Skoči na vsebino

Mazda3 chiptuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

imam mazdo3 2.2 dizel 150km 2017 in me zanima kaj menite o chiptuningu tega motorja?

Hvala.

Kot sem bral na nem?kih forumih se da te motorje brez problemov ?ipat na 200 konji?ev. Motorja 150 in 175 sta identi?na le druga?e programirana.

Pokli?i Tunerc... imajo veliko izku?enj z temi motorji. :)

 

 

Napisano

Jaz sem se odlo?il za PowerBox.

Prej pa sem na servisu vpra?al, al naj ?ipam ali pa boxam. Povedali so mi, da ?e ?ipam mi pade garancija motorja in ?e servis ne ve za ?ipanje lahko oni nevede povozijo z novimi posodobitvami in tako izgubi? ?ipanje (je to res?)

Napisano

Jaz sem se odlo?il za PowerBox.

Prej pa sem na servisu vpra?al, al naj ?ipam ali pa boxam. Povedali so mi, da ?e ?ipam mi pade garancija motorja in ?e servis ne ve za ?ipanje lahko oni nevede povozijo z novimi posodobitvami in tako izgubi? ?ipanje (je to res?)

Pa ti niso razglabljali,da se tega ne sme delati? Da bo motor zaribal oz. da ne zdr?al niti 100000 km??udno. Tip v Nem?iji ga je navil na 240 konji?ev in do sedaj je naredil z njim ?e ?ez 100000 km brez problema.

Je pa zanimivo, ima namre? 175 konjsko, automatic, da so izmerili na valjih pred posegom le 167 konji?ev. Druga, 150,ro?ni menjalnik, pa naj bi

imela kar 164 konji?ev, original.Tudi na splo?no, naj bi 150 konjske,ro?ni menjalnik imele ve?ina nad 160 konji?ev. Govorimo o mo?i na kolesih. Zanimivo, koliko izgubi mo?i na ra?un avtomatskega menjalnika.

 

 

  • 7 mesecev kasneje...
  • 4 let kasneje...
Napisano

Yes, chiptuning has been performed on the Mazda 3 G120, which features the 2.0-liter SkyActiv-G engine producing 120 horsepower. The G120 is essentially a de-tuned version of the G165; both engines are mechanically identical, with the G120's throttle electronically limited above approximately 4,500 rpm to reduce power output.

Chiptuning, or ECU remapping, involves modifying the engine control unit's software to enhance performance. For the G120, this typically entails removing the electronic throttle restriction and optimizing fuel and ignition settings. For instance, BBR's 'Super 170' upgrade for the G120 boosts power to approximately 170 horsepower by adjusting the ECU software.

 

The location of chiptuning varies depending on the service provider. Some companies offer remote tuning, where the ECU is reprogrammed via the OBD-II port, while others may require the vehicle to be brought to their facility for tuning. For example, CPA Performance provides chiptuning services for the Mazda 3 G120, and BBR offers performance upgrades for the same model.

It's important to note that while chiptuning can enhance performance, it may affect the vehicle's warranty and emissions compliance. Therefore, it's advisable to consult with a professional tuner and consider local regulations before proceeding with any modifications.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.