kukky Napisano 5. januar, 2020 Prijavi Napisano 5. januar, 2020 Pozdravljeni,imam mazdo3 2.2 dizel 150km 2017 in me zanima kaj menite o chiptuningu tega motorja?Hvala. Citiraj
Alex Napisano 5. januar, 2020 Prijavi Napisano 5. januar, 2020 Pozdravljeni,imam mazdo3 2.2 dizel 150km 2017 in me zanima kaj menite o chiptuningu tega motorja?Hvala.Kot sem bral na nem?kih forumih se da te motorje brez problemov ?ipat na 200 konji?ev. Motorja 150 in 175 sta identi?na le druga?e programirana. Pokli?i Tunerc... imajo veliko izku?enj z temi motorji. 1 Citiraj
Martin Cufer Napisano 5. januar, 2020 Prijavi Napisano 5. januar, 2020 https://enigma-motorsport.si/ Tu ti zrihtajo v 0. Citiraj
Alex Napisano 5. januar, 2020 Prijavi Napisano 5. januar, 2020 https://enigma-motorsport.si/ Tu ti zrihtajo v 0. A so naredili ?e kak skayactiv motor? Citiraj
AmpeR Napisano 6. januar, 2020 Prijavi Napisano 6. januar, 2020 Jaz sem se odlo?il za PowerBox.Prej pa sem na servisu vpra?al, al naj ?ipam ali pa boxam. Povedali so mi, da ?e ?ipam mi pade garancija motorja in ?e servis ne ve za ?ipanje lahko oni nevede povozijo z novimi posodobitvami in tako izgubi? ?ipanje (je to res?) Citiraj
kukky Napisano 6. januar, 2020 Avtor Prijavi Napisano 6. januar, 2020 Mene tudi zaradi garancije skrbi, ko bi jo zgubil. Citiraj
Alex Napisano 6. januar, 2020 Prijavi Napisano 6. januar, 2020 Jaz sem se odlo?il za PowerBox.Prej pa sem na servisu vpra?al, al naj ?ipam ali pa boxam. Povedali so mi, da ?e ?ipam mi pade garancija motorja in ?e servis ne ve za ?ipanje lahko oni nevede povozijo z novimi posodobitvami in tako izgubi? ?ipanje (je to res?)Pa ti niso razglabljali,da se tega ne sme delati? Da bo motor zaribal oz. da ne zdr?al niti 100000 km??udno. Tip v Nem?iji ga je navil na 240 konji?ev in do sedaj je naredil z njim ?e ?ez 100000 km brez problema.Je pa zanimivo, ima namre? 175 konjsko, automatic, da so izmerili na valjih pred posegom le 167 konji?ev. Druga, 150,ro?ni menjalnik, pa naj bi imela kar 164 konji?ev, original.Tudi na splo?no, naj bi 150 konjske,ro?ni menjalnik imele ve?ina nad 160 konji?ev. Govorimo o mo?i na kolesih. Zanimivo, koliko izgubi mo?i na ra?un avtomatskega menjalnika. Citiraj
Gregster Napisano 11. avgust, 2020 Prijavi Napisano 11. avgust, 2020 Je že kdo čipiral mazdo 3 g120? Kakšna je razlika? Kje se je delal čiptuning? Citiraj
quantumtuning Napisano 27. februar Prijavi Napisano 27. februar Yes, chiptuning has been performed on the Mazda 3 G120, which features the 2.0-liter SkyActiv-G engine producing 120 horsepower. The G120 is essentially a de-tuned version of the G165; both engines are mechanically identical, with the G120's throttle electronically limited above approximately 4,500 rpm to reduce power output. Chiptuning, or ECU remapping, involves modifying the engine control unit's software to enhance performance. For the G120, this typically entails removing the electronic throttle restriction and optimizing fuel and ignition settings. For instance, BBR's 'Super 170' upgrade for the G120 boosts power to approximately 170 horsepower by adjusting the ECU software. The location of chiptuning varies depending on the service provider. Some companies offer remote tuning, where the ECU is reprogrammed via the OBD-II port, while others may require the vehicle to be brought to their facility for tuning. For example, CPA Performance provides chiptuning services for the Mazda 3 G120, and BBR offers performance upgrades for the same model. quantum tuning.co.uk It's important to note that while chiptuning can enhance performance, it may affect the vehicle's warranty and emissions compliance. Therefore, it's advisable to consult with a professional tuner and consider local regulations before proceeding with any modifications. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.