Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jurim ja sa svojom mazdom 22 km/h, i ve? usporavam. I stao bi 1 m iza bijelog auta.

Ali mazda je odlu?ila i zaustavila auto tako da sam stao 3 m iza bijelog auta. Dobro da iza mene nije bio MAC i pregazio me.

 

Slika 1, "jurim" sa tendencijom usporavanja

Slika 2, usporavam. Trenutak kasnije mazda zvu?ni signal BEEP i na displayu BRAKE !

Slika3, stojim na mjestu

 

Kakova su va?a iskustva?

 

 

1-resize.jpg

 

2-resize.jpg
 

3-resize.jpg

Napisano

Lahko nastavi? razdaljo kdaj ti emergency brake naredi...jaz sem jo dal na najni?jo mo?nost in ne bremza ve? tako pani?no.

Napisano

O pa je... verjemi, da bremza tud za brezveze in ker ne pri?akuje? zna biti zelo zabavno ?e posebej za tiste, ki vozijo za teboj.

33112_1.png

Napisano

O pa je... verjemi, da bremza tud za brezveze in ker ne pri?akuje? zna biti zelo zabavno ?e posebej za tiste, ki vozijo za teboj.

Kar sem hotel povedati je, da ima? nastavitve: blizu, sredina, dale?.

 

post-10535-0-98396100-1580815006.jpg

 

In ?e nastavi? na blizu, ti ne bremza ve? tako pani?no, ampak samo ?e takrat, ko je res nujno.

Napisano

Jaz imam nastavljeno na dale?, pa mi ni ?e nikoli ni? pani?no zaviralo. Je pa mo?no ,da so razlike tudi v sw med posameznimi modeli, kdo ve.

Napisano

Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.

Napisano

Meni je enkrat ne?no za?el zavirat, ko je ?el kolesar po desni strani ,ne vem, al je ?el preve? po voznem pasu, skratka tako ali tako sem moral po?akat in ga obvit.

Napisano

Sem mislil da ima? ro?nega. Ima kdo mazdo 6 bencin ali dizel 2017 in mu sama bremza?

jaz imam cx5 2018 ro?ni, pa sama bremza

Napisano

Tudi meni Mazda cx5 benz.165.k.deluje ta sistem ..zoom zoom lp

Napisano

Sem pogledal v nastavitve in imam nastavljeno na blizu. Zgleda se nisem naletel v taksno pozicijo razen opozorila za zaviranje na hud. Nebi pa glih rad probal na slepo. :-)

Napisano

Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.

Moja oktober 2016 enako. Opozarjala ja. bremzala sama ni. Najbr? so izdelane za nem?ki trg malo bolj poslu?ne, pa ne delajo ni? brez komande.

 

 

Napisano

Alex se nikol ti no bremzala? Mislis da imamo pac nekateri tako nastavljeno na blizu?

Mo?no... jaz nisem ni? spreminjal ali nastavljal. . Mogo?e uni v Nem?iji?

 

 

Napisano

Tako je rde?e opozorilo vr?e ven in ne bremza, je pa res da ni toliko blizu, se da normalno odreagirat. Bom kar pustil tako kot je :-)

Napisano

Sem pogledal v nastavitve in imam nastavljeno na blizu. Zgleda se nisem naletel v taksno pozicijo razen opozorila za zaviranje na hud. Nebi pa glih rad probal na slepo. :-)

U Top Gear su razbili CX-5 kad su isprobavali. Ne znam koja epizoda.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.