Skoči na vsebino

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno "mestno" Mazdo 3 ?e imamo pri hi?i, za po mestu.

 

Mazda 5 nam je ?la po gobe, zdaj rabimo pa novi "glavni" avto. 

 

Razmi?ljava z ?eno, ali bi vzela Mazda CX 5 ali Mazda 6. Malo sva obratno, kot bi bilo pri?akovati po spolu, opredeljena: ?ena bi 6ko, ker ji je lep?a, jaz pa CX 5ko, ker se mi zdi varnej?a, vi?ja, ve?ja, itd.

 

Ali je CX 5 dejansko varnej?a ali gre samo za psiholo?ki ob?utek, ker je SUV?

 

?e kak?en dodaten namig? Imava dva 10-letna otroka, torej smo 4je...:)

Napisano

Ja ..za dru?ino bolj?e Mazda CX5..moje mi?ljenje ..oba avta sta varna in ok...stvar posameznika kaj mu je v?e?..udobje lega avta vi?ina sedenja in itd ....probaj oba...zoom zoom lp

Napisano

Moja zgodba. Zalubljen sem bil v M6 in grem v salon in tam zagledam CX7. Bomba. Testna voznja in potem ?as za razmislek... Potem je pri?la ven CX5. Testna vo?nja in itak akcija. Normalno, da vi?je sede?e vozilo ti da psiholo?ko ve?je varnost... Ma po drugem nara??aju je CX 5 ratal premajhen in zdaj imam 7 sede?ev...

Napisano

Pri 6 je dalj?i nakladalni prostor (?e to sploh rabi?), bolje se pelje po ovinkih, manj porabi (aerodinamika). S Cx5 si bolj v trendu, ve? opcij motor + awd, ?e ga seveda rabi?. Kateri je varnej?i je relativno, oba avta imata dobre ocene testnih tr?enj, suv ima tendenco, da se prej prevrne. Je pa 6 precej nepregledna, sprednja havba je zelo dolga. Izgleda lepo (in dovolj prostora za kak?en V8 swap :) ), ampak uporabno ni ravno. V kombinaciji z butastimi prednjimi senzorji, ki se ne aktivirajo avtomatsko so na za?etku lastni?tva izpolnjeni idealni pogoji za kak?no lepotno napako na prednjem odbija?u. Upam, da so to s prenovo 2018 re?ili? Pri 2013 in 2016 je bilo vedno potrebno pritiskati na gumb za aktivacijo senzorjev. Ne poznam drugega avta, kjer bi to bilo treba pritiskat, na?eloma je avtomatska aktivacija, kot gre? po?asneje od recimo 10 na uro.

Napisano

Drugi fl ima to ?e re?eno, nekje od konca 2016 dalje.

 

Sicer je pa to s senzorji imela ?e moja prva 6ka letnik 2006

Napisano

Moja, konec 2016 tudi ima to avtomatsko.Kar se ti?e varnosti, mislim, da sta obe izredno varni.?e ho?e?, da bo kdo pogledal za teboj, kupi 6-ko,po mo?nosti v red soul barvi. Uspeh zagarantiran. ?e pa se ho?e? voziti vi?je, si starej?i ob?an in ima? probleme z hrbtom, je CX 5 prava izbira zate.

?e pa ho?e? ?e delati kolone v klance, bo benzinarka prava zate. :)

 

 

Napisano

Pri 6 je dalj?i nakladalni prostor (?e to sploh rabi?), bolje se pelje po ovinkih, manj porabi (aerodinamika). S Cx5 si bolj v trendu, ve? opcij motor + awd, ?e ga seveda rabi?. Kateri je varnej?i je relativno, oba avta imata dobre ocene testnih tr?enj, suv ima tendenco, da se prej prevrne. Je pa 6 precej nepregledna, sprednja havba je zelo dolga. Izgleda lepo (in dovolj prostora za kak?en V8 swap :) ), ampak uporabno ni ravno. V kombinaciji z butastimi prednjimi senzorji, ki se ne aktivirajo avtomatsko so na za?etku lastni?tva izpolnjeni idealni pogoji za kak?no lepotno napako na prednjem odbija?u. Upam, da so to s prenovo 2018 re?ili? Pri 2013 in 2016 je bilo vedno potrebno pritiskati na gumb za aktivacijo senzorjev. Ne poznam drugega avta, kjer bi to bilo treba pritiskat, na?eloma je avtomatska aktivacija, kot gre? po?asneje od recimo 10 na uro.

