Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i eno vpra?anje bi imela ?e mi lahko kdo pomaga ko sem se peljala iz slu?be bolj natan?no ko sem zapeljala iz AC se mi je pri?gala lu?ka za dpf.

Avto seveda ?e vedno normalno dela saj je to mazda hehe

zanima me kaj naj naredim oz. kaj mi priporo?ate da se znrbim opozorilne lu?ke za dpf. gre se pa za mazdo 6 2.0 diesel letnik 2007.

 

L.p MALA.

67cb6feb90c2dd8faa47c1585f7dd415.jpg8a8f948337c9b519904fb26f8f83c558.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

A utripa al skoz gori?

Skos gori

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Napisano

Daljsa voznja obrati vsaj 2500 in bo ugasnala.. Vsaj pri meni je bilo tako..

Zmenjeno bom jutri do ljubljane probala

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

zivjo.

 

eno vprasanje lucka je namrec ugasnila potem. ampak danes se mi je ponovno prizgala. nazadnje smo ga mogli z testerjam zresetirat saj se po 3 dneh ni ugasnila.

je pa vmes se vtripat zacela.

 

je pa tko da danes fo ljubljane je utripala iz ljubljane pa ne utripa vec ampak gori. prevozenih 150km in nic boljske kaksna ideja kaj bi lahko blo. saj ni minilo 1 mesec od kadar se je prizgala.

 

tester ne pokazw nobene napake, ko pogledamo napake dpf tester napise da je bila regeneracija uredu narejena in da ni potrebe da se jo naredi...

 

kakrsna koli ideja dobrodosla

 

lp Curko

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...

bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?

Napisano

zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...

bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?

 

 

?e se odstrani DPF je nujno potrebno tudi izbrisat iz ECUja in prilagodit mapo!

?E se tega ne naredi bo slej ali prej ?e kaj drugega fu? ne samo dpf.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vzeli ste dpf....sami al kaksen ki ma nekaj pojma?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

preberi vse kar sem napisal.... a si pismen?

aless hvala, to me je zanimal...

O?itno nisi, ker ?e bi bil, bi naredili kot se zagre. In ja, ne bo? verjel. Avto brez dpf kadi

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

O?itno nisi, ker ?e bi bil, bi naredili kot se zagre. In ja, ne bo? verjel. Avto brez dpf kadi

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

glup si ko no?...

avto je pred tem kadil... sedaj pa ?e bolj... itak.. kot sem napisal... itak logicno ... ampak tud mazde kot jo imamo mi obstajajo brez dpf- ja tovarnisko.... in ne kadijo oz minimalno.... torej? bo slo?

 

zato sem vprasal ce se z prilagajanjem mape da kaj resit.... itak mi je zal k karkol vprasam k ste eni tok pametni da je joj.... lp, me ze ni

Napisano

?obe mogo?e.

Meni pri 300 000 ne pokadi...so pa ?obe obnovljene...pa avto tovarni?ko brez filtra...

Napisano

pol 100% ena ali vec sob svinja ja... nima smisla pomoje karkol vlagat v ta avto k ga vec kt eno leto nimamo namena imet ...kolk pride cenovno drgac za vse obnovit?

kolk mas pa porabo? 6l je prnas... in velik avtoceste.. zato se mi zdi da mal prevec kuri?

Napisano

Samo ?obe vse ?tiri so 400? plus ?obe ven in not...

Poraba takoj po obnovitvi pol litra ve?ja, po 2000km pa 1,5 l manj?a...

Pri 300 000 je motor tih in miren kot nov...in ni za prodajo...

Napisano

ko je ?e ravno govora o ?obah - lahko kdo priporo?i kje obnoviti ?obe? pri moji m6 so vse ?tiri ?e na meji...

Nem?ija, ebay...pri nas so me?ane izku?nje od drugih.

Kake pa rabi? za kateri motor?

Jst mam 2 dobri za prodat po nabavni ceni so pa od 2.0dizla, oznaka ?ob pa so RF8G13H50.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja pol ima? enako kot jst, sam je vseeno za preverit to?no kateri injektorji so not ker v 2.0 dizle so dajali RF8G13H50 in RF7J13H50 injektorje.

RF8G so imeli ponavadi novej?i z dpf-om, lahko pa da? bilokatere (vse 4  enake), samo se morajo vnesti v ECU.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Eno vpra?anje za strokovnjake;

pred 5 leti sem odstranil DPF filte in katalizator. Ker je znotraj luknja ve?ja, je posledi?no nadtlak turbine manj?i, zato je nastala turboluknja. Odlo?il sem se da bom  zavaril noter cev, ampak vpra?anje kako?

Ali enako kot je obstoje?a cev, ali manj?o? Skica v prilogi.

 

Cev bo po celotni dol?ini enakega premera, kot na sliki.

Drawing1-Model.pdf

post-6207-0-26055900-1574587083_thumb.jpg

post-6207-0-21912600-1574587211_thumb.jpg

  • Jest je spremenil naslov v lučka dpf

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.