Skoči na vsebino

Testiranje nove mazde 3 hatchback G122 v Kopru

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno vi trije Alex nisre tega opazili ker ste vozili bolj dinami?no, pod ve?jimi obrati in obremenitvijo zato ni pri?lo do izklopa dveh valjev,ker do tega pride pri nizkih obratih brez ve?je obremenitve. To sem nekje zasledil za M3 z X motorjem za G motor sploh nisem vedel da ta sistem sploh ima! Lp

Zna bit... tega, da bi se "peljali" kot turisti na ?kampe v Istro res ni bilo.:). Bi jo morali imeti ve? ?asa, da bi vse izprobali. Tudi sistem za zaznavanje vozila za nami nam nikakor ni hotel delati.

Aja, pa ?e nekaj smo opazili glede zadnjih senzorjev. Namre? ni zaznalo plo?nika, ko smo parkirali rikverc tako, da se mora? orientirati na kameri z rde?o ?rto. Ima pa kamera super funkcijo, da ti nari?e polo?aj avta glede na parkirni prostor-ali si parkiral ravno v box ali postrani. Res dobro pomagalo.

 

 

Napisano

Tempomat v 4. prestavi pri 50 km/h, tako sem jaz testiral na mestni vpadnici. Med normalno vo?njo ne opazi?, sploh ?e preizku?a? zmogljivosti ne. :)

Napisano

Tempomat v 4. prestavi pri 50 km/h, tako sem jaz testiral na mestni vpadnici. Med normalno vo?njo ne opazi?, sploh ?e preizku?a? zmogljivosti ne. :)

Tempomata sploh nismo uporabljali, ?e manj pa vozili 50/uro.Verjetno se to zgodi, ko elektronika opazi, da nima? namena se ?e naprej vozit, pa najprej izklopi dva cilindra nato ?e dva. Pa ima? porabo 0.

 

 

Napisano

?e jo primerjam z mojo Mazdo je ?e bolj ?portno naravnana in manj dru?insko uporabna.

Ko sem odprl prtlja?na vrata sem takoj opazil, da je prtlja?nik manj?i, bolj globok in manj uporaben.

Tudi na zadnjih sede?ih je podobna zgodba...s svojimi 180 cm sem lahko sedel zadaj brez problema, bolj me je zmotila nizka linija strehe, zaradi katere je vstopanje in izstopanje ote?eno in je potrebno paziti na glavo.

Na zadnji klopi deluje bolj utesnjena od stare zaradi manj?ih oken in ?rnega stropa.

Vse je podrejeno zunanjemu dizajnu in manj uporabnosti.

 

Pa da ne bo kdo mislil, da samo kritiziram-avto je bomba za mene, ki se vozim sam ali v dvoje in bi jo takoj kupil,

?e bi bil X ?e na voljo :lol:

 

Prednosti:

-kon?no pravi naslon za roko (to me pri moji najbolj moti)

-lep?a notranjost,

-bolj?i materiali,

-bolj?i menjalnik (kraj?i hodi),

-bolj?i zaslon,

-bolj?i sede?i,

-BOSE je tudi bolj?i

-vsa osvetljava je led (pri moji zamenjal vse rumene ?arnice)

-Premium ob?utek,...

Napisano

Pravega naslona za roko sem se tudi jaz zelo razveselil. Ne vem, kaj je mazdinim in?enirjem dogajalo, da so se prej poslu?evali neke polovi?ne re?itve. ?e posebej pri mazdi 6 je zadeva ?e bolj nelogi?na, kjer je bil pri 3. generaciji 2012-2014 pravi in vzdol?no nastavljiv naslon za roke, pri FL 2015 (enako pri FL 2017 in 2018) pa so ga poslab?ali s takim polovi?nim, kot pri sedaj ?e prej?nji mazdi 3. Kaj ti bo naslon za roke, ki je skoraj nekje na sredinskem grebenu zadaj? :ne vem:

Napisano

Ja sej, jo la?je da? po?ivat, pa da je pol pri miru. Pri ro?nem je skoz kej naprej, nazaj..ne vem. Mene je takrat pri eni testni to ?e najbolj motilo. Maelnkost, ampak je te?no :)

Napisano

Meni je pa ta polovi?ni naslon kul. Lepo po?iva roka gor, ?eprav samo na eni polovi?ki, a je le ta mehka.Isto?asno ti prsti po?ivajo na gumbu za nastavitev glasnosti. Lepo narejeno.

 

 

Napisano

Neverjetno, ti si res odkril popoln avto. :)

Ni popoln, je pa skoraj.Ko se usedem v kak drug primerek avta, in se vrnem kasneje v mojega, je to-to. Perfect. :) Pa ?e barva je najbolj kul.

Zamerim mu edino malo to, da se sli?i malo preve? cesto. In ?e to pri prepovedadanih hitrostih na AC.

Mi je pa naslon res v?e?, bolj kot pri mazdi 6 mk1.Tam je bil premaknjen preve? nazaj.

 

 

Napisano

Jaz bom pri svoji ob menjavi akustike zagotovo izoliral vsa ?tiri vrata, saj se ?e s tem izgubi nekaj dB.

Tudi jaz bom ?el v to s tem, da bom izoliral tudi prtlja?nik in koloteke. Nekaj bo bolj?e, veliko pa ne.

 

 

Napisano

Pri karavanu se ful pozna ?e izolira? prtlja?nik in zadnje blatnike, placa je zadost tak da ne ?parat z izolacijo.

Jst sem izoliral sprednje koloteke, zadnje blatnike, komplet prtlja?nik, zadnja vrata prtlja?nika ter sredinsko konzolo in se je ?um gum res zelo zmanj?al, ?e posebej zadaj lepo tiho.

Ko bom mel ?as se lotim ?e vrat in pokrova motorja, material je, samo ?asa ni.

Pri meni se zdaj najbolj sli?i motor, ki je ?e po default bolj traktorsko glasen.

Aja, je pa tudi dobra stran izolacije, da ozvo?enje bolje dela, lahko zmanj?am glasnost in se ?e vedno razlo?no sli?i.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.