Skoči na vsebino

CX-3 vs CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

CX-3 ?e ima svojo temo

 

http://www.mazda-si.net/topic/12968-mazda-cx-3/

 

glede mojega na?rta za nakup CX-5 pa sem tudi ?e odprl

 

http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/

 

pa vseeno: vendarle razmi?ljam, cena osnovnega modela je pri CX-5 kar nekje 7.500 ? ve?... To je veliko denarja za 12 cm ve? prostora za noge za potnike zadaj in za slabo tretjino ve? prostora v prtlja?niku. 

 

?e postavim skupaj CX-3, CX-5 in CX-9, zgleda razporeditev ?isto enaka, kot pri trenutnih treh Peugeot SUVih... Kajpak z razliko, da so Mazde bistveno lep?e, in ?e vse ostalo, kar se ti?e kvalitete, po mojem mnenju.

 

Tako da, vem, CX-3 je narejena na osnovi 2ke, torej je avto za dva spredaj in za kratke razdalje ?e za 2 otroka od zadaj, CX-5 pa je dru?inski avto. 

 

Najina dva otroka sta stara 8,5 let, tako da verjetno sploh ni debate? CX-5 in po?ret denarno razliko? Je kdo sedel/posedoval oba modela? Primerjeva iz prve roke?

Napisano

Jaz sem vozil oba preden sem nabavil CX-5 ... In CX-3 je precej mansji in tudi rangiran precej nizje kot CX-5 ... Konec koncev je to dvignjena Mazda 2 :) ... Prtljaznika je bolj kot ne za vzroec... Pa v rangu avtobomov tipa Toyota Yaris, Citroen C3,... pac mali mestni krizanec ... Najbolje pa je, da se probas zmenit za testno voznjo enega in drugega in si sam ustvaris svoje mnenje ... :) ... Jaz ponavadi probam dobit avto za test tako, da je vsaj en dan... za vikend ga dobit je veliko tezje ... :) ... ze za tako, da ga prevzames en dan in vrnes naslednji dan je vcasih treba malo cakati ... ce pa se kdo koga pozna, pa je mogoce malo lazje... ceprav ni nujno... Pri Toyoti recimo nisem nobenega poznal... in sem samo oddal povprasevanje preko spletne strani za testno voznjo in so me ze naslednji dan kicali, kdaj bi mi ustrezalo... Priusa sem recimo lahko dobil takoj... na CH-R sem pa moral pocakati nekaj dni, ker je bil takrat precej frisen model ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sam sem sicer samo sedel v obeh modelih in ti lahko povem, da je cx3 res kar precej manjsa od cx5ke...

Ze mazda2 je malo manjsa od konkurence in meni se zdi, da je tu oblika res v sluzbi prakticnosti. Mi deluje bolj kot avto za sminkirati...

 

Zakaj ne pogledas npr. Mazde3?? Zagotovo vec prostora kot cx3 , hkrati pa nizji stroski od cx5, da o nabavni ceni ne govorim....

Napisano

Dejansko razmi?ljam tudi o Mazdi 3... Priznam. V smeri, da dobim tudi kar nekaj dodatne opreme, pa sem ?e vedno par jurjev ceneje, kot pri osnovni izvedbi CX-5... Ampak zaenkrat ?e vedno mislim, da bo na koncu koncev prevladala (ne)racionalna odlo?itev in bom vzel CX-5....... :)

 

Dobro ?e nekaj ?e mi lahko kdo pojasni, kaj so pri Mazdi 3 ?tevci tako narejeni zdaj, da so na velikem merilniku v sredini obrati, na malo pa v digitalnem izpisu spodaj km/h ali kako?

Napisano

Ja tako je,pa prozorni plasti?ni displej se dvigne nad ?tevci na katerem je hitrost in drugi podatki,kot pri 3008. Pri Selmarju v Celju dobi? testni avto ponavadi za en dan. So zelo ustre?ljivi in ugodni glede cene! Za Mazdo 3 sem dobo najbolj?i popust vse od Mb do Lj!

Napisano
  dne 7. 10. 2018 ob 16:35 je Marko Zorec napisal:

Dejansko razmi?ljam tudi o Mazdi 3... Priznam. V smeri, da dobim tudi kar nekaj dodatne opreme, pa sem ?e vedno par jurjev ceneje, kot pri osnovni izvedbi CX-5... Ampak zaenkrat ?e vedno mislim, da bo na koncu koncev prevladala (ne)racionalna odlo?itev in bom vzel CX-5....... :)

 

Dobro ?e nekaj ?e mi lahko kdo pojasni, kaj so pri Mazdi 3 ?tevci tako narejeni zdaj, da so na velikem merilniku v sredini obrati, na malo pa v digitalnem izpisu spodaj km/h ali kako?

Odvisno je od opreme... Takumi ima recimo na sredini merilnik vrtljajev... ob strani v desnem kotu pa digitalno hitrost, ki pa se prikazuje tudi na HUD-u ... nizji paketi opreme pa imajo pomoje na sredini merilnik hitrosti...

 

Glede testne voznje... ce imajo tako prakso, da je zraven prodajalec, bi jaz povprasal drugje... Na testno voznjo hocem sam pa da je dovolj casa, da presnofam vse... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tak?en ?tevec pri M3 je samo od revolution opreme naprej in pa takumi ga ima...ostale opreme imajo na sredini hitrost in levo mali display za obrate...jaz sem se z opremo kar razvadil in bi te?ko vzel osnovno stopnjo...mogo?e od druge naprej...najraje pri mazdi pa revolution ali takumi

Napisano
  dne 7. 10. 2018 ob 17:36 je Nejc1986 napisal:

No, najprej se vsedi v cx3. Mogoce ti bo pa ustrezala.