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

Moja, konec 2016 tudi ima to avtomatsko.Kar se ti?e varnosti, mislim, da sta obe izredno varni.?e ho?e?, da bo kdo pogledal za teboj, kupi 6-ko,po mo?nosti v red soul barvi. Uspeh zagarantiran. ?e pa se ho?e? voziti vi?je, si starej?i ob?an in ima? probleme z hrbtom, je CX 5 prava izbira zate.

?e pa ho?e? ?e delati kolone v klance, bo benzinarka prava zate. :)

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ... 

 

AWD je na voljo v ?estici, a ne pri prvih letnikih in ne pri bencinarjih, zato sem pisal o "ve? opcij motor + awd" pri cx-5. ;)

 

Pri obeh je bil PDC spredaj in zadaj serijsko, a sta bili obe MT, lahko je pri AT ?e od za?etka bilo tako kot mora biti.

 

Avtor sicer ?e ni napisal ali i??e nov avto ali rabljen, benz ali dizel, zato sem malo ?ir?e odgovoril. :)

Napisano

Sprednji PDC senzorji so avtomatsko aktivni ?e pri 2.gen M6 L2008, izklopi? jih pa z tipko.

Nvm zakaj bi pri 3.gen ?li to spreminjat, edino ?e niso original.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Avtomatsko aktivni so bili edino ob pogoju, da si dal v rikverc (takrat so se aktivirali sprednji in zadnji) Za vse ostalo je bil potreben pritisk na gumb: ?tart motorja, speljevanje naprej ali pa druga situacija: parkiranje z nosom naprej. In ja, original senzorji, del serijske opreme, kot sem ?e napisal zgoraj. O?itno so ?li popravljat na slab?e pri 3. gen.

Napisano

Jaz mislim, da si ti imel neko te?avo s tem.

 

Obi?jano se prednji aktivirajo pri vo?nji - pi?em z glave pod 10kmh al nekaj takega. Ena izmed variant.

Potem, ko avto v?ge? se aktivirajo ravno tako avtomatsko.

 

In pri meni je prva mazda imela ?e tako.

Napisano

Jaz tudi mislim, da si imel samo ti tak problem... Lahko da je slo za model, ki serijsko ni imel prednjih senzorjev in so zmontirali kaksne aftermarket in to naredili bolj "po domace" ... Ce se prav spomin, je bila to ena izmed razlik med GT in GTA... da je GT imela senzorje spredaj in zadaj, GTA jih pa ni imela ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Attraction oprema, pri obeh so jih torej montirali v tovarni na japonskem. Obe sta imeli gumb za vklop/izklop na armaturi. Edino osnovna oprema jih pri 6 ali CX-5 ni imela, niti spredaj, niti zadaj.

 

Da bi imel isto "te?avo" pri obeh ?estkah razli?nih modelskih let, druga je bila tudi ?e prvi facelift z LED ?arometi? Dvomim... mislim da gre za feature. Sicer ne vem ?e ima kdo na forumu 6 3. generacije 2013 do nekje sredine 2016 (1. FL) z ro?nim menjalnikom? Alex ima ?e 2. FL, Tien ima 2013, ampak AT, ?e se ne motim?

 

2 sekundi googlanja sicer govorita o identi?nem feature-u oz. te?avi pri cx-5 1. generacije ter o tem da jih je imela 2. generacija mazde 6 vedno on (do dolo?ene hitrosti): https://www.mazda-forum.info/threads/parksensoren-aktivieren.54574/ ali pa https://www.cx5-forum.de/f2/einparkhilfe-vorne-1718.html

 

Ali sicer pri novej?ih z ro?nim menjalnikom torej PDC deluje vedno do dolo?ene hitrosti ali samo ?e je avto v prestavi? Pri sedanjem avtu recimo PDC ne dela dokler je avto v leru, takoj ko prestavi? v prvo ali R, pa se aktivirajo sprednji in zadnji ne glede na smer premikanja.

Napisano

Iz navodil za uporabo 2013 do 2015. 2015 do 2016 je enako in torej to?no tako, kot jaz opisujem, pritisniti je potrebno na gumb ALI dati v R. In tudi da se sistem ne aktivira samodejno nazaj, tudi ?e hitrost pade pod 10 km/h:

 

 

post-5919-0-93976800-1581685951_thumb.jpg

Napisano

O?itno res.

 

Druga?e pa se opravi?ejem avtorju teme da smo malo za?li, ampak meni je bilo to pri mojih dveh izredno mote?e in je morda lahko tudi faktor, da nekdo raje poi??e 2. ali 3. facelift. :)

Napisano

Moja 2008 letnik ima sprednje senzorje avtomatsko vklopljene, izklopijo se na tipko. Vklop je na tipko ali ponovni zagon avta. Zadnji se vklopijo ob ko se pri?gejo lu?i za rikverc...

