Skoči na vsebino

Organizator prtljaznika


Verisive

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazdasi/mazdasice, me zanima ce ima kdo izkusnje s tole zadevo

https://www.ebay.com/itm/Universal-Auto-Car-Organizer-Trunk-Rear-Back-Seat-Storage-Bag-Mesh-Net-Pocket/401594690562?hash=item5d80e8ac02:g:INsAAOSwVAZbkK13

 

Mi deluje kr zanimiva zadeva za lepo organizirat prtljazni prostor, razmisljam o nakupu ker v prtljazniku nimam nobenih mrezic ali cesar koli da bi drzalo zadeve pri miru

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupi si rajsi tisto torbo za v prtljaznik, saj dosti lepse zgleda, kot pa tole. Pride pa cca. 5-10e odvisno od velikosti. To so cene pri nas in na ebayu znajo biti se ceneje.

meni tudi tista zadeva zgleda precej lepo iskreno ( to je vse stvar okus, vsak ima svoje seveda ), druga?e predvidevam da te torbe za prtlja?nik imajo kak velcro trak, da se ne premetavajo po celem prtlja?niku

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Meni je tudi ta sistem vsec... le malo drago je... in nisem nasel neke cenejse alternative... 

 

Sem pa nasel nekaj slikic na nemskem CX-5 forumu ... Naceloma pride prisraufano na plosco dna prtljaznika... tako da gumijasta zascita odpade. Tale je prisraufal kar cez gumijasti tepih ... 

 

skitched-20190311-081814.jpg

 

skitched-20190311-081833.jpg

 

skitched-20190311-081851.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hudo, ?koda da ne obstaja za M6, bi takoj naro?il... :(

Osnovna plo??a pride ?e dodatnih 200 EUR. Drago, a zelo uporabno.

 

 

Osnova je cca. 120?  >> https://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/mazda-cx-5/2017-01/transport/KB8MV0581/ 

 

Dodatna_oprema_za_Mazdo_CX-5-20190311-08

 

Skupaj torej cel komplet stane okoli 280? (brez montaze) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni imela mazda neko? cel kup enih pritrdil tovora v prtlja?niku, zdaj pa nima ni?, ?e obe?al za cekar nima. Aja spet tisto, vsaka rinka manj v prtlja?niku pomeni za kapitalista kak?no desetinko milimetra dalj?o jahto.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kljukic je v CX-5 kar nekaj... tako da imam jaz tisto elasticno vrv s kavlji, da lahko pritrdim kaksno stvar... Na hrbtiscu zadnjih sedezev in ob straneh pa imam mrezice pritrjene z jezki za kaksne drobnjarije... nekaj podobnega temu >> https://goo.gl/AYUs5v

 

post-10-0-04624000-1552329174_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Natan?no tako... recimo v novem Proceedu GT je ta organizator del seriijske opreme.

... in to je to.

Kljukic je v CX-5 kar nekaj... tako da imam jaz tisto elasticno vrv s kavlji, da lahko pritrdim kaksno stvar... Na hrbtiscu zadnjih sedezev in ob straneh pa imam mrezice pritrjene z jezki za kaksne drobnjarije... nekaj podobnega temu >> https://goo.gl/AYUs5v

attachicon.gifDDC30471-90AF-4473-B63D-BABA80981FBF.jpeg

Sej tudi v novi 6 ki je toliko teh nekih kljukic, da niti ne vem to?no koliko jih je. Ampak, saj ima? vre?ke, ko gre? iz trgovine, to nalo?i? v prtlja?nik in gre?. Zakaj sploh potrebujete te razne mre?e, mre?ice in trakove?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vrecke se ?vozijo? po prtljazniku ali pa prekucnejo, ce niso fiksirane... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vrecke se ?vozijo? po prtljazniku ali pa prekucnejo, ce niso fiksirane... ;)

Vre?ke je najla?e obesit.

 

Sam sem dobil z avtom toliko enih mre? da grem lahko ribarit za Delamaris, vendar nikoli nisem odkril neke ve?je uporabnosti le teh.  Meni je navadna zlo?ljiva plasti?na gajbica bistveno bolj uporabna - prime? in odnese? vsebino iz avta. Podloga prtlja?nika pa mora biti enostavno odstranljiva, vsaj pri meni je precejkrat kar nekaj svinjarije v prtlja?niku.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa tudi ostale stvari imas v prtljazniku ne samo vrecke iz stacune. Cistila, mikrofibre, vitrex,  strgalo za led, prva pomoc,trikotnik, mogoce kaksen izvijac itd.

To imam jaz vse ?en ?tuk ni?je? ... torej pod dnom prtljaznika.... Edino raznih cistil in vitrexa pa res ne vozim stalno s seboj... to je v garazai ;) ... nekaj orodja pa je v plasticnem zaboju...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To imam jaz vse ?en ?tuk ni?je? ... torej pod dnom prtljaznika.... Edino raznih cistil in vitrexa pa res ne vozim stalno s seboj... to je v garazai ;) ... nekaj orodja pa je v plasticnem zaboju...

Tudi jaz imam to spravljeno ni?je. Pa ?e zlo?ljivo lopatko za sneg imam tam.Druga?e pa so pozimi v prtlja?niku verige a imajo je?ke, tako, da se prilepijo na podlago in ne ska?ejo okoli.

Z vre?kami nimam problemov, ker jih je ponavadi kar nekaj v prtlja?niku, malo jih zadelam z odejicami, ki so vedno tam in je lepo vse pri miru. Pa ?e bolj po?asi vozim in je.Ko pa gre? kam na dopust pa je prtlja?nik itak nabito poln, tako, da je vse fiksno in eno ob drugem.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.