Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim en info, katera varovalka pri motorju da plus signal po vklopu kontakta???

Aja gre pa se za M6 GH l.2008 dizl.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem ugotovil z voltmetrom. Sem ?e priklopil na FUEL PCM dobi ?trom ko da? kontakt in izklopi ?trom ?ez cca 15sec po odvzemu kontakta. Idealno zato k rabim.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

imej v mislih, ?e bo? priklapljal kako kitajsko zadevo na to varovalko...?e jo slu?ajno skuri in avto ne bo v?gal... da ve? kje iskat napako  :)  Druga?e pa ponavadi ima? +15  oz.  elektriko pod kontaktom na v?igalniku za cigarete pr?igat .... man je rizika da avto ne bo  v?gal ?e jo skuri ....lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

imej v mislih, ?e bo? priklapljal kako kitajsko zadevo na to varovalko...?e jo slu?ajno skuri in avto ne bo v?gal... da ve? kje iskat napako  :)  Druga?e pa ponavadi ima? +15  oz.  elektriko pod kontaktom na v?igalniku za cigarete pr?igat .... man je rizika da avto ne bo  v?gal ?e jo skuri ....lp

Sem imel v mislih tudi to da ?e gre kaj narobe in sem kupil bypass z dvojnimi varovalkami. Tako da ima FUEL PCM svojo original varovalko 20, nad njo gre naprej 15 do releja in pol od releja naprej do dnevnih lu?i je ?e ena (steklenka) varovalka.

Tak da mislim da ne bi smelo skurit one 20 varovalke, mam pa itak v avtu vedno rezervne.

post-5522-0-61821400-1541398623_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

to je za stalni kontakt ob kljucu, glej pa da vgradi? ?e rele za izklop ob zasencenih. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je za stalni kontakt ob kljucu, glej pa da vgradi? ?e rele za izklop ob zasencenih.

 

Sem napiso da je rele vmes, ki izklapla dnevne lu?i ko se vklopijo normalne lu?i.

Pravtako sem zamenjal oem modul za lu?i, ki da pravo funkcijo avtomatskih lu?i in stikala prek senzorja za svetlobo na M6 l2008.

Se pravi ko dam kontakt se vklopijo dnevne lu?i, ?e je stikalo za lu?i na auto in senzor za svetlobo zazna da je tema se dnevne lu?i izklopijo in se vklopijo normalne ksenonke.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Do si dal modul od facelifta ?

 

Ja v bistvo je ta modul bil na voljo tudi za predfacelift  M6, samo za druge  trge, pri nas pa so samo facelift z dnevnimi lu?mi imeli tak modul.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Slucajno ves, katero katolosko ima ta modul?

 

GS1D67890A

 

GS1E67890A (Mislim, da je ta taprava pa nisem 100%)

 

GS1F67890A

 

GS1G67890A

 

P.S a pa so se pri nas sploh prodajale z dnevnimi lucmi (DRL)?

Napisano

Slucajno ves, katero katolosko ima ta modul?

 

GS1D67890A

 

GS1E67890A (Mislim, da je ta taprava pa nisem 100%)

 

GS1F67890A

 

GS1G67890A

 

P.S a pa so se pri nas sploh prodajale z dnevnimi lucmi (DRL)?

 

 

Tako je ja sem nabavil GS1E67890A

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se eno vprasanje :D. Ta modul se skriva uzadi za glowbox-om oz. sovoznikovem predalu? Sprasujem zato, ker bom jest isto po vsej vrjetnosti menjal ta modul in rocno vklapljal luci, ker to sedaj mi je totalno mimo. Sedaj sem se ze navadil in prizigam in ugasam avto s pozicijskami.

Napisano

Se pravi ce prav razumem zamenjas modul zmontiras DRL in na poziciji auto za luci deluje kot treba? A pri tem svetijo luci tudi zadaj? Kok ? to pride vseskupaj.

Lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jap. Pred FL je imel tak modul, da je AUTO funkcija prilagajala samo notranjo osvetlitev. Pri FL modelu je pa AUTO funkcija prilagajala tudi kratke luci. Sredi belega dne si moral rocno vklopiti kratke luci, ce si imel nastimano na AUTO. Ponoci so se pa luci avtomatsko prizgale. Ta modul je pac osnova, ce zelis DRL. V njegovem primeru k bo vse naredil sam bo strosek samo modul in pa dnevne luci. Zadnje luci vrjetno ne svetijo. Se ze veselim teme o DIY :prstgor:

 

Me pa zanima kaksne dnevne luci bos vzel in kam jih bos montiral. Vrjetno pod meglenko v tisto horizontalno re?o ? :)

Napisano

Jst sem ?e vse zmontiral za vikend.

Bom pa v kratkem malo bolj opisal postopek mogo?e bo koga zanimalo.

 

Scr3am ja modul za lu?i je v sredinski konzoli pod kontrolami za klimo, ti bom napisal najla?nji na?in za menjavo, da ne razdiras sredinske konzole, 10min dela.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se pravi ce prav razumem zamenjas modul zmontiras DRL in na poziciji auto za luci deluje kot treba? A pri tem svetijo luci tudi zadaj? Kok ? to pride vseskupaj.

Lp

Tako je modul+drl+rele pa deluje vse na automatsko. Zadnje lu?i svetijo ko se vklopijo normalne ksenonke.

Vse skupaj me je pri?lo cca. 50? to?no cifro bi mogo pogledat kok je bil rele in bypas za varovalke, DRL je bil gratis.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jst sem ?e vse zmontiral za vikend.

Bom pa v kratkem malo bolj opisal postopek mogo?e bo koga zanimalo.

Scr3am ja modul za lu?i je v sredinski konzoli pod kontrolami za klimo, ti bom napisal najla?nji na?in za menjavo, da ne razdiras sredinske konzole, 10min dela.

Odstranim sovoznikov predal in na levi strani odsraufam dva 10mm vijaka in modul potisnem pod plastiko in tisto preprogo. Vsaj tako se mi je zdelo najlazji :)
Napisano

Odstranim sovoznikov predal in na levi strani odsraufam dva 10mm vijaka in modul potisnem pod plastiko in tisto preprogo. Vsaj tako se mi je zdelo najlazji :)

Tako je pod plastiko potisne? navzol ob preprogi. Je pa samo 1 vijak 10mm.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.