Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kateri adapter usb na usb-C si uporabil?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Niti ni... je veliko bolj?ih olj na trgu. Recimo eno od teh je Mobil. Je eno izmed olj, pri katerem se ne uporablja recikliranih olj.

Kater mobil pa nalivate v mazdo?

Napisano

Ta adapter, nevem kok bols je kokr prek bluetootha k mi ni delov.

ObdLink MX BLuetooth dela brez problema in dostopa do do vseh modulov v Mazdi, ker so eni na HS-Can eni pa na MS-Can vodilu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tudi moj navadni elm327 BT adapter dela vse kar lahko. Z novo verzijo tudi vse servisne postopke.

 

Sicer bi bilo pa potrebno spremeniti temo v "Ne potegne kot bi moralA"

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Jest v svojega tankam original dexelia, zato ker se je do mojega lastnistva vedno servisiral na uradnemu servisu. Vem glup argument, ampak avto ne popije nic olja :). V fotrovo in pa svojo bivso sestico sem pa dajal od castrola ali pa ta mobile esp, kot je labi napisal :)

Napisano

Jaz sm kupu zdj mobil 5w40 dpf gre itak ven pa egr off. Sam bojim se d je ?e kej druzga narobe. Se lohka zaradi podlo?k na ?obah masi dpf?

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Seveda, ?e preve? nafte skozi gre, posledi?no bolj kadi in ma?i dpf.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

ObdLink MX BLuetooth dela brez problema in dostopa do do vseh modulov v Mazdi, ker so eni na HS-Can eni pa na MS-Can vodilu.

Sam sem kupil obdlink mx+ in povezave nikaror nisem uspel vzpostaviti. Sedaj imam mazda IDS in preko ra?unalnika ni problema usb povezava. Bi pa rabil kabel mikro usb na usb-C da bi videl ali dela preko android apk.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sam sem kupil obdlink mx+ in povezave nikaror nisem uspel vzpostaviti. Sedaj imam mazda IDS in preko ra?unalnika ni problema usb povezava. Bi pa rabil kabel mikro usb na usb-C da bi videl ali dela preko android apk.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

 

To ima? MX+ ki ima Wifi in BT, pa se ti ne pove?e z nobenim ne z BT ne z wifi??

Aja pa z nobenim pogramom ti ne pove?e??

 

Jst mam navadnega MX BT in se mi je do sedaj povezal z vsemi telefoni k sem jih priklopil (Samsung,LG, Huawei), ter 2 laptopa (Asus). Pravtako sem naro?il MX BT za enega tud na forumu in tudi njemu deluje brezproblema na telefonu.

 

BTW: ?e se ti z ni?emer ne pove?e ga reklamiraj saj ima 3 leta garancije, mogo?e pa si dobil kakega pokvarjenega.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To ima? MX+ ki ima Wifi in BT, pa se ti ne pove?e z nobenim ne z BT ne z wifi??

Aja pa z nobenim pogramom ti ne pove?e??

 

Jst mam navadnega MX BT in se mi je do sedaj povezal z vsemi telefoni k sem jih priklopil (Samsung,LG, Huawei), ter 2 laptopa (Asus). Pravtako sem naro?il MX BT za enega tud na forumu in tudi njemu deluje brezproblema na telefonu.

 

BTW: ?e se ti z ni?emer ne pove?e ga reklamiraj saj ima 3 leta garancije, mogo?e pa si dobil kakega pokvarjenega.

Saj to je bilo Januarja in sem ga ?e vrnil.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Satje od dpfja sem zbil ven. Je blo povno rjavega pepela med rezami crnega popolnoma ni?. Mi je kr ?al da ga nism dal strajnarju spucat samo. Edino z nivojem olja bo pa mir.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Satje od dpfja sem zbil ven. Je blo povno rjavega pepela med rezami crnega popolnoma ni?. Mi je kr ?al da ga nism dal strajnarju spucat samo. Edino z nivojem olja bo pa mir.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

 

Ali je mogo?e ?e kdo dal pri Strajnarju ?istit DPF? Strajnar priporo?a preventivno ?i??enje na 80.000 - 100.000 km.

Napisano

Satje od dpfja sem zbil ven. Je blo povno rjavega pepela med rezami crnega popolnoma ni?. Mi je kr ?al da ga nism dal strajnarju spucat samo. Edino z nivojem olja bo pa mir.

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

?e si spraznil dpf oz zbil ven satovje, bo? moral prilagodit Ecu, ker ti pritiski ne bodo ?timali in verjetno ti bo javljalo napako.

Pa verjetno se ti bo nivo olja pravtako dvigoval, ?e bo ?e naprej delal regeneracije

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kok pa po cipanju kj bol potovalni laze? K prej sm mev tempomat 150km/h povprecno okol 6 zdj mam pa okol 5.2. Laze mi za priblizno 6-7 deci

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.