Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo

Vceraj zjutraj se mi je prizgal znak ua motor.

14 dni pred tem mi je zena rekla da se ji je prizgala luc za scbs in tyre sensor avto pa ni vec sel nikamor. Ko je ugasnila pocakala in soet prizgala je avto peljal naprej.

Mazda cx5 skyactive.

Se nekaj servis opravljen pri 138.000 kdaj naslednji in kdaj menjava olja za avt. Menjalnik

Napisano

Pelji avto na servis, ker podatki, ki si jih podal ne povedo ravno dosti.

 

Kdaj si opravil zadnji servis ne pove dosti, ?e ne pove? ?e koliko ima? sedaj km.

 

Menjalnik je po mojem mnenju ?e tudi potreben menjave olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hmh, opozorilo oil pressure je dokaj resna te?ava. Pomeni pritisk olja in ?e je prenizek pomeni da ali ni olja ali je oljna ?rpalka crknila, no v najbolj?em primeru je zapacan oljni filter ki nima zadoatnega pretoka ali pa senzor pritiska olja. ?e no?e? uni?it ma?ine se jst ve? ne bi vozil, z avtovleko na servis. In naj pogledajo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Al pa stara fora s cedilom v karterju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ne vemo ?e je dizel?!

?e je dizel bi znalo bit zabasano cedilo v karterju, samo sem mislil da so to v novej?ih letnikih re?ili.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Olja je notri dosti. Mozakar ki je mal pocekiral pravi da je na dotik slabo, sicer ne vem kako ve na dotik ampak verjamem ce se spoznas pac ves.

Nc ve kdo za kaksen servis na gorenjskem

Aja pa dizl je cx5 2.2 150 km avtomatik

Napisano

Samo upaj da ni to kr je blo pri fotru. On ma mazdo cx5 150KM 2012 letnik. Takrat je blo nekej kr je povezano z gredjo in s turbino pa sobe je moral obnovit. Steisek cca. 4000 do 5000 e...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ej...lahko pelje? k na?emu mojstru Pelko Simon Medvode

Spodnja Sinica.zoo zoom lp

Napisano

Ja upam da nc tacga ni. Mam sicer se garancijo k se ni eno leto od nakupa pa ne vem tocno kaj naj bi use ookrika v primeru najslabsega scenarija

Napisano

Danes ponovno lucka in opozorilo oil pressure.

Avto brez moci

Je to tako obvestilo?

 

post-10-0-35617000-1539025033_thumb.jpeg

 

Tako obvestilo sem dobil, ko so potem menjali odmicno gred (serijska napaka)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ko ga jaz vozim se mi se ni zgodilo. Vedno samo pri zeni.

Sem pa opazil da dela regeneracijo na kaksnih 150 km prevozenih.

Kaksna moznost je da zaradi dpf ja

Napisano

sicer sem ?e objavil v drugi temi, upam da bo ?e komu pomagalo ?e je to to...


Sam sem imel podobno te?avo na mazdi 3 2.2d 2010l....med vo?njo se mi je pri?gala lu?ka od motorja...oil pressure low...


in seveda sem takoj pomislil na oljno sito...avto dvignil...odstranil pokrov karterja ter na?el oljno sito skoraj v celoti zabito. Avto ima 110.000km, opazil sem, da je bilo to ?e delano ker se je vidlo dva razli?na silikona za pritrjevanje. Uglavnem sito sem odstranil, ga s?istil in avto dela kot urca naprej. Nevem pa zakaj imajo tej dizli 2.2 tak?ne te?ave. Mogo?e kvaliteta olja?


Napisano

Evo update.

Senzor za pritisk olja, menjava sita in servis.

Popravilo in servis okol 550.

Arancija mi na zalost ne pokriva teh stvari.

Tudi vpoklic mazde na zalost ne pokriva stroskov ker je zadnja crka napake D in ne A, C, E.

Tolk

Napisano

Je senzor za pritisk olja in sito potro?ni material? Po mojem mnenju ne, razen ?e je kje v drobnem tisku to posebej omenjena. ?e je avto ?e v tovarni?ki (in ne podalj?ani BS) garanciji, bi osebno vztrajal pri menjavi na stro?ke proizvajalca.

Napisano

Glede na prevo?ene kilometre avto ni ve? v tovarni?ki garanciji, razne druge garancije pa ne krijejo vsega. Bi pa tudi mene zanimalo, kaj je vzrok za nastanek teh te?av z oljem.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.