Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne meni, ni? ne me?e v safe mode. Vsaj zaenkrat, upam da tako ostane.


Jaz sem imel tudi napako ko je sonce sijalo v kamero. Potem so na servisu nekaj pogruntali in menjali kamero.

 

V bistvu dolo?en del tega 'sonca' je ok. So primeri, ko nek kot son?nih ?arkov ki pade na steklo, lahko povzro?i to in to ni napaka. So pa potem primeri, ko dejansko je lahko tudi okvara kamere. Ne vem, scania povej kako se je tebi to dogajalo, oz. kolikokrat ti je kazalo to obvestilo?

Napisano

Meni je opozorilo metalo skoz ven ko je bilo sonce pred mano, na servisu so kamero stestirali in ugotovili da ima napako, drugace tako kot si napisal se lahko opozorilo pojavi tudi pri normalno delujoci kameri ce sonce sveti pod dolocenim kotom v kamero. Ne vrze pa v zasilni program, motor gre normalno.

Napisano

Meni tudi javi napako, ?e je sonce spredaj in pod dolo"enim kotom. ?ez ?as se ugasne sam od sebe. Mene ne moti, dela normalno, nisem tekel na servis. :)

 

 

Napisano

Hm, tudi pri meni sporadi?no...sicer sedaj mir ?e nekaj ?asa...imam pa 114k km. Ko vr?e to napako, avto "crkne"...ni pa, da bi opozorilo svetilo neprestano...bom po?akal do naslednji? ;)

Napisano

Prov crkne al vrze v safemode? K tega se bojim, da mi crkne na kaki ac brez odstavnega.

 

Drgac sem potem v retrospektivi mal razmisljal - to se mi je vedno zgodilo, ko sem vozil za nekom in bremzal... Si tudi ti kaj podobnega opazil?

Napisano

Crkne, vr?e ven napako SCBS malfunction, pri?ge se lu?ka za ESP in akumulator in avto crkne :/ tudi mene je malo strah, da se mi to zgodi na AC. Je pa res, ?e pomislim, da sem tudi jaz v vseh primerih za nekom vozil in bremzal (hitrost < 50kmh)...

Napisano

Sem se vrnu iz 300 km dolge poti, in je bilo v obe smeri vse ok... potem pa na LJ obvoznici, med zmanj?evanjem hitrosti, kar naenkrat vr?e spet v safemode, lucke posvetijo... Avto sicer vozen, ampak ne prestavlja ve?... resetiram, peljem naprej bp... Bo treba na servis. Moj povzetek iz tujih forumov je, da je lahko bilokaj, torej da ne gre za neke specifi?ne znake okvare.

 

?e to: SCBS sem v meniju izklopil, prav tako sem imel izklopljen i-loop.

  • 2 leti kasneje...
Napisano
On 2/15/2020 at 5:15 PM, Hrosc said:

Sem se vrnu iz 300 km dolge poti, in je bilo v obe smeri vse ok... potem pa na LJ obvoznici, med zmanj?evanjem hitrosti, kar naenkrat vr?e spet v safemode, lucke posvetijo... Avto sicer vozen, ampak ne prestavlja ve?... resetiram, peljem naprej bp... Bo treba na servis. Moj povzetek iz tujih forumov je, da je lahko bilokaj, torej da ne gre za neke specifi?ne znake okvare.

 

?e to: SCBS sem v meniju izklopil, prav tako sem imel izklopljen i-loop.

Ali ste mogoče našli napako. Meni se dogaja identični problem??! Hvala za odgovor!

Napisano
pred 8 urami je Miha 72 napisal:

Ali ste mogoče našli napako. Meni se dogaja identični problem??! Hvala za odgovor!

Lahko, da je šel senzor izpuha. 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.