Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne meni, ni? ne me?e v safe mode. Vsaj zaenkrat, upam da tako ostane.


Jaz sem imel tudi napako ko je sonce sijalo v kamero. Potem so na servisu nekaj pogruntali in menjali kamero.

 

V bistvu dolo?en del tega 'sonca' je ok. So primeri, ko nek kot son?nih ?arkov ki pade na steklo, lahko povzro?i to in to ni napaka. So pa potem primeri, ko dejansko je lahko tudi okvara kamere. Ne vem, scania povej kako se je tebi to dogajalo, oz. kolikokrat ti je kazalo to obvestilo?

Napisano

Meni je opozorilo metalo skoz ven ko je bilo sonce pred mano, na servisu so kamero stestirali in ugotovili da ima napako, drugace tako kot si napisal se lahko opozorilo pojavi tudi pri normalno delujoci kameri ce sonce sveti pod dolocenim kotom v kamero. Ne vrze pa v zasilni program, motor gre normalno.

Napisano

Meni tudi javi napako, ?e je sonce spredaj in pod dolo"enim kotom. ?ez ?as se ugasne sam od sebe. Mene ne moti, dela normalno, nisem tekel na servis. :)

 

 

Napisano

Hm, tudi pri meni sporadi?no...sicer sedaj mir ?e nekaj ?asa...imam pa 114k km. Ko vr?e to napako, avto "crkne"...ni pa, da bi opozorilo svetilo neprestano...bom po?akal do naslednji? ;)

Napisano

Prov crkne al vrze v safemode? K tega se bojim, da mi crkne na kaki ac brez odstavnega.

 

Drgac sem potem v retrospektivi mal razmisljal - to se mi je vedno zgodilo, ko sem vozil za nekom in bremzal... Si tudi ti kaj podobnega opazil?

Napisano

Crkne, vr?e ven napako SCBS malfunction, pri?ge se lu?ka za ESP in akumulator in avto crkne :/ tudi mene je malo strah, da se mi to zgodi na AC. Je pa res, ?e pomislim, da sem tudi jaz v vseh primerih za nekom vozil in bremzal (hitrost < 50kmh)...

Napisano

Sem se vrnu iz 300 km dolge poti, in je bilo v obe smeri vse ok... potem pa na LJ obvoznici, med zmanj?evanjem hitrosti, kar naenkrat vr?e spet v safemode, lucke posvetijo... Avto sicer vozen, ampak ne prestavlja ve?... resetiram, peljem naprej bp... Bo treba na servis. Moj povzetek iz tujih forumov je, da je lahko bilokaj, torej da ne gre za neke specifi?ne znake okvare.

 

?e to: SCBS sem v meniju izklopil, prav tako sem imel izklopljen i-loop.

  • 2 leti kasneje...
Napisano
On 2/15/2020 at 5:15 PM, Hrosc said:

Sem se vrnu iz 300 km dolge poti, in je bilo v obe smeri vse ok... potem pa na LJ obvoznici, med zmanj?evanjem hitrosti, kar naenkrat vr?e spet v safemode, lucke posvetijo... Avto sicer vozen, ampak ne prestavlja ve?... resetiram, peljem naprej bp... Bo treba na servis. Moj povzetek iz tujih forumov je, da je lahko bilokaj, torej da ne gre za neke specifi?ne znake okvare.

 

?e to: SCBS sem v meniju izklopil, prav tako sem imel izklopljen i-loop.

Ali ste mogoče našli napako. Meni se dogaja identični problem??! Hvala za odgovor!

Napisano
pred 8 urami je Miha 72 napisal:

Ali ste mogoče našli napako. Meni se dogaja identični problem??! Hvala za odgovor!

Lahko, da je šel senzor izpuha. 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.