Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimivo, se pravi se saje nabirajo... Hm. Bo za preveriti moja je 2012 letnik, kdaj je bila pa narejena pa ?e ne vem.

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Jest je dobil za drugo generacijo. Zato pa pravim, da mi je zanimivo, da je dobil glede na to da imajo to hibo ze od prve generacije naprej pa ni bilo nobenih vpoklicov.

 

 

To je bilo za tretjo generacijo ... letos spomladi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vzvod na zadnji celjusti k upravlja z rocno zarusta in potem rocna nagaja ali pa celjust zasteka, ker jo skos neki spona. Ko zategnes rocno in k jo odtegnes tist vzvod oz. federcek zasteka in ne spusti popolnoma diska in posledicno lahko neenakomerno obrabis ali skuris ploscice, diske... Poleg tega potrebujes tudi novo celjust.

Napisano

Aja, to. Jaz imam v mislih ta zadnji vpoklic. S ?eljustmi pa nisem imel (?e) te?av ne z 2. generacijo ?estice in ne s prvo. Je pa res, da doma vsak dan zategnem ro?no :)

Napisano

Vzvod na zadnji celjusti k upravlja z rocno zarusta in potem rocna nagaja ali pa celjust zasteka, ker jo skos neki spona. Ko zategnes rocno in k jo odtegnes tist vzvod oz. federcek zasteka in ne spusti popolnoma diska in posledicno lahko neenakomerno obrabis ali skuris ploscice, diske... Poleg tega potrebujes tudi novo celjust.

To?no to je proble. ?ele ?etrti?, ko mi je za?tekala sem rekel mojstru (bila je na razli?nih servisih), da pogledajo tudi ro?no(zajlo...)

In res je bila kriva zajla od ro?ne, ki je zarjavela in ni lepo potovala. To je bil tudi glavni vzrok, da sem nabavil novo 6-ko.:)

 

 

Napisano

meni so pri menjavi gum ( letne - zimske ) ?e vpoklic uredili - kaj natan?no niti ne vem - nekaj v zvezi z elektroniko, po?te za vpoklic pa ?e nisem dobil

Napisano

Jaz sem pravkar poklical na Avto plus in mojega avta ni med temi... vsaj zaenkrat ne.

 

 

Napisano

Dobil vpoklic... naro?en v ?etrtek ob 13.uri, ob 15 uri bi naj bilo kon?ano...bomo videli kaj bodo delali in kaj naredili...javim.

 

Lp Jani

Napisano

Avto Skoren?ek ni ve? poobla??eni serviser za Mazdo ?e nekaj ?asa,so pa sedaj za kia avtomobile. Tudi jaz sem nekaj ?asa hodil tja na servis z Mazdo.

Napisano

Na Mazdzini uradni spletni strani imajo se vedno oznaceno, da nudijo servis in nadomestne dele, nimajo pa vec prodaje in testnih vozenj ... >> https://www.mazda.si/iskanje-trgovca/#/search/location/

 

Trgovska_mreza-20181210-072311.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja sj je mal cudno da ne bi bil se uradni serviser, ker je meni v servisno normalno vnesel servisni interval. 

Napisano

Verjetno se mu pogodba izteka in je ne bodo iz kakrsnegakoli razloga podaljsali ... ali pa kaj podobnega... Zato ga tudi ne navajajo vec kot uradnega... in zato tudi ni vec prodaje in testnih vozenj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ima? gh model?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Model je SH, 2.2 SKYACTIVE diesel, 12/2012, 104.000 km

Bil danes na servisu v BTC zaradi vpoklica, zamenjali so mi vakum ?rpalko (?eprav je po zagotovilu prijaznega g. Majesa niti ne bi bilo treba (ampak jo na zahtevo Mazde morajo), reprogramirali so mi PCM in kontrolirali injektorje. Vse bp. 

Napisano

Se pravi je vpoklic tudi za gh modele. Morm poklicat Majesa jutri. Po po?ti nisem dobil ni?esar.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Aja moja je 3/2012 oz pomoje narejena 2011.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Aja, sam gh ni skyactive

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.