Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem novope?eni lastnik CX-3 G150 AWD.  Pozimi je v hribih, kjer se pogosto zadr?ujem, precej snega. Ali naj kupim zimske gume s enakimi dimenzijami, kot so letne  -  215/50/R18  ali je bolje avtomobil opremiti z zimskimi gumami R16.  Homologacija avtomobila  je za obe dimenziji. Prodajalec avtomobilov je sicer priporo?il 16 colske. Kak?ne so va?e izku?nje, nasveti, mnenja?  Hvala za pomo?.

Napisano

Kupi take, da ti bodo verige gor pasale. Nekateri avti pri ?ir?ih gumah nimajo dovolj prostora za ketne, o tem pi?e tudi v navodilih, kako konkretno je to za CX 3 pa nebi vedel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kupi take, da ti bodo verige gor pasale. Nekateri avti pri ?ir?ih gumah nimajo dovolj prostora za ketne, o tem pi?e tudi v navodilih, kako konkretno je to za CX 3 pa nebi vedel.

Prej sem imel Nissana ( tudi verige), vendar je bil ?tirikolesni pogon dovolj tudi pri ve?ji (vi?ji)  koli?ini snega.  Pri CX:3 pa ?e na oko ni dovolj prostora za verike na R18. Pa ?e lahek semi zdi.

Napisano

Sedanji avti so itak vsi povrsti neuporabni. ?e ne tako davno se je dalo na avte nataknit verige v pravem pomenu besede, sedaj si sre?en ?e prostor dopu??a 9mm veri?ice. S 4wd si ve? upa?, in posledi?no je ve? mo?nosti da zaglavi?. ?e ti ni do tega da gre? iskat traktor v dolino je fino imet backup v verigah.

 

Za v hribe je pa fino, ?e ti verige pa?ejo tudi na letne gume - ko spomladi presedla? na letne pnevmatike te v hribih ?e vedno preseneti kak?en ostanek zameta sli pa par metrov zvo?enega ledu. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Bolj?e bodo 16tke ker so tudi o?je, predvsem zato gremo po snegu bolje.Za suho cesto so bolj?e 18tke zaradi ve?je povr?ine na tleh. Mislim da je ve? kopne in mokre ceste pozimi tako da je za mene bolj?a 215 45 18.Bomo videli pozimi. Lp

Napisano

Bolj?e bodo 16tke ker so tudi o?je, predvsem zato gremo po snegu bolje.Za suho cesto so bolj?e 18tke zaradi ve?je povr?ine na tleh. Mislim da je ve? kopne in mokre ceste pozimi tako da je za mene bolj?a 215 45 18.Bomo videli pozimi. Lp

Ni nujno, da so ozje.. odvisno je, katero dimenzijo ima homologirano...

 

Pri CX-5 je recimo sirina enaka...

 

post-10-0-53538700-1539142519_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za suho cesto so bolj?e 18tke zaradi ve?je povr?ine na tleh.

 

to pa sploh ni res...sticna povrsina je bolj ali manj ista, le da je porazdeljena drugace in pa praviloma nizji profil gume so ponavadi bolj "lepljive" gume (sportne), in se manj deformirajo (zaradi nizjega profila in sirse feltne)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

na amzs spodaj si lahko prebere? vpliv ?irine zimske gume, ter se na to kar je tebi pomembno odlo?i?, akj izbrati 

 

https://www.amzs.si/motorevija/pnevmatike/testi/2018-09-27-amzs-test-28-zimskih-pnevmatik-dveh-dimenzij

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Se popolnoma strinjam. To je res prava razlaga. Je pa res,da je odvisno kje se bo? vozil in kdaj!

Napisano

16 col nabavi. 18 je ?koda, so precej nizkoprese?ne, spregledan robnik (sneg) in gre feltna, sploh ?e guma nima za??itetnega roba za plati??a.

 

?e ima? diamond/glossy 18-ke pa jih je sploh ?koda za sol...

Napisano

16 col nabavi. 18 je ?koda, so precej nizkoprese?ne, spregledan robnik (sneg) in gre feltna, sploh ?e guma nima za??itetnega roba za plati??a.

 

?e ima? diamond/glossy 18-ke pa jih je sploh ?koda za sol...

?e vedno se ne znam odlo?iti.  ?irina gum po homologaciji je pri 16 in 18 colskih plati??ih enaka  ( 215 ).  ?e se odlo?im za 16 colske gume moram kupiti ?e nova plati??a in senzorje za nadzor tlaka, sicer pa mi vulkanizer pravi, da  so teorije o tem, da so manj?a kolesa bolj?a, pravljice oziroma preteklost, ?e? da je zdaj izdelava gum druga?na.. Po drugi strani pa je tu test https://www.amzs.si/...k-dveh-dimenzij      . Ima kdo kak?ne konkretne izku?nje.?

