Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

baterija je ok. Ima? AGM. Ah so tudi OK.

 

Quotam Simon-a Pelkota

 

Za vaso mazdo potrebujete baterijo AGM ni pa potrebno da je original

 

 

Glede porabe si je pa najbol? ro?no prera?unat ker ta mazdin ra?unalnik ka?e mal tko...

 


image.jpeg

 

Napisano

Lani maja sem kupil Mazdo 6, 2014 letnik, CD175 Avtomatik.

 

Ob nakupu avtomobila je bil akomulator slab in ga je pridajalec zamenjal. Od nakupa avtomobila in do danes imam porabo povpre?no 8,56 L/100 km (14.327 km)

 

Glede na to kak?no porabo imate ostali mislim da nekaj ni vredu z mojo 6-tko :huh:

Res da imam v glavnem mestno vo?njo.

 

Zanima me ?e imam sploh pravi akomulator?

 

Probal sem tudi priu?it i-stop sistem, po navodilih iz foruma in se mi na 7. to?ki ustavi, ko avto pri?gem zelena lu?ka 3x utripne in se pri?ge oran?na, ki samo gori in ne ugasne.

 

Hvala za pomo?.

Glede porabe bo kar dr?alo, ?e jo vozi? izklju?no po mestu-pa? konjenica +avtomatski menjalnik prineseta svoje.

Sem jo imel na testiranju in izpod 7 l/100 je nisem spravil in to me?ani cikel.

Po mestu pa je poraba hitro nara??ala.

Razlika med ro?nim in avtomatskim menjalnikom je nekje 1 do 1,5 l/100,kot sem lahko prebral od uporabnikov.

Tudi, ?e gre? na sprintmonitor. de bo? opazil, da avtomatik pridejo na vrsto bolj zadaj.

Pazi, da ne bo? zapackal dpf filtra. Pazi na regeneracije!

 

 

Napisano

Saj regeneracija se izvede tudi v mestu celotna,.. se je zadni? pri meni sam sm dal na flappy pedals pa mal pod obrate ?el, da se je hitrej izvedla

 


image.jpeg

 

Napisano

???

Sem opazil, da se meni regeneracija DPF izvaja pre-pogosto! (se sli?i donenje, ve?ja poraba, izguba mo?i)

Opazil sem, da je nivo olja visok - skoraj do X!

Malce se sli?i turbina!

1x mi je ?e igubil mo?, ni me spustil preko 50kmh, a po ponovnem zagonu je deloval. DPF?

 

Peljal sem ga Mo?niku v Kranj, ker niso ugotovili ni?. Priklopili so ga na tester, vozili smo se naokoli a ni pokazalo ni?. Avto naj bi bil brezhiben...

 

 

Ali je mo?no da imam nevarnost okvare premi?ne gredi, kar je nevarnost modelov 2013 Skyactive ?!

 

Kako to ugotoviti in dokazati servisu?

Kateri servis je to ?e opravljal/ugotavljal in to kupcu v dobro? (avto je v garanciji!)

Napisano

A to je bil kupljen rabljen avto? Pa kako lahko uveljavlja? tovarni?ko garancijo?

 


image.jpeg

 

Napisano

A to je bil kupljen rabljen avto? Pa kako lahko uveljavlja? tovarni?ko garancijo?

Ja rabljen. Na servisu so mi potrdili da ima dokupljeno/podalj?ano tovarni?ko garancijo do 200.000km ali 5 let! Tudi na izpisku digitalne servisne knji?ice pi?e tako - pogoj je, da je vedno bil servisiran na uradnem servisu seveda.

Napisano

???

Sem opazil, da se meni regeneracija DPF izvaja pre-pogosto! (se sli?i donenje, ve?ja poraba, izguba mo?i)

Opazil sem, da je nivo olja visok - skoraj do X!

Malce se sli?i turbina!

1x mi je ?e igubil mo?, ni me spustil preko 50kmh, a po ponovnem zagonu je deloval. DPF?

 

Peljal sem ga Mo?niku v Kranj, ker niso ugotovili ni?. Priklopili so ga na tester, vozili smo se naokoli a ni pokazalo ni?. Avto naj bi bil brezhiben...

 

 

Ali je mo?no da imam nevarnost okvare premi?ne gredi, kar je nevarnost modelov 2013 Skyactive ?!

 

Kako to ugotoviti in dokazati servisu?

Kateri servis je to ?e opravljal/ugotavljal in to kupcu v dobro? (avto je v garanciji!)

Seveda, da se izvaja regeneracija tudi v mestu. In takrat ne sme? ugasniti avta ampak ga nateraj nad 2000 obratov, dokler se ne dokon?a. Vi?ina olja blizu x pomeni, da ob kratkih mestnih vo?njah ugasne? vozilo na pol regeneracije in to je rezultat tega.

 

 

Napisano (urejeno)

Seveda, da se izvaja regeneracija tudi v mestu. In takrat ne sme? ugasniti avta ampak ga nateraj nad 2000 obratov, dokler se ne dokon?a. Vi?ina olja blizu x pomeni, da ob kratkih mestnih vo?njah ugasne? vozilo na pol regeneracije in to je rezultat tega.

 

Lastnik sem samo dober teden dni. Je pa avto stal preden sem ga kupil na parkingu ca. 2 meseca.

 

Predlaga? da preventivno zamenjam olje, ?eprav je bil menjam ?ele pred kratkim (pred 8000km) ?

 

 

p.s.

v avte vgrajujejo vse mo?ne igra?ke, da bi pa dodali eno lu?ko za PDF pa ne :@

Popravljeno od DM99
Napisano

Lastnik sem samo dober teden dni. Je pa avto stal preden sem ga kupil na parkingu ca. 2 meseca.

 

Predlaga? da preventivno zamenjam olje, ?eprav je bil menjam ?ele pred kratkim (pred 8000km) ?

 

 

p.s.

v avte vgrajujejo vse mo?ne igra?ke, da bi pa dodali eno lu?ko za PDF pa ne :@

?e posebej v tem primeru, ?e si lastnik ?ele en teden.?kodit ne more lahko samo koristi motorju. Res da je to olje namenjeno temu, da se me?a diesel z njim a

vseeno. Ni tako poceni. Hkrati bi ga lahko priklopili na ra?unalnik in eventualno nadgradili softwer. V?asih pomaga za dpf, ?e dela prepogosto regeneracije.

 

 

Napisano

Jaz sem servis naredil takoj po nakupu samo da sm gvi?en da je vse OK

 

Glede omi?ne gredi ko si pa spra?eval bi pa momoje motor bilo sli?ati da nepravilno "te?e" oz ?e ob v?igu bi ?udno zaropotalo. Ma? pa na forumu sezname vklju?no z VIN-om katere so bile problemati?ne mazde.

 

lp Tilen

 


image.jpeg

 

Napisano

I-eloop ne deluje pa zvok motorja oz izpuha rata bol globok.. Ko zaviras se slisi.. Dela pa cirka na 150km in 250k. Seveda varira od nacina voznje.

 


image.jpeg

 

  • 4 let kasneje...
Napisano

Tema iz zgodovine...

I-eloop ne polni... 

Diagnoza akumulator? 

Mazda 6 bencinar 13 letnik... 

Lp 

Napisano (urejeno)

Če je akumulator premalo napolnjen ne deluje, ampakl takrat ne deluje tudi i-stop.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Čeprav takrat tudi rado vrže sporočilo "Battery management system malfunction" in se prižge rdeč trikotnik.

 

Sem ravno danes tako odpeljal mojo mazdo na menjavo akumulatorja :D

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

Čeprav takrat tudi rado vrže sporočilo "Battery management system malfunction" in se prižge rdeč trikotnik.

 

Sem ravno danes tako odpeljal mojo mazdo na menjavo akumulatorja :D


To obvestilo javi pri novejsih modelih… Njegov je se toliko,star, da pomoje nima tega…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 55 minutami je Shrek napisal:

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

70% je kar slabo za baterijo. 

Napisano
pred 7 urami je Shrek napisal:

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

Vidiš kako hitro si rešil, zdej pa gas naprej.

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.