Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Interclass je pod 200 ? z lastnim oljem, sicer zara?unajo (vsaj meni so) 25 ? na liter olja. 

 

interclass je bil februarja pri meni (1. servis cx5 diesel) pod 200e , brez svojega olja. dobil sem tudi nadomestno vozilo.

Napisano

S temi cenami olja si delajo vec skode kot koristi... eden dobi po taki ceni, drugi po drugi ... Barantati za ceno olje je malo mimo ... :zvizga:

 

 Dobro bi bilo, da bi uvedli podobno kot recimo pri Toyoti ... ko ze vnaprej ves, kaksen bo strosek servisa (vsaj Lovse v Kranju ima recimo tako) ... Pa tudi Jures je ze pisal, da je recimo pri Citroenu podobno (vsaj na servisih v Franciji, ce se prav spomnim) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazda3, G120. 

Servis na 1 leto ali 20 kkm. Cena je redko pod 200 eur, s svojim oljem.

?e sem ?e malenkosten: prinesem 5 litrov olja. Dosedaj ?e nikoli niso vrnili 0,5 litra olja, ker baje gre v motor 4,5 litra. Saj ga ne rabim, ampak sem ga pa prinesel in bi bilo po?teno, da vi?ek vrnejo. 

Dobro pa skrbijo za zrak v kabini. Servis kabinski filter menja vsako leto. ?eprav bi se naj menjal na dve leti. To zadnje sem opazil ?ele doma. 

Pa zavorne plo??ice so pri "damski" uporabi fu? pri 50 kkm. Nove so cca. 100 EUR, original. Verjetno tako dolgo zdr?ijo zato, da se pri Mazdi lahko hvalijo, da je avto celih 20g la?ji, kot bi bil sicer. 

Ne vem, kam to pelje. Servis nikakor ni poceni. 

 

?e nateg s start-stop sistemom. Enako je pri vseh avtomobilih. 

Nekje v meniju sem na?el podatek, da se je motor ugasnil v start-stop sistemu in sicer je povpre?je ustavitve motorja med 5 in 10 minut na rezervoar goriva. ?e motor v prostem teku porabi med 0,5 litra in 0,7 litra bencina si lahko vsak izra?una prihranek zaradi start-stop sistema. Pa zato je notri akumuulator, ki je dvakrat dra?ji od navadnega in ob menjavi akumulatorja nisi ni? profitiral zaradi start-stop sistema. 

lp

Napisano

Start stop ni zaradi ?paranja benzina ampak, da si ekolo?ko osve??en in, ko stoji? z avtom se ta pa? ugasne... in ekologija pa? stane. :)

 

 

Napisano

Boli jih k.. za ekologijo samo da je denar. Drgac je pa zadeva itq preprosta in pac ne furas na uradni servis pa bo avto bolje servisiran z boljsimi materiali pa se denarnica ti bo hvalezna. Je pa res, da potem nimas garancije, ampak glede na to koliko bos v 2-3 letnih prisparal je vseglih ce je nimas. Avto pa ponavadi najhitreje prodas po treh letih k je pa itq ze izven garancije.

Napisano

Ni mi jasno, kako lahko prisparas take gromozanske zneske, ce das enkrat letno oz. na vsakih 20.000 km za servis okoli 200? .. vsaj jaz imam take izkusnje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej ti folk pise da ni 200?, ampak je vec in to bistveno vec. Meni so rekl 240? za samo osnovni servis (olje , oljni filter in pa kabinski, zracni) pa je avto 11 let star.Vse ostale tekocine (vitrex, zavorna, hladilna)  katere ti tako ali tako dolijejo so dodatno za placat. Poleg tega bog ne daj da ti menjajo se kaksne ploscice, diske, svecke ali pa bilo kaj ker so stevilke vrtoglave. Mislim 100? za ene ploscice sploh pa pri mazdi k morm rect, da res blestijo s telimi svojimi katastrofalnimi zavorami. Se strinjam, da imajo neko marzo in da pac na ta nacin zivijo, ampak prodat oz. kupit ploscice za 100?, katere niso pol kurca vredne po drugi strani pa za 45? dobis ATE k so svetlobno hitrostjo pred OEM mazdinim je pa tud mal mim. Vsaj meni.

Napisano

Sem napisal, da imam jaz take izkusnje... in kolikor berem, nisem edini... so tudi drugi, ki so dali za servis ?samo? okoli 200? so pa tudi taki, ki imajo drugacne izkusnje.. Ampak sedaj mesati 11 let star avto in garancijo je smesno ali ne ;) ... Prej si namrec napisal, da privarcujes toliko, da je za garancijo vseeno, ali jo imas ali nimas ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nisem rekel da je mazda jajc od avta, ampak bremze imajo pa podn ze od prve generacije. In ni poanta o denarju, ampak kaj dobis za ta denar. Kot sem ze prej omenil je meni osebno totalno mimo placati nevem kaksno vsoto za slabso zadevo samo zato da imam kao "garancijo". Ko pa pride do garancije je pa v 80% skos nek izgovor, ampak pustmo sedaj to. Jest avto ne servisiram na uradnemu servisu in vse dele, katere zamenjam jih zamenjam s top znamko in si upam trditi, da je avto bolj vzdrzevan, kot pa ce bi ga servisiral na uradnemu servisi... Pa se 2x ce ne celo 3x ceneje pridem skozi. Da o odnosu in pa kvaliteti opravljenega dela na uradnemu sploh ne govorim. Se pa strinjam, da ima vsak svoje mnenje in pa izkusnje in tako je tudi prav. Jest imam pac slabe.

Svoj 11 let star avto sem zato omenil, da kljub temu da je avto star 11 let se vedno lupijo za servis, kot da je nov.

