Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te bodo ?e oni, ?e je tudi tvoja za vpoklic in si v sistemu.

?etudi je avto uvo?en pa kupljen rabljen v SLO?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

?etudi je avto uvo?en pa kupljen rabljen v SLO?

Ja.No,lahko vseeno pokli?e? na avtoplus in vpra?a?, ?e je tvoj avto vpisan v sistem. Moj je bil, so imeli vse podatke vne?ene in tudi garancijo upo?tevajo, ?e jo avto ima.

 

 

Napisano

Te bodo ?e oni, ?e je tudi tvoja za vpoklic in si v sistemu.

Ni nujno da te bodo klicali. Tud jaz sem v sistemu pa me noben ni klical niti obvestil.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Evo dobil pismo po po?ti za vpoklic zaradi vbrizgalnih ?ob. Kako so kaj de?ki dol v Kopru? A po?timajo stvari vredu? (30minut reprogramiranja bojda samo)

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Evo dobil pismo po po?ti za vpoklic zaradi vbrizgalnih ?ob. Kako so kaj de?ki dol v Kopru? A po?timajo stvari vredu? (30minut reprogramiranja bojda samo)

So v redu.

 

 

Napisano

Ej...mojstri v kp mazda servis so ok..tam vozim na servis 10 let..vse se da zmenit..lp

Napisano

Superca vidim da delajo tudi sobote kar bi meni ?e najbolj odgovarjalo.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Ravno danes dobil za reprogramiranje PCMja zaradi ?ob ... na tujih forumih sporo?ajo, da se jim je po tem vpoklicu izrazito pove?ala poraba goriva, ve? kot l/100 km. Ne vem, ?e si ?elim opraviti omenjeno reprogramiranje.

Napisano

Ja raj reskiraj da kje ostane? :D  jst peljem v petek do Kopra

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Ja dejansko so tudi na vpoklic napisali "reprogramiranje modula PCM"

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Samo nekaj. Stvar je bila programirana in na osnovi testov je dobila ?temple o izpustih (ki so nenazadnje tudi osnova za davek itd) ?e sedaj zadevo reprogramirajo ker je bil original program o?itno napa?en (pa dvomim da strokovnjaki pri Mazdi tega nebi vedeli), potem pri dobrem litru ve? porabe tudi sami izpusti niso ve? enaki in je to vseskupi enako kot afera pri ljudskem vozilu. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Kolkr pi?e na vpoklicu ni zaradi izpustov ampak je vpoklic ker lahko pride do stika kateri prekri varovalko ?ob in posledi?no ugasne motor. Tudi ne vidim razloga da bi bila ve?ja poraba. Al sem kaj spregledal.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Kolkr pi?e na vpoklicu ni zaradi izpustov ampak je vpoklic ker lahko pride do stika kateri prekri varovalko ?ob in posledi?no ugasne motor. Tudi ne vidim razloga da bi bila ve?ja poraba. Al sem kaj spregledal.

Ti govoris o tem kaj so ti napisali, drugi pa o tem kaj dejansko govori praksa po nadgradnji.

 

In kaj ima SW veze s fizicnim stikom navsezadnje?

Ti pomoje omenjas tega

 

https://www.carcomplaints.com/news/2017/mazda-recalls-cx-5-mazda3-mazda6.shtml

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja raj reskiraj da kje ostane? :D  jst peljem v petek do Kopra

Prosim poro?aj ali ob?uti? kak?ne spremembe na vozilu. In predvsem imam v mislih porabo.

Nek dalj?i nad 20 km odsek avtoceste, ki ga prevozi? vsak dan na tempomatu, bo pomoje ok za primerjavo?

 

Samo nekaj. Stvar je bila programirana in na osnovi testov je dobila ?temple o izpustih (ki so nenazadnje tudi osnova za davek itd) ?e sedaj zadevo reprogramirajo ker je bil original program o?itno napa?en (pa dvomim da strokovnjaki pri Mazdi tega nebi vedeli), potem pri dobrem litru ve? porabe tudi sami izpusti niso ve? enaki in je to vseskupi enako kot afera pri ljudskem vozilu. 

?e se ne motim so tudi pri mazdi ugotovili prirejanje rezultatov, nakar se je odzvala, da so bile le nenamerne napake pri testiranju, da se ne bo ponovilo in sledil je mno?i?ni vpoklic. :ne vem:

Napisano

Vsi nekaj ugibate. Link ki ga je dal Jures, je ?isto jasen za kaj se gre. Reprogramiranje PCM modula, je pa preve? splo?na zadeva, da bi kar takoj udrihali po porabi in izpustih. Bom za hec enga majstra vpra?al, o ?em dejansko se gre.

 

Teh 'reprogramacij' je bilo v preteklosti ?e n. Tudi na prej?nji ?estici, pa se ne spomnim da bi takrat zaradi tega avto ve? kuril itd...cukal pa res ni ve? :)

Napisano

Sam moj link nima veze s programiranjem. Gre za 'zateg' vijakov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam moj link nima veze s programiranjem. Gre za 'zateg' vijakov

Nekje bolj spodaj sicer omenijo problem, ki ga imava s TiEnom navedenega v vpoklicu.                              

 

Mazda further says other problems can occur concerning voltage changes in the injector control circuit that can exceed the allowable current in the circuit, causing short circuits and blown fuses, resulting in a stalled engine.

 

Napisano

Nekak skregano z logiko, ampak ok, itak ne vemo za kaj se to?no gre, in kaj to?no mislijo narediti.

 

Tukaj je ?e ena 'podobna' kjer se reprogramira ECU zaradi....in se kon?a z In a worst case scenario, the engine could suddenly die. :)

 

https://en.responsejp.com/cars-automotivetechnology/2016/09/01/recall%3Amazdaissuesrecalloverskyactiv-decudefect.html

 

Je pa res da se Mazda zadnje ?ase brani obto?b:

https://www.motor1.com/news/261709/mazda-cheating-emissions-fuel-economy/

 

https://www.euronews.com/2018/08/09/mazda-suzuki-cheated-on-mileage-and-emissions-tests-nikkei

 

in tudi opravi?ilo

https://www.reuters.com/article/us-mazda-suzuki-motor-emissions/mazda-suzuki-yamaha-motor-apologize-for-improper-vehicle-tests-idUSKBN1KU023

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

"Prekine se vbrizg goriva, v najslab?em primeru pa motor ugasne". Ja valda da ugasne ?e ni ve? goriva.

Najbolj "strokovna" je pa: koeficient upornosti proti motnjam.

 

?e gre res za "napetostne motnje" bi rekel da jih zelo te?ko odpravi? softversko.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

"Prekine se vbrizg goriva, v najslab?em primeru pa motor ugasne". Ja valda da ugasne ?e ni ve? goriva.

Najbolj "strokovna" je pa: koeficient upornosti proti motnjam.

 

?e gre res za "napetostne motnje" bi rekel da jih zelo te?ko odpravi? softversko.

o tem govorim....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.