Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

 

Kakšen akumulator pa je to? Je AGM, start-stop za ta denar?

Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

 

Kakšen akumulator pa je to? Je AGM, start-stop za ta denar?

Ne bi rekel , cene so precej poskočile za 80-85Ah AGM

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Moras izvesti proceduro šolanja novega akumulatorja 

 

Sigurno bi kdo prilepil postopek, jaz zal nimam pri sebi trenutno 

Napisano

Potrebno je pravilno zamenjati akumulator… Sem ze dal veckrat navodila… moram pobrskat…

 

Edit: Sem nasel… celo v tej temi … ;)

 

https://www.mazda-si.net/topic/14734-mazda-6-i-eloop-težave/?do=findComment&comment=392315

 

 

menjava akumulatorja in inicializacija i-stop.pdf

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano

Pri novejsih ni vec tega dolgotrajnega postopka s cakanjem vmes 5 ali 10 minut … Sem bil zadnjic presenecen, ker je bil akumulator tako hitro zamenjan… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Namesto tebe drugi pogledajo v navodila ... tako nekako gre. 🙂

 

Sicer pa ja, enega bi rabili v Ljubljani.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Pismo smo dobri tle gor,..a odpremo en privaten mazda servis ?

Sem prepričan, da zadeva ne bi laufala tako kot si misliš. Namreč povprečnega človeka prav malo briga kdaj in kako je narejen servis...pripelje, počaka, teži za 15% popusta, plača in odpelje :D 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Napisano
pred 1 uro je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Diagnosti na pooblaščencu - izpišejo ti % kapacitete in upornost in potem svetujejo menjavo ja/ne.

 

Ampak glede na to, da je 2017 letnik, bo najverjetneje za zamenjat. Na pooblaščencu je cena okoli 220 eur.

Napisano
pred 15 urami je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Pazi, ker niso vse baterije za tvoj avto v redu. Vzeti moraš obvezno AGM ali EFB. Ja, so nekaj dražji kot navadni. 

 

 

Napisano (urejeno)

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

In katerega imaš ti v rdečkah? Predvidevam 2 x AGM??? 😄

Napisano

ma tudi AGM ni duplo cena, mi je prav žal,.. jaz sem dal 200€ za AGM in menjavo

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Imate doma??? V zastareli in premium rdečki sem vprašal. :)

 

In ne zdaj odgovarjat s teorijo, kot to rad počne Janez, da ga potem ne zastopiš. 😁

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

ma tudi AGM ni duplo cena, mi je prav žal,.. jaz sem dal 200€ za AGM in menjavo

Kje in katerega si pa nabavil?

 

Sicer pa hvala vsem, ki ste priskocili z nasveti!

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉


 

AMG (Aufrecht Melcher Großaspach) so predelani Mercedesi ;), AGM (Absorbed Glass Mat) pa akumulatorji…

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.