Napisano

Boli jih k.. za ekologijo samo da je denar. Drgac je pa zadeva itq preprosta in pac ne furas na uradni servis pa bo avto bolje servisiran z boljsimi materiali pa se denarnica ti bo hvalezna. Je pa res, da potem nimas garancije, ampak glede na to koliko bos v 2-3 letnih prisparal je vseglih ce je nimas. Avto pa ponavadi najhitreje prodas po treh letih k je pa itq ze izven garancije.

 Moj ima 5 let garancije. Si pa mazohist da 11 let star avto vozi? na poobla??eni servis......

Napisano

M6 MPS so top?it zavore, tak da ne ti mazda jajca zavore :ph34r:

 

Itak, ker je to edina Mazda poleg M3 MPS, ki rabi top zavore. Ostalo ima vse take zmogljivosti, da bi zado??ali bobni zadaj in nezra?eni diski spredaj. sramezljiv

Napisano

Ni mi jasno, kako lahko prisparas take gromozanske zneske, ce das enkrat letno oz. na vsakih 20.000 km za servis okoli 200? .. vsaj jaz imam take izkusnje...

glede na to, da je realen stro?ek za tak servis z original deli cca 70? in tisto uro dela (pa sem bil radodaren z eno uro) je v parih letih kar nekaj pri?paranega denarja, v 3 letih recimo nove gume ali v mojem primeru zavarovanje+kasko..

 

je pa res, da se folk boji izgube garancije in ni vpisa v servisno knjigo in veselo vozi na poobla??ene servise (?eprav verjetno ne bo nikoli uveljavljal garancije, ali pa mu jo sploh ne bodo priznali)

 

tudi sam sem v dilemi ali ga na 2. redni servis (cca 23.000km) peljat k poobla??encu, ne toliko zaradi garancije, bolj zaradi servisne knjige oz. zgodovine servisev (do sedaj sem si vse avtomobile servisiral sam (razen velikega servisa, to na poobla??encu) z bolj?imi deli kot original kak?ni diski in plo??ice, prvovgradnjimi filtri, predpisanimi olji in teko?inami,... in shranjeval ra?une za material, nikoli nobenih problemov, edino pri prodaji avtomobila je te?je dokazovati zgodovino samo z ra?uni...)

 

ponavadi se ve?ja napaka (motor, menjalnik,...) poka?e ?e zadosti zgodaj in se porihta v garanciji, po parih letih vpra?anje kaj bo ?lo pod garancijo

 

pa ?e btw poobla?ene avtohi?e ne slu?ijo s prodajo novih avtomobilov, ampak s servisi

Napisano

Moj ima 5 let garancije. Si pa mazohist da 11 let star avto vozi? na poobla??eni servis......

Seenkrat preberi.

Napisano

Itak so novi avti narejeni tako, da ga v ?asu garancije mora? voziti na uradni servis.

 

Konkretno: v prvih petih letih ti crkne recimo ena ali celo ve? izmed poljubnih slede?ih stvari: led ?aromet, turbina, menjalnik. Vse to so zadeve, ki stanejo okvirno po zgoraj navedenem zaporedju ca. 1000, 1500, 2000 in 5000 EUR. Raje pla?a? tistih nekaj 10 EUR ve? za redni servis, pa z uveljavljanjem garancije ne bo problema. Ko pa je avto izven garancije pa itak obstajajo ugodnej?e in kvalitetnej?e opcije.

Napisano

Meni so v garanciji na M3 2014 letnik menjali touch screen, stro?ek 1200EUR, potem ?e "ubili" 2 ?ri?ka in sanirali rjo pri prtlja?nih vratih...?e nebi vozil na redne servise k poobla??encu, bi se za to lahko obrisal pod nosom, ?eprav so bile to stvari, ki niso imele nobene veze s servisom...

Napisano

Meni je tudi pomembno, da servisu zaupam in da sem z njim zadovoljen... Sem tudi prej Xedosa vozil na servis v taikratni Gama center (sedaj A Cosmos BTC)... in nikoli nisem imel problemov... kasnejse vse tri sestice in tudi sedaj CX-5 servisiram tam... Naceloma me vidijo samo takrat, ko je cas za redni servis... sem in tja (redko) ce je bilo kaj narobe... in nikoli se nisem imel taksnih problemov, ki jih je recimo opisal Scr3am ... Verjamem, da bi bilo kdaj lahko kaj ceneje... ampak spet ne toliko, da bi lahko s tem obogatel... Ce s servisom ne bi bil zadovoljen, bi poiskal drug servis... ampak zaenkrat ni bilo potrebe po tem... Konec koncev osebno ne poznam ravno prav veliko serviserjev ;) ... Zadovoljstvo in zaupanje pa mora biti obojestransko... in ce imas enkrat slabo izkusnjo, je zelo tezko popravit tak slab vtis... Prav zato me cudi, kako to, da imajo nekateri tako slabo izkusnjo z dolocenmi servisi... Konec koncev tudi Pelkota vecina pohvali, se pa najdejo tudi taki, ki o njem nimajo pozitivnega mnenja...

 

Zaenkrat z Mazdami nisem imel slabih izkusenj in tudi ne prav veliko izrednih stroskov... res pa je, da ponavadi menjam avto po cca. 5 letih... kar za avto ni ravno neka velika starost... ce je seveda redno vzdrzevan in se je z avtom skrbno ravnalo... Verjamem pa, da se da avto v petih letih tudi prakticno uniciti in tako lahko postane jama brez dna, kar se servisov tice ;) ...

 

Ce imam letno za redno vzdrzevanje avta strosek okoli 200 do 300?... je to cisto sprejemljivo in si ne bom po nepotrebnem delal sitnosti z iskanjem cejensih delov, materiala,... zato, da bom na letni ravni privarceval 100 ali 200?...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.