Koliko krar sem že rekel: ko človek konča šolo, bi moral biti najprej 40 let v penziji, potem pa it v službo.
Ko si mlad, urejaš stanovanje, imaš mlado ženo, otroke, rad bi šel na kakšen žur, koncert, ... ... - a ti pa vsak dan vsaj 8 ur v službi.
Ko si star, imaš stanovanje urejeno, otroci so zrasli in odšli, za žure si že prestar, doma te čaka ena stara in tečna babura, ... ... - še dobro, da imaš kam zbežat vsak dan vsaj za 8 ur...
Tako, da jaz počasi začenjam razumeti te starce, ki še vedno hodijo v službo in ne gredo v penzijo...
Naša CX-30 kupljena februarja 2025, ima enake težave s senzorji - prepozno piskajo, niso dovolj občutljivi, ... itd.
In @Alex, se mi zdi, da delovanje parkirnih senzorjev nima kaj dosti zveze z G140 motorji ... bolj z generacijo vseh CX-30.
Najbrž ste opazili, da mi, ki imamo x186 motorje, nimamo nikakršnih težav. 😉 V glavnem se ne pritožujemo kot lastniki dinotov.
Z Gelipterjem sva ugotovila, da ta motor pri 60000 kilometrih še bolje deluje, kot, da bi se še bolj "odprl" in gre res vedno bolje.Moja cx 30 ima trenutno 66000 km. Pri naslednjem servisu bodo na vrsti svečke. Čeprav mi ni jasno, zakaj jih je potrebno tako zgodaj menjati, saj vse deluje BP.
Nekaj ni v redu s tvojimi senzorji. Mojo cx 30 lahko parkiraš do cm natančno tudi ponoči. Pojdi na servis in ne se pustiti prepričati, da je to normalno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.