Skoči na vsebino

i-stop sistem


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Pred letom dni okvirno,mi je na poti v zagreb prenehal delovati sistem i-stop..(model :mazda 3,letnik 2012,disi 2.0),bilo je poleti zelo vroc dan..rekli so naj zamenjam manjsi akumulator,da je le ta fuc..to sem storil in nekaj casa je bilo uredu,zdaj pa mi je zopet zacela utripati i-stop lucka,poleg nje pa se check engine lucka(francoski kljuc),ob tem ne deluje tudi tempomat in pa zavorne luci..lucka check engine se vmes tudi ugasne in tempomat zacne delat,i-stop sistem in pa zavorne luci pa ne..

 

Je kdo ze imel podobne tezave?kako ste jih resili?

Upam da sem razumljivo opisal tezave z avtom,pa najlepsa hvala za vse odgovore in nasvete..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se ne sli?i glih kot problem i-Stopa, ampak problem elektrike na avtu. i-Stop je samo prvi sistem ki umre, ko je kaj narobe z elektriko. 

 

Prvi korak je itak prebrati kode napak, da sploh vidi? kaj ti vklaplja lu?ko za napako na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi med drugim tud varovalke pogledal, imas slucajno kljuko in si kaj priklapljal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa to bo to namrec ce si ga sam menjal ni postopek samo kleme dol kleme gor. Pa a sindal primernega (gel?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem dal original mazda akumulatorja..zamenjal mi je mehanik,kjer sem akumulator kupil..

Pa je AGM?, grem staviti da ni naredil postopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem dal original mazda akumulatorja..zamenjal mi je mehanik,kjer sem akumulator kupil..

Tukaj sem enkrat dal link do postopka za menjavo akumulatorja pri mazdi6... verjetno velja tudi za vse ostale z i-Stop sistemom in i-eLoop...

 

http://www.mazda-si.net/topic/12104-mojster-pelko-odgovarja-in-svetuje/page-38?do=findComment&comment=372382

 

http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=25276

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Pozdravljeni,

 

bom izkoristil temo za vpra?anje o start-stop sistemu.

 

Zanima me, ali se da sprogramirat start-stop sistem, da ti ni potrebno vsaki? ko se avto pri?ge, izklopit sistema, torej da si avto zapovni tvojo odlo?itev? ?e ja, kdo bi to znal naredit in kolik?en je pribli?en stro?ek ;)? Gre pa se za mazdo 6, 2013, G145.

 

lp Ale

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

bom izkoristil temo za vpra?anje o start-stop sistemu.

 

Zanima me, ali se da sprogramirat start-stop sistem, da ti ni potrebno vsaki? ko se avto pri?ge, izklopit sistema, torej da si avto zapovni tvojo odlo?itev? ?e ja, kdo bi to znal naredit in kolik?en je pribli?en stro?ek ;)? Gre pa se za mazdo 6, 2013, G145.

 

lp Ale

 

Nekdo je nekje v eni od tem napisal, da je v tipko zatlacil nek papircek ali zobotrebec, da je tipka stalno pritisnjena in da mu dela ze nekaj mesecev brez problema...

 

Drugace se menda ne da sistema kar enostavno izklopit...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekdo je nekje v eni od tem napisal, da je v tipko zatlacil nek papircek ali zobotrebec, da je tipka stalno pritisnjena in da mu dela ze nekaj mesecev brez problema...

 

Drugace se menda ne da sistema kar enostavno izklopit...

Ker moram ravno menjati tudi akumulator, sem razmi?ljal, da bi dal noter klasi?nega, torej ne za start stop, ker naj potem start stop nebi delal, me pa skrbi, da ?e kaj drugega ne bi zaradi tega pravilno delovalo. Je kdo probal ?e kaj takega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So tudi drugi sistemi... iStop je samo eden, ki rabi dober akku... Potem je tu se iEloop... Nevem, ce je dobro sparat na takih zadevah... naredi pa, kakor mislis, da je prav ;)... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako. Samo midva imava avtomatika. Pri ro?nem mislim da se malo druga?e to aktivira.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Pri rocnem mora biti sploh vec pogojev izpolnjenih... Meni se recimo pri rocnem menjalniku skoraj nikoli ne aktivira, ker pred semaforjem zelo zelo redko dam v prosti tek... Da bi se aktiviral iStop pa je treba dat v ler, spustit sklopko in imeti nogo na zavori... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.