Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mlajsi brat mi je zacel jamrati, da njegov Audi obcasno noce vzgati zaradi problema s kodiranjem kljuca.

 

Gre se za Audi A4 letnik 1995 (1.8 bencin masina). Je pa tako da ko das kljuc v kljucavnico in kontakt se prizge rdeca lucka za branje kodiranega kljuca. In ta lucka obcasno (recmo 40%) ne ugasne in posledicno avto ne vzge. Potem ponovic nekajkrat in enkrat ti uspe.

 

Do sedaj je dobil razlago, da je tezava v bralniku kode.

 

Do sedaj je prasal 2 lokalna majstra pa sta rekla, da tega ne popravlata. Pozna kdo koga, ki bi znal to uredit?

Napisano

Tko btw ali je probal rezervni kljuc, da eliminira potencialni problem kljuca?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jah potem je to, mogoce bo najlazje dobito drugo na odpadu glede na letnik pa skodirat

Poplava jih je na ebay ce je to to

 

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F113847125713

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tipi?na AUDI te?ava v tisti generaciji. Isto je mene matralo na A3 1.6i rahlo mlaj?ega letnika. Je avto verglal, ni pa v?gal (gorela rde?a lu?ka za blokado v?iga ali karkoli ?e pomeni).

 

Sam sem to re?eval, da sem imel zmeraj seboj oba2 klju?a in ju kombiniral.

 

Svetovali so mi odstraniti to blokado motorja, cena pa nekih 60? ali tam nekje. Je ?la zadeva prej od hi?e, kot da bi nekje obstal na cesti in saniral zadevo.

 

Identi?na zadeva se je frendu pojavljala na Golfu 4.generacije (tudi bencinski motor 1.6 101PS), letnik 2001. Tudi on je stalno nosil seboj 2 klju?a, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zmaj ok se pravi nisi popravil ampak samo nekako saniral zadevo :)

 

Je rekel brat da je ze 2 prasal pa sta oba rekla da tega ne popravljata

Napisano

Pelko ima neka poznanstva glede dobre avtoelektrike, ga vpra?aj in pa tudi tule na forumu je nekdo omenjal Vili-ja iz Grosuplja, ki naj bi bil ma?ek. Garant zna to po?timati, za vedno. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri teh starej?ih avtih se da imobilizer ?ip odlotat iz ECUja in ?arnico ven iz armaturke, ker druga?e sveti lu?ka za kodo klju?a, dela pa vse normalno v?ig in vse brez imobilizer ?ipa.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

kodiran klju?, oz po doma?e povedano, dodaten ventil na ?rpalki goriva katera prekine dotok, ?e se ne odkodira. Se da zaobit, da dobi ventil direktno napajanje iz klju?avnice. Tako sem sam uredil pri kombiju..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.