Napisano

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

 

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ...

 

Mora pa bit Rde?a......
Napisano

Tudi na M3 je ta gumb za senzore in mi je vse ok. Ko ti gori na tipki oran?na so senzorji pri?gani,ko pa ne gori pa ne delujejo. To velja za prednje in zadnje in je tako dokler spet ne spremeni? s pritiskom na tipko.

Napisano

Mora pa bit Rde?a......

 

Saj moja je bila tudi "soul red" :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo je kar nekaj ?astilcev red soul barve.:)

Danes sem parkiral pred hotelom mojo rde?o pu??ico in tam sta bili ?e dve 6-ki karavan. En je bil ?eh z srebrno,drugi Poljak z temno sivo.Najprej je pristopil Poljak in mi dejal, da mu je ?al, da ni vzel rde?e.Dal je prst gor. Pozneje, ko sem pri?el nekaj iskati v avto, je ?eh gledal moj sprednji in stre?ni spojler in se zanimal, kje sem ju nabavil in tudi pohvalil barvo. Rekel je, da mu je sicer rde?a soul najlep?a a si je ni upal naro?iti, da ne bi bil vsem na o?eh. Sta pa oba v njihovih mazda forumih in smo se kar lepo pogovorili.:)

 

 

Napisano

Nisam ?ital da je tko spomenuo, CX5 se ljulja puno ja?e nego Mazda 6.

Po centru grada, na oko ravna podloga (asvalt) tamo gdje Mazda 6 ide ravno, CX5 se ljulja, dobije? morsku bolest.

Ipak glasam za CX5.

A o barvi, da se svima svi?a ista barva, druge se ne bi proizvodile. Meni se svi?a ?uta metalik koju vi?e ne rade.

 

IMG-20181021-WA0034-301120182328196925.j

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prva minuta ali dve vožnje zjutraj, povprečje: 😃
    • Kaj je ironija? Ko je punca kurba, a po horoskopu je pa devica...
    • V naravi moje žene je, da se strašno rada izobražuje. Zlasti zdravstveno. Odkar doktor romani izhajajo bolj poredko, prebira in posluša vsa zdravstvena in prehrambna navodila po naših občilih. Žal se po njih tudi ravna. Že dolgo je tega, kar smo v naši kuhinji odpovedali gostoljubje svinjski masti in kmalu zatem tudi izdelkom iz drobovine - zaradi vsebovanega holesterola. Zbogom, paštetice, krvavičke, pečeničke, slastna ocvrta slanina ter podobne dobrote. Potem je žena prebrala, da testenine redijo. Ker nesreča nikoli ne pride sama, je neki lump v ženski reviji pisal, da so paradižniki vir rakastih obolenj. Zdaj so iz naše mize izginili špageti a la karbonara, makaroni s paradižnikovo omako in še in še podobnih dobrot. Ko je neka baraba na televiziji očrnila še olje, češ da je to počasi delujoči strup, smo presedlali na margarino. Toda ali ni vrag, da je nekdo v nekem članku ostro nastopil tudi proti slednji, ker da po škodljivosti ne zaostaja za oljem. Zdaj pražimo čebulo v vreli vodi. Uživanje jajc nam je zagrenil neki strokovnjak v tedniku, celo sol je pri kuhi domala prepovedal. Žena je z jedilnika sladostrastno črtala jajca, v mehko in v trdo kuhana, na oko in sploh. Solimo nič več, v silni želji po soli včasih ližem belo oblogo s cvetličnih lončkov. Pred mesecem je prek televizije neko vegetarijansko babše prepričalo ženo, da so vse oblike mesa v prehrani greh proti telesu in da so edina res zdrava hrana korenje, repa, zelje, solata in neškropljena jabolka. Sočasno je neki tip po radiu znanstveno razlagal, da so povrtnine dvorezen nož, da je njihova uporaba znanstveno vprašljiva, še zlasti če so uspevale na prsti, gnojeni z živalskim gnojem ali z umetnimi gnojili. Zdaj so nam ostali še med, mleko in kruh. Vendar so nam v tedniku kaj kmalu dali vedeti, da med povzroča sladkorno bolezen, mleko da bojda lahko kruto poškoduje vranico, kruh pa da deluje podobno kot testenine. V silni prehrambni stiski se je žena s hčerjo zatekla h kamiličnemu čaju, k ovsenim kosmičem in na vodi kuhanemu rižu, jaz pa k pivu in krompirju v oblicah. A se je že