Saj za vozit CX-3 niti ni tako napacna... sploh glede na to, da gre za nadgradnjo mazde 2, ki je v osnovi majhen mestni avto... Problem je, ker je prtljaznik res majhen... pa zadaj sicer nisem sedel... je pa verjetno prostora malo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 7. 10. 2018 ob 17:57 je Jest napisal:

Saj za vozit CX-3 niti ni tako napacna... sploh glede na to, da gre za nadgradnjo mazde 2, ki je v osnovi majhen mestni avto... Problem je, ker je prtljaznik res majhen... pa zadaj sicer nisem sedel... je pa verjetno prostora malo...

Verjamem da ni napacna. Saj je mazda. Problem je ze v tem, da je dvojka malenkost manjsa kot npr.polo,clio, ki so (vsaj zame) na spodnji meji kar se tice velikosti. In cx3 je res majhna, sem sedel tudi na zadnji klopi. Meni je bil zelo klavstrofobicen obcutek....

Napisano

Premala je ni kaj,?e za otroke ni zadaj dosti prostora.Zato sem tudi vzel trojko revolution.Pri Selmar ti dajo avto za domu,tako da.....odlo?i se sam saj bo? sam vozil avto....

Napisano

Jaz sem se odlocal med maxdo 3 in cx3, sem sedel v cx3 tudi zadaj in je tolk mal placa da se mi ni splacal niti na testno je pelat ker je takoj opazno da je premjhn avto

Napisano
  dne 7. 10. 2018 ob 7:48 je Marko Zorec napisal:

CX-3 ?e ima svojo temo

 

http://www.mazda-si.net/topic/12968-mazda-cx-3/

 

glede mojega na?rta za nakup CX-5 pa sem tudi ?e odprl

 

http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/

 

pa vseeno: vendarle razmi?ljam, cena osnovnega modela je pri CX-5 kar nekje 7.500 ? ve?... To je veliko denarja za 12 cm ve? prostora za noge za potnike zadaj in za slabo tretjino ve? prostora v prtlja?niku. 

 

?e postavim skupaj CX-3, CX-5 in CX-9, zgleda razporeditev ?isto enaka, kot pri trenutnih treh Peugeot SUVih... Kajpak z razliko, da so Mazde bistveno lep?e, in ?e vse ostalo, kar se ti?e kvalitete, po mojem mnenju.

 

Tako da, vem, CX-3 je narejena na osnovi 2ke, torej je avto za dva spredaj in za kratke razdalje ?e za 2 otroka od zadaj, CX-5 pa je dru?inski avto. 

 

Najina dva otroka sta stara 8,5 let, tako da verjetno sploh ni debate? CX-5 in po?ret denarno razliko? Je kdo sedel/posedoval oba modela? Primerjeva iz prve roke?

?e smem ?e jaz dodati par besed. Sam ?e eno leto vozim CX3. Avto je odli?en, vendar je za 4 ?lansko dru?ino premajhen. To opazim, kadar se z nami peljejo vnuki. Zato priporo?am  (?e v denarju ni problem), da se vzame CX 5. Avto je dober, veliko prostora pa ?e dobro ga bo? ?ez par let prodal. Odlo?itev pa je seveda tvoja.

Napisano

CX-5 je finalna izbira? Kaj pa M6 karavan? Resno razmisli ce gledas za 4 clansko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja 6 je malo cenej?a, oz ?e pri osnovno opremi dobi? vse asisten?ne sisteme serijsko, ki jih mora? pri CX-5 ?e dopla?ati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozabi na CX-3 kot dru?insko vozilo. Jaz sem ?e pri CX-5 vs. 6 mo?no okleval kaj naj vzamem... ker velikokrat rabim celotno dol?ino prtlja?nika, sem se odlo?il za slednjo.

 

Ko sem teden kasneje po naklju?ju videl kako prostorna je CX-3, prtlja?nik je namre? ob povsem podrti klopi komaj pogoltnil 4 18 colske gume, sem se samo nasmehnil.

Napisano

Jaz bi na tvojem mestu tudi raje vzel mazdo 6 karavan kot pa cx-5...meni osebno bistveno lep?i ter bolj *nobel* avto...sploh pa te osnovne cx-5 ne izgledajo ravno najlep?e :)

Napisano

Rocky, to se menimo v dobrem smislu, kajne? Ne morem si pomagat, vle?e me CX-5, ?eprav so ziher odli?ne 3ke in 6ke - zdaj imamo Mazdo 5 in sem se navadil na vi?jo pozicijo sedenja......

 

?e to: Ima CX-5 ?e v osnovni izvedbi zagon motorja na gumb, ne da je treba klju? v volan vstavljat?

 

Glede ?tevcev, kjer je Mazda o?itno "zadaj" za raznimi peugeoti - meni je to prednost, da je ve? analogne tehnologije v avtu... :)

Napisano
  dne 9. 10. 2018 ob 5:04 je Marko Zorec napisal:

 

?e to: Ima CX-5 ?e v osnovni izvedbi zagon motorja na gumb, ne da je treba klju? v volan vstavljat?

 

 

To smo ze obdelali v drugi temi :) >> http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/?p=399886

 

Kot kaze imajo tipko za zagon vse razlicice ze od osnovne opreme naprej ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 8. 10. 2018 ob 23:06 je roCkY_ napisal:

Polo?aj na sede?u je pa v CX5 vsaj meni ?isto druga raven. Prostor za glavo pa sploh.

isto kot v enoprostorcu :), s tem da enosprostorec nima pregrad med voznikom in sovoznikom. To je na primer v 3008 groza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.