Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

Mene pa zanima kako pride montiran mikro jermen na motorju mzr cd r2 2.2d (mazda 3 letnik 2010).

Nikjer nisem na?el napenjalca. Je ta mogo?e na alternatorju?

 

Lp Matej

Napisano

Napenjalec je med alternatorjem in jermenico glavne gredi.

Evocsem ti poslikal iz EPCja, da bos bolj tocno vedel.

post-5522-0-58727200-1553065195_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Super!

sem mislil da ni tisto napenjalec ker je na Torx.

hvala ti!

Napenjalec je med alternatorjem in jermenico glavne gredi.
Evocsem ti poslikal iz EPCja, da bos bolj tocno vedel.

Napisano

Aless kje si pa staknu to aplikacijo. Imam sicer isto ampak samo online verzijo. Se mi zdi, da ima tvoja malo vec podatkov od moje :)

Napisano

Aless kje si pa staknu to aplikacijo. Imam sicer isto ampak samo online verzijo. Se mi zdi, da ima tvoja malo vec podatkov od moje :)

Sem prijavlen na enkh par tujih forumov in dobil kontakt do prijaznih ljudi ki imajo raznorazne uporabne informacije in programe.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aless kje si pa staknu to aplikacijo. Imam sicer isto ampak samo online verzijo. Se mi zdi, da ima tvoja malo vec podatkov od moje :)

 

js sm si tole potegnu dol ?e s piratebaya :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

pa naj ?e kateri tu uploada datoteko za dol potegnt :) 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pa naj ?e kateri tu uploada datoteko za dol potegnt :)

 

Mal velik je... zadnja verzija je od novembra 2016 in je velika dobra 2 GB ... 

 

Partis.si-20190416-071504.png

 

Je pa kot kaze tudi neka online verzija Mazda EPC, kije tudi omenjen v drugi temi >> http://mazdaepc.com

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.