Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A imas limuzino, hatchback ali karavana ?

 

Predvidevam, da je hatchback. Kataloska stevilka za zadnje vzmeti je prava in sicer G21B28011B. Lahko jo prilepis tudi v iskalnik in bos dobil vse kompatibilne rezultate. Jest osebno, ko sem se imel prvo generacijo sem za sprednje vzmeti vzel znamko KYB. KYB je baje tudi prvovgradnja. Leva in desna vzmet sta si enaki.

https://www.autodoc.si/kyb/7347247

Napisano

Sem napisal, ?isto na koncu prve vrstice, hatchback, GG, zadnji par

 

Me pa najbolj zanima ?e so tiste najcenej?e v resnici ?rot in bo avto ?isto drug za vozit, ali pa so ?isto OK za teh 50kkm.

No, mogo?e pa raj? KYB. Sej se gre za en plato piva razlike.

 

 

 

mimogrede, en mehanik mi je rekel da bi ko?tali samo fedri 70? po komadu, vgradnja pa (?isto razumnih) 30?  :rolleyes:

Morm ?e Pelkota vpra?at, ?eprav mi je mej?ken dale?.

BRUUM-BRUUM

Napisano

Opa, pa res... sem spregledal. Na bartogu bo cena za kos 70? na uradnemu pa 180? :D. Nevem vrjetno nebo neke super duper razlike med eno in drugo, ampak za 20e razlike nebi rad probaval pa tudi ce bos imel avto samo se 50k km. Ni mi pa jasno, da ti avto tako plese na cesti. Na mojmi bivsi je se vse original pa jih ima ze cez 320k km. Jest sem sprednje menjal zato, ker mi je sprednja desna pocila in sem potem komplet obe menjal. Cutil nisem cisto nic in se je avto peljal tako lepo, kot potem, ko sem jih zamenjal. So mi pa to povedali na tehnicnem, da zal nebo slo skozi, ker je vzmet pocena :D

Napisano

Sej ple?e ne, sam je ?e nenalo?en precej o?itno prenizek, ko ga nalo?im z opremo in parimi ljudmi (kar se dogaja dokaj pogosto) pa je takoj ?ist v podnu. Zdej sicer manj drsam po tleh ker mi je ?e tadrugi muffler odpadel, ampak vseeno bi to zrihtal :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

?e avto ple?e po cesti in se ziba v ovinki so amortizerji zani? ne fedre. Amortizerji bla?ijo nihanje fedre, ?e ne bi bilo amortizerjev bi avto samo z fedri skakal ko pinkponk ?ogica.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e avto ple?e po cesti in se ziba v ovinki so amortizerji zani? ne fedre. Amortizerji bla?ijo nihanje fedre, ?e ne bi bilo amortizerjev bi avto samo z fedri skakal ko pinkponk ?ogica.

 

Pomoje bo kaj takega, jst z MX-5 zni?ano 35mm ne drsam po le?e?ih, ?eprav ponekod imate res brutalne. Po drugi strani pa vidim kakega Puntota prpizdit pa se ?e trikrat zaziba gor dol ko zapelje dol z le?e?ega.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

To je tudi res. Ce je vzmet hin se avto zelo nagiba v ovinkih. Kar se tice amortizerjev lahko hitro preveris in sicer pojdi do prtljaznika in ga fajn zazibaj (gor/dol). Takoj ko ga nehas rukati bi se avto moral umiriti oz. stabilizirati. Ce se ne oz. ?e ?e vedno sam od sebe poplesuje so amortizerji za zamenajt :). Lahko se pa tudi prepognes pod avto in bos takoj opazil ce je amortizer spustil :)

 

post-7623-0-99164300-1541504270_thumb.jpg

Napisano

?e avto ple?e po cesti in se ziba v ovinki so amortizerji zani? ne fedre. Amortizerji bla?ijo nihanje fedre, ?e ne bi bilo amortizerjev bi avto samo z fedri skakal ko pinkponk ?ogica.

To?no s to te?avo se trenutno sre?ujem pri neMazdi in sem v?eraj mojstra Pelka vpra?al ali je kak?na stabilizator ?tangica za zamenjat, da ko zapeljem v luknjo me kar odbije malo levo in malo desno, pa je Simon takoj povedal, da bo te?ava v amortizerju in ni?emer drugem.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.