Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imamo te?avo z malo turbino, kakor ta, ki odpira in in zapira dotok k mali turbini padla ven in udarila po mali turbini, ki je sedaj seveda uni?ena. Original se samo loputa ne dobi ampak je potrebno kupiti kompletno turbino, ki pa je seveda zelo draga. Ali pozna kdo koga, ki ima zadnjo generacijo 6 v delih oz. kako druga?e sanirati to loputo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ej...Mazdaman..probaj poklicat

BEJA servis Ljubljana so mojstri..lahko ti kaj pomagajo..lp

Napisano

Ampak, kako je pa to sploh mo?no? A ma? kak?no sliko kako to zgleda, ker mam ob?utek, da nekaj narobe razumem.

33112_1.png

Napisano

Ampak, kako je pa to sploh mo?no? A ma? kak?no sliko kako to zgleda, ker mam ob?utek, da nekaj narobe razumem.

Je mo?no. Sem imel mo?nost ravno danes to zadevo videti na lastne o?i,na identi?nem primeru kot ta. Sam za razliko je ostala turbina cela. Isto odpadla una loputa na vstopu v turbino...

Napisano

Ej...Mazdaman..probaj poklicat

BEJA servis Ljubljana so mojstri..lahko ti kaj pomagajo..lp

Beja obvlada samo nejaponske.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak, kako je pa to sploh mo?no? A ma? kak?no sliko kako to zgleda, ker mam ob?utek, da nekaj narobe razumem.

 

Zgleda tako (priponke).

Meni ni ni? ropotalo ali kaj drugega.

Avto do 2200 rpm sploh ni ?el, ker ni delala mala turbina.

Potem pa mi je vrglo vn napako (rumena lu?ka "engine inspection required).

 

Je pa zanimivo, da je loputa cela, turbino pa je potrebno odpret, da se vidi, ali je vetrnica cela.

Od zunaj zgleda OK.

post-927-0-44237800-1543560800_thumb.jpg

post-927-0-67067100-1543560847_thumb.jpg

Napisano

Kupila se je nov Originalni set obeh turbin, loput, aktuatorjev, drugi teden bo menjava, potem bom dobil tudi slike. 

 

Naj bi pa ta nova imela bolj mo?no pritrjeno loputo in se to naj ne bi ve? zgodilo. 

 

Simptomi so bili pa isti do 2200 - 2500 avto ni vlekel potem ko je pa velika zalaufala je pa ruknilo. 

 

in zgleda je teh primerov kar nekaj cena seta je okoli 1600? obnovljene iz eBaja pa dobi? za 600-700 a tam vseeno ne ve? kako je pritrjena loputa.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja bratova je pa  

 

Datum izdelave  20140213

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, moja je 06.2014.

Se pravi, da je to znan problem bolj kot ne pri prvi generaciji.

A so to pri face liftani re?ili?

 

 

Napisano

Kdaj so za?eli vgrajevati bolj kvalitetno pritrjevanje lopute ne vem a te, ki jih sedaj dobi? na servisu so baje bolj?e.  :blink:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ker ni dpf ni mo?nosti za kulanco

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vzrok...posledica morda? Verjetno je brez dpf pritisk druga?en oz. izven toleranc??

Kako, ne razumem. Kaj ni Dpf-ja?

 

 

Napisano

Je odstranjen in zato je elektronika "posodobljena" in ?e tak?no po?ljejo na Mazda EU baje ne odobrijo ni?. Tako vsaj pravijo na servisu

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdrav,

 

pa da o?ivim to temo. ?al mislim, da sem ?rtev tegale primera. Danes med vo?njo, zopet ni delovala manj?a turbina, ki sem jo ?e ve?krat "pri?igal" tako, da sem enkrat ?el nad 2500 potem pa je delala normalno. Vendar je to danes ?lo korak naprej, potem ko je manj?a turbina zopet delovala, se je med pospe?evanjem nekaj zgodilo (?al zaradi radia ne morem re?t kako to?no je zaropotalo) in od takrat zelo glasen ?vi?gajo? zvok ob polnjenu male turbine. Ko obrati prese?ejo 2500, se ta namre? izklopi in ?vi?ganje tako reko? izgine.

 

Ste tudi ostali potem sli?ali kak?en ekstra ?vi?gajo? zvok? Kako ste na konc re?li tale problem? Nova turbina?

 

LP

Napisano

Pozdrav,

 

pa da o?ivim to temo. ?al mislim, da sem ?rtev tegale primera. Danes med vo?njo, zopet ni delovala manj?a turbina, ki sem jo ?e ve?krat "pri?igal" tako, da sem enkrat ?el nad 2500 potem pa je delala normalno. Vendar je to danes ?lo korak naprej, potem ko je manj?a turbina zopet delovala, se je med pospe?evanjem nekaj zgodilo (?al zaradi radia ne morem re?t kako to?no je zaropotalo) in od takrat zelo glasen ?vi?gajo? zvok ob polnjenu male turbine. Ko obrati prese?ejo 2500, se ta namre? izklopi in ?vi?ganje tako reko? izgine.

 

Ste tudi ostali potem sli?ali kak?en ekstra ?vi?gajo? zvok? Kako ste na konc re?li tale problem? Nova turbina?

 

LP

Na bratovem avtu se male turbine ni sli?alo, ker je loputa ostala v njej in jo je blokirala, da se ni vrtela. Re?ili smo tako, da se je zamenjal komplet turbo z novim originalnim, ki ima ?e oja?an spoj lopute z osjo. Zdaj avto spet gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je re?eno pa tudi ni ve? povi?evanja nivoja olja. Pri meni se po skoraj letu dni in 12000 km ni dvignil nivo niti za mm.

 

 

Napisano

Verjetno dela? precej relacij oz. kot si pisal, vedno (na?rtno) kon?a? cikel regeneracije. Seveda potem ni te?av z zvi?evanjem nivoja olja.

 

Kak?na je poraba po BC za celo obdobje? Povsem resno spra?ujem. :)

Napisano

Je re?eno pa tudi ni ve? povi?evanja nivoja olja. Pri meni se po skoraj letu dni in 12000 km ni dvignil nivo niti za mm.

 

A si to preveril na servisu?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.