Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp na moji mazdi 6 gen2 2008 bi rad spucal egr ventil ker mi obcasno nekaj cuka. Mi lahko kdo malo opise kje najdem ventil in kako ga najla?je spucat? Kaka slika kje se nahaja ventil ali video nebi ?kodla

Napisano

hej, g.google najde vse ;)  samo za info., druga?e pa se da  egr lepo blindirat in ima? mir...tako sem imel jaz  pa ?e kdo na m6 II generacije ;) 

https://www.google.si/search?q=mazda+6+2008+egr+location&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjmrNDyr8vcAhUIElAKHeprC8oQ_AUICigB&biw=1536&bih=758&dpr=1.25

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ce ga blindiram nerabim potem kakega programiranje ra?unalnika al podobno? Samo blindiram cev in je to to? Kje ga blindiram?

Napisano (urejeno)

Bencinar

 

post-7623-0-18767200-1533113338_thumb.jpg

 

Dizel (inlet manifold je sesalni kolektor)

 

post-7623-0-25398400-1533113366_thumb.jpg

 

Ce ga blindiras ga je potrebno tudi racunalnisko izklopit.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Bom ga najprej probal o?istit pa da vidimo

Moram biti na kaj posebaj pozoren?

Se eno vprasanje koliko pribli?no stane sklopka in vztrajnik za omejeno mazdo?

Napisano

Bencin , dizl? Glede na to da si omenil menjavo vztrajnika predvidevam da je dizel kar posledicno pomeni visji stroski. Meni recimo pod katalosko najde samo en vztrajnik cena je pa slabih 900e, potem pa se potrebujes komplet sklopko (cca. 150-200e) + delo. Kar velik zalogaj. Preveri, ce je res potrebno menjati vztrajnik ker ne dolgo nazaj je nekdo samo sklopko menjal, ker naj bi bil vztrajnik se OK. Seveda lahko za ceno vztrajnika tudi pri nas povprasas, vendar dvomim, da bo cena nizja (prej visja).

https://www.autodoc.si/search?keyword=RF3016610B

Napisano

Gre za dizla. Sklopka se zaenkrat ne drsi. Malo je slisat ze vztrajnik in ko stisnem sklopko se obrati spremenijo. Kar velik zalogaj.

Napisano

Negre mi nalozit slike. Cev ki pride na erg ventil in pride iz ali z sesalnega kolektorja. Na sesalnem kolektulorju je skoraj povsem zabasana luknja. Moram dol vzet cel sesalni kolektor ali lahko vzamem dol samo loputo in skozi o?istim.

Napisano

 

Negre mi nalozit slike. Cev ki pride na erg ventil in pride iz ali z sesalnega kolektorja. Na sesalnem kolektulorju je skoraj povsem zabasana luknja. Moram dol vzet cel sesalni kolektor ali lahko vzamem dol samo loputo in skozi o?istim.

 

https://www.google.si/search?client=ms-android-huawei&tbm=isch&sa=1&ei=WPVhW-_9E8fEwALp6KP4Aw&q=Mazda+6+kolektor&oq=Mazda+6+kolektor&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3..0i8i30l3.8645.15104..15301...1.0...222.1911.0j14j1......0....1.........0j41j30i10j0i13j0i13i10i30j0i13i30j0i30j0i67j0i19.soGe70zwshA#imgrc=-VjANWcDW0kEJM:

Taksen je kolektorce pogledamo desno zgoraj tista luknja je napol zama?ena

Napisano

Zdaj ?e ni preve? zabasano lahko das loputo dol pa ??isti? tko skozi. ?e pa je zelo zabasano bi pa jst vzel sesalni kolektor dol pa ga konkretno prepucal.

Aja, pa glede na to da pravi? da je kr zapacano, bi blo dobro vzet tudi hladilnik izpu?nih plinov ki pride na egr ventil, verjetno je tudi ta zapacan.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Samo nabig....?e si se lotil ?i??enja o?isti kar se da in kar lahko, druga?e bo? v kratkem ponovno imel te?ave zaradi druge zadeve v sistemu.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot receno sem zadnjic ocistil egr. Za 2 dni se mi je zabil dokonca dpf. Tako da smo odstranli dpf in egr in ni vec cukanja in podobnih tezav. Avto pa se pelje kot cisto drug.:)

Napisano

In pri kermu si dal odstranit? Pa kok e si dal? A si to samo mehansko ali si tudi softwersko?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Saj mora? dati tudi SW spremembo, ker ?e ne bo javljalo napako DPF.

33112_1.png

Napisano

Seveda je tudi sw sprememba. Vse skupaj me je prislo 250e. Ni vec nafleznega cukanja in se avto se pelje veliko bolje.

Napisano

No pa si le upo?teval nasvet ha ha. Zdaj pa sam gas :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mene pa zanima kaksno je mnenje po daljsi uporabi brez dpf. Oziroma ce ima kdo vec izkusnj s temu. Ker meni se je regeneracija zacela izvajat kr pogosto na cca 120km. In ali je pelko primeren za odstranitev le tega. Lp

www.trziskisladoled.si

Napisano

Mene pa zanima kaksno je mnenje po daljsi uporabi brez dpf. Oziroma ce ima kdo vec izkusnj s temu. Ker meni se je regeneracija zacela izvajat kr pogosto na cca 120km. In ali je pelko primeren za odstranitev le tega. Lp

Pelko kot vem ne odstrani satovja in ga le prevrta. To pa ni good. Satovje je treba popolnoma odstraniti.

Napisano

Mene pa zanima kaksno je mnenje po daljsi uporabi brez dpf. Oziroma ce ima kdo vec izkusnj s temu. Ker meni se je regeneracija zacela izvajat kr pogosto na cca 120km. In ali je pelko primeren za odstranitev le tega. Lp

Najve?krat odstranjujemo filtre zaradi injektrojev kateri za?nejo curljat in posledi?no avto za?ne dimit in polnit filter,le ta ga pa na dolgi rok uni?i.

Preveri prvo injektorje.

Napisano

Pa saj 120km za po mestih ni taka tragedija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.