Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravleni

 

Doma imamo Mazdo 3 1.6 D letnik 2007. Avto deloval brez problemov do leto?njega leta, ko se je pojavila napaka, katere vzroka mi nekako ni uspelo odpraviti. Avto namre? brez vzroka ugasne med pospe?evanjem. Pri normalnem pospe?evanju ko prestavim iz druge v tretjo, motor lepo pospe?uje, potem pa kr naekrat ugsne. Brez odziva. Pri?ge se lu? za akumulator, avto pa moram ustavit ob cesti in ga ponovno vz?gati. Potem laho normalno nadaljujem vo?njo. Bognedaj da bi ga kaj poteral, ker takoj ugasne. Z o?etom sva zaradi tega pri?la tudi v kriti?no situacijo, saj mi je avto ugasnil med pospe?evanjem in prehitevanjem kamiona, tako da sva imela sre?u da sem nekako re?il situacijo. Na servisu so o?istili loputo (prosti tek) vendar se je te?ava zopet pojavila. Se je komu ?e kaj takaga pripetilo. Stvari bi rad pri?el do dna, ker se mi ne zdi ravno varno vozit z avtom v takem stanju.

Hvala lepa za odgovore

r

Napisano

Moj prijatel je imel tako te?avo pa milsim, da je bilo neki z pumpo za nafto oz senzorjem pritiska nafte(upam da sem ga pravilno poimenoval) ,.. ravno tako mazda 3

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

?e avto crkne pri pospe?evanju, nato pa ga lahko normalno v?ge, bi jaz stavil na elektriko oziroma na kak?en kabel, ki se premakne sam ali pa ga motor in pride ali do ne?elenega stika ali pa izgubi stik. Za?ni pri kablih od akumulatorja naprej.

33112_1.png

Napisano

zabit filter nafte.

Evo pomoje tudi to,.. sem vpra?al kolega danes in je isto potrdil

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Bom dr. Pelka vpra?al na kaj on sumi?

 

Pelko je odgovoril; Lahko je filter goriva ali senzor tlaka goriva na rampi ali egr ventil. Racunalnik bi pokazal

LpS

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo ?e bi bil filter bi na?eloma samo zgubil mo?. ?e pa ?e crkne a potem normalno v?ge pa kar malo dvomim, sploh, ker se to zgodi samo med pospe?evanjem pri normalni vo?nji pa ne.

 

Pa na?eloma bi moral dobiti lu?ko "check engine" in bi padel v zasilni re?im, ne pa da se mu pri?ge lu?ka od akumulatorja ter motor crkne.

 

Se bo pa itak videlo, ?e kode ni potem je to ziher prekinitev na elektriki, ?e pa je kaj drugega bi res morala biti napaka zabele?ena.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Recimo sem pred pol leta kupil sprejemnik Onkyo TX 8470, naslednik modela TX 8050, na videz enak, pa mnogo zadev ne dela tako, kot pri predhodniku, v marsičem korak nazaj. Ampak sem se navadil v nekaj tednih in danes sem zadovoljen.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.