Napisano

Ponavadi glih vulkanizerji "obvladajo" bolj kot strojovnjaki. Tudi relly avtomobili imajo 165 gume za sneg. Verjetno ne zato, ker nimajo ke?a.

 

 

Napisano

?e vedno se ne znam odlo?iti.  ?irina gum po homologaciji je pri 16 in 18 colskih plati??ih enaka  ( 215 ).  ?e se odlo?im za 16 colske gume moram kupiti ?e nova plati??a in senzorje za nadzor tlaka, sicer pa mi vulkanizer pravi, da  so teorije o tem, da so manj?a kolesa bolj?a, pravljice oziroma preteklost, ?e? da je zdaj izdelava gum druga?na.. Po drugi strani pa je tu test https://www.amzs.si/...k-dveh-dimenzij      . Ima kdo kak?ne konkretne izku?nje.?

Pred isto dilemo sem bil jaz prej?njo jesen, ko sem nabavil novo cx3. Odlo?il sem se za 16 colska kovinska plati??a in iste zimske gume. Zadeva je odli?na. Gume ob?utno cenej?e od 18 colskih, prav tako tudi kovinska plati??a. Kovinska plati??a naro?il preko  liderpneumatik.si. Takrat najcenej?a opcija. Sigurno ne bo? ni? zgre?il, ?e se bo? tako odlo?il kot sem ti napisal, seveda pa je odlo?itev tvoja.

Napisano

Ponavadi glih vulkanizerji "obvladajo" bolj kot strojovnjaki. Tudi relly avtomobili imajo 165 gume za sneg. Verjetno ne zato, ker nimajo ke?a.

Ce je guma ozja, je boljsa za v sneg... samo problem je ta, ker so homologirane samo gume z enako sirino... samo visina je drugacna... Rally vozniki se na to pozvizgajo, ker so ponavadi ti avti namenjeni dirkam in niti niso registrirani za na cesto...

 

Jaz sem se pri CX-5 odlocil, da uporabim originalna platisca, ker moram drugace kupit nove feltne in se komplet senzorjev... in je razlika v ceni visja kot ce samo nabavim zimske gume v taveliki dimenziji...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak roko na srce - kda se vozimo res po snegu? Mislim da je va?no da je zimska guma dobra na mokrem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak roko na srce - kda se vozimo res po snegu? Mislim da je va?no da je zimska guma dobra na mokrem

In v suhem pri nas.

 

 

Napisano

Mislim da je kotalni obseg isti pri obeh colah gum ,samo felga je ena ve?ja od druge,tako,da ne more biti razlike pri vo?nji z enako ?irino gume! Pa tudi komplet gum in felg je nekje enaka cena kot 18"gume. Pa ?e avto zgleda.....Kupi dobre18tke

Napisano

Samo nekaj mi razlo?ite...vsi govorite, da potrebujete nove senzorje za gume...?e pa mazda ne potrebuje senzorjev oz ventilov za nadzor tlaka saj ga nadzira preko senzorja za ABS...je pri CX modelih druga?e? Jaz sem za mojo m3 lani raje vzel 16 colske gume z litimi plati??i, saj bi me pri?le 18 colske gume par deset evrov ceneje kot pa 16+lita plati??a...

Napisano

Samo nekaj mi razlo?ite...vsi govorite, da potrebujete nove senzorje za gume...?e pa mazda ne potrebuje senzorjev oz ventilov za nadzor tlaka saj ga nadzira preko senzorja za ABS...je pri CX modelih druga?e? Jaz sem za mojo m3 lani raje vzel 16 colske gume z litimi plati??i, saj bi me pri?le 18 colske gume par deset evrov ceneje kot pa 16+lita plati??a...

Od letos dalje so spet dali TPMS senzorje... menda zaradi neke glupe evropske uredbe... :(

 

Tukaj smo med drugim ze pisali o tem >> http://www.mazda-si.net/topic/14017-nova-mazda-cx-5-2017/?p=389080

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A to majo samo novi modeli oziroma FL? Al majo vsi novi narejeni avti to? Pr mojmu avtu v prirocniku nism zasledil kako to dela.

 

Edit: zase sm najdu v prirocniku ki je v aplikaciji MyMazda. Je novejsi kt pa tisti v avtu...

Napisano

Ampak roko na srce - kda se vozimo res po snegu? Mislim da je va?no da je zimska guma dobra na mokrem

Tema je: gume za v hribe kjer je precej snega

 

Sila nenavadno da ima mazda homologirano isto ?irino pri razli?nih colah felten. Za sneg je o?je bolj?e. 

 

Presek 50 ima tud moj ?kodilak in lahko re?em da to ni ravno presek za v hribe vozit.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To razlago smo ?e brali eno stran nazaj,in je popolnoma vse res,ampak ?e je kolo na avtu enake ?irine in enakega obsega zakaj bi tu ve?je cole igrale vlogo! Bo kdo mogo?e dal razlago,ker me zanima.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.