Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljena ekipa, 

 

Sem ponosni lastnik svoje prve Mazde 6 (letnik 2014), prevo?enih 120.000KM. Ker ?e vedno prodajam stari avto, mi je Mazda sedaj stala nekje 14 dni v gara?i (seveda sem jo ob?asno pri?igal). 

 

V?eraj sem opravil prvo vo?njo (cca 50km) po 14 dneh in se mi je kmalu po ?tartu pojavilo opozorilo: "I ELOOP Inspection Required" poleg tega pa mi utripa znak "I-STOP". Ko sem vozilo vstavil in ga ponovno zagnal, se je napis izbrisal ni mi pa "polnil" sistema I ELOOP, saj je bil indikator samo polnosti prikazan samo prvi kvadratek (enaka te?ava tukaj 

 

).

 

Ko se je stemnilo in so se pri?gale lu?i, sem videl da tudi svetloba lu?i (in vsega ostalega) niha.

 

Danes sem se ?el ponovno zapeljati, in mi je sistem zopet polnil, sem pa ugotovil:

1. Da ?e sem se ustavil in se je motor ugasnil, sem kmalu po speljevanju zagledal ponovno opozorilo "I ELOOP Inspection Required"

2. V kolikor sem ?el na avtocesto in pohodil gas, se je zopet kmalu za tem pojavilo prej omenjeno opozorilo.

 

 

V kolikor sem vozil "normalno" do teh te?av ni prihajalo (razen ob nekajkratnem zagonu I-STOP sistema). Verjamem da vam je zadeva poznana, vendar na forumu nisem zasledil nobene objave na to temo.

 

Hkrati me zanima ?e ena pomemnba zadeva. Kako je z garancijo pri mojem vozilu. Vozilo je bilo marca 2017 pripeljano iz HR v SLO. Na Mazdinem servisu so mi prijazno povedali, da imajo v sistemu zadnji servis narejen v lanskem letu na 80.000KM, od biv?ega lastnika pa imam potrdilo da se je servis opravljal tako na 100.000KM kot tudi sedaj na 120.000KM (ni pa bil servis opravljen pri poobla??enem serviserju). Zanima me ali je potemtakem moje vozilo ?e vedno v tovarni?ki garanciji (5 let oziroma 150.000km)?

 

Hvala vam za pomo? in odgovore, 

 

lp

 

TJ

 

 

Napisano

Aku verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se je zgodilo podobno po preteklih hladnih dneh. Eno jutro se mi je samo za trenutek pri?galo opozorilo za I-ELOOP inspection required. Potem sem avto normalno vozi in naknadno opazil da I-stop v?asih dela v?asih pa ne (ampak sem menil, da ?e ra?unalnik ve kdaj naj avto ugasne , kdaj pa ne).

 

Potem pa naknadno opazim, da se baterija I-ELOOP ne polni - to?no tako kot opisuje? - samo do ene ?rtice. Naslednji dan je vse normalno delovalo in tudi I-stop je deloval. ?ez dva dni ponovno ni delovalo.

 

Avto sem zapeljal na servis, kjer je tester pokazal, da bo morda res potrebno akumulator po?asi zamenjat. Moja Mazda 6 2,2 D je letnik maj 2013 in na servisu so rekli, da je po tolik?nem ?asu potrebno aku zamenjati.

 

Zanima me, ?e za vzrok opisanih napak resni?no lahko kriv akumulator, ali bi bilo morda lahko tudi kaj drugega?

 

Hvala za odgovor!

 

MJ

Napisano

Kako pa je kaj z garancijo v mojem primeru? Jo ?e imam do 5 leta oziroma 150.000km?

 

Ce je bil servis opravljen po proizvajalcevih stadardih z ustreznimi materiali, potem bi morala garancija se vedno veljati ... Edino ce ni bil servis opravljen "pod kozolcem" ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz imam notri 80ah... A ta akumulator lahko dam filat?

Ne, sem ravno nekaj dni nazaj dal link z navodili

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa folk kaj vam je. Pa ni to noter navadna baterija Vesna za traktorje poganjat.Bo potrebno pa? mo?nji?ek bolj globoko odpreti. :)

 

 

Napisano

Ko se kupuje avto z bombon?ki, je treba tudi to v zakup vzet

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se strinjam z obema... Ni re? da ne ?elim dodatnih stro?kov ali ne ?elim mo?nji?ek odpirat, pa? spra?ujem! Kot re?eno v prvem postu, to moja prva Mazda! ;)

 

Hvala za odgovor :)

Napisano

glede akumulatorja - jutri grem k Pelkotu in bom vpra?al za ceno in sporo?im, na Cosmosu je serviser rekel cca. 200 ? (po mojem je potrebno ?e kaj dodati zraven - mislim pri ceni, saj so ti akumulatorji kar dragi, pa tudi dimenzija je po mojem tak?na, da ne pa?e glih vsak notri).  Je pa nekje v postu postopek kako se akumulator zamenja - ni ravno enostavno...

 

Ampak kot re?eno zaenkrat mi dela (danes je v redu polnil sistem in I-stop je delal).  In ?e bo ?lo tako naprej, bom verjetno zamenjal akumulator jeseni...

Napisano

evo ?e koga zanima - danes sem bil pri mojstru Pelkotu in pravi, da je zelo verjetno za omenjene te?ave kriv akumulator, ki pri njemu stane 180 ? (mislim da je rekel, da je od Varte). Acu je seveda poseben in ne kar nekaj obi?ajnega, zato tudi taka cena... 

 

je pa dejansko potrebno zadevo preverit z instrumentom, za kar pa danes nisem imel ?asa...

Napisano

Preveri se na uradnem servisu... Sem enkrat spraseval in je bilo receno, da imajo ti akumulatorji 5 let garancije... Nic ne stane, ce poklices in vprasas...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz bom mojega najbr? tuki k Pelkotu peljal,.. sam morm iz Vipave gor :D Se morm zmenit za en termin, da mi tam nrdi ?imprej.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Dober dan vsem skupaj.

 

Prosim za info, ali je baterija vgrajena v Mazdo 6 2014 model prava ali ni prava (i-eloop sistem) ?!?!?!

 

slika vgrajene baterije: https://imgur.com/J121Axk

 

Kajti sistem se mi ne pri?igia. 

 

Porabo imam 8L/100 km normalne, umirjene vo?nje kar se mi zdi veliko. Je mo?no da zato ker sistem ne deluje ?!

 

 

Hvala za odgovore!

Napisano

Iz slike razvidno da je AGM tako da bi morala biti pravilna. I-eloop mogo?e ne deluje ?e je baterija pri koncu. Mogo?e bi jo bilo vredu priklopiti na tester

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Iz slike razvidno da je AGM tako da bi morala biti pravilna. I-eloop mogo?e ne deluje ?e je baterija pri koncu. Mogo?e bi jo bilo vredu priklopiti na tester

 

Vidim, da ima? isto ma?ino kot jaz (revolution CD 176 2014) pa bi prosil, ?e mi zaupa? kak?no ima? povpre?no porabo na 100km ?

Napisano

nism ra?unal ampak ?e gledam kar mi pi?e ra?unalnik v avtomobilu 6,8l mam pa relacijo AC Vipava - Nova Gorica pa pol po mestu mal. Pa ne ?param glih. (je pa avtomatik tko da mal ve? porabe je)

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.