Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pasat alltrack, za 44 tiso? evrov, po dobrem letu ?e garancijska menjava diskov. Trenutno s5 isto. Sosedu sem predlagal naj investira sam v nove diske

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ja saj vsi avtomobilski proizvajalci ?paraja, pa? eni pri bremzah eni pri izolaciji...pol pa prihaja do takih neumnosti.

 

Aja, pa ?e ena ideja za lastnike M6 3gen predfacelift, velika verjetnost je da pa?ejo zavorne ?eljusti od facelift dizelce z 320mm diski, zato bi bilo smiselno swapat te ?eljusti in ene aftermarket kvalitetne diske in je zmaga.

Btw: 320mm diski zahtevajo min 17col, ?e bi slu?ajno kdo ?el v swap.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aja, pa ?e ena ideja za lastnike M6 3gen predfacelift, velika verjetnost je da pa?ejo zavorne ?eljusti od facelift dizelce z 320mm diski, zato bi bilo smiselno swapat te ?eljusti in ene aftermarket kvalitetne diske in je zmaga.

Btw: 320mm diski zahtevajo min 17col, ?e bi slu?ajno kdo ?el v swap.

 

To?no o tem sem razmi?ljal, ko sem ?e imel svojo. Menjava na garancijo bi verjetno odpravila tresenje za eno leto, potem pa spet nezadovoljstvo. Sicer vpra?anje kako drag ?pas bi to bil, a verjetno ?eljusti pridejo ca. 300 EUR komad, nove kvalitetne plo??ice in diski vsaj toliko komplet, torej recimo ca. 1000 EUR vlo?ka, da na lastno pest odpravlja? neumnost proizvajalca. Meni osebno preve?, sploh ker avte (pre)pogosto menjam...

Napisano

Komplicirate. Ko pride potreba po menjavi, menja? s kvalitetno znamko diskov in plo??ic in je to to. Jaz ponavadi tako naredim in je ok. Pa vle?em prikolico, itd...pa se ni? ne krivi.

Napisano

Za 300e oz. se manj dobis par celjusti in to bistveno boljse od original. Kvaliteten disk pa dobis ze od 40-50e/kos.

Napisano

Rabljene ?eljusti zihr dobi? cenej kot 300?/kom.

Jst sem dal za oboje sprednje od MPS-ke manj kot 300?, je pa bila takrat opcija ?e cenej dobit Brembote od Evota.

Drga? pa ?e se dobr spomnim je imela CX5 ali CX7 320mm diske in dvobatne sprednje ?eljusti in bi znalo da tud pa?ejo.

No na 2.gen M6 pa?ejo od MPSke, preverjeno B)

Glede tehni?nega se na?eloma ne bi sekiral, bol znajo policaji zagnjavit, ?e ni homologirano, ..

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pod kvalitetne diske imam v mislih normalne diske s katerimi nimas problemom in ne tresejo, cvilijo itd. Textar, ATE, TRW, zimmerman itd. vse dobis za cca. 40-50e/kos.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Koliko si imel prevoženih?   Meni se zdi fer cena, če je avto v piko    Kaj boš pa zdaj vozil?
    • Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke?   To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo.   Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil     Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno.
    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.