Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri mazdi 6 letnika 2005 so se mi za?eli pojavljati cvile?i zvoki .  Zvok se pojavi, ko zavrtim volan skrajno v eno ali drugo stran in traja toliko ?asa, dokler dr?im volan v skrajni poziciji.  Kak?na ideja, kaj je vzrok in kaj to pomeni za nadaljnjo vo?njo do servisa ter kak?ni so pribli?ni stro?ki za popravilo ?

LP Aleksander 

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

?e si klasi?en servo volan ti??al ve?krat do konca v skrajno lego se pumpa zelo mu?i in najve?krat je to vzrok za prezgodnje okvare. Tik predno tr?i v skrajno lego je treba popustit. Pri novej?ih elektri?nih servo volanih pa tega minusa ni in ga na?eloma lahko ti??i? ?isto do konca.

33112_1.png

Napisano

Ce cvili oz. Tuli je vrjetno res vzrok servo pumpa. Servo olja imas dovolj, namrec tuliti zacne ze takrat kadar je nivo olja med min in max. Servo olje naj bo vedno na max.

Napisano
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni😀

 

Si sposodim tole temo. Gre za mazdo 6, letnik 2013, prevožeik 75k/km

Pri počasnem obračanju volana, ko se recimo parkira, se sliši cviljenje, škripanje. Cviljenje se mi zdi da je nekje pri motorju desno. Pri normalni vožnji cviljenja oz. škripanja pri zavijanju ni, tudi pri parkiranju če na hitro obrneš volan, prav tako ne. Kolikor vem, imam električni servo, ki je zaprt sistem, torej ni krivo pomankanje olja.

Kakšne ideje kaj bi lahko bilo?

 

Napisano

Kamen v zavorni ploščici

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.