Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, 

 

V?eraj letim iz trgatve in mi za?ne utripat DPF malo kasneje pa ?e rumena check engine lu?ka.

 

Zgodovina pa taka. DPF se mi je nekaj ?asa nazaj v?gal, pa se mi zginil ko sem naslednji? avto v?gal. Pa je dal mir po moje kak mesec. Potem spet enako pri?gal, ugansil in dal mir. Potem se mi je prej?nji teden enako, zdaj v?eraj pa je ka?e rekel da "konc zajebancije".

 

Ma kdo kaj ve? infa o tej napaki oz. kaj bi bilo najbolj priporo?ljivo narest?

 

Peljal sem da do kolega, ki mi avto ?raufa in pravi da se da to ven stol?t pa reprogramirat oz. da je to ena opcija.

Ima kdo ?e kak drug predlog oz. ideje?

 

 

Do zdaj ko sem mi je ta DPF u?gal je bilo tko da je svetil vedno, potem smo ga dal na ra?unalnik, ro?no pognal regeneracijo in pa neki z eno ?i?ko poresetiral in je blo.

 

Hvala

Napisano

Health Reports 

Diagnostic Result 

Fault ( 2 ) IC (Instrument Cluster) ( 1 ) Abnormal 

U0401 Invalid Data Received From ECM/PCM Continuous Memory DTC - PCM (Powertrain ( 4 ) Abnormal Control Module)

P2458 Diesel Particulate Filter Regeneration Duration Continuous Memory DTC -

P2463 Diesel Particulate Filter - Soot Accumulation Continuous Memory DTC -

P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Continuous Accumulation Memory DTC -

P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Continuous Accumulation Memory DTC - N

Napisano

Di?i po zabitem DPF. Jaz bi probal s stati?no regeneracijo, ?e ?e ni prepozno za to. Pod reset DPF in potem k strajnarju oz. konkurenci, da ti orenk s?istijo DPF.

 

Pa seveda obenem preverit, ?e so ostale komponente nekje v normali, zlasti injektorji.

Napisano

Luftmesser, injektorji, turbina, ERG, zabit DPF. Vrstni red lahko tudi zamenja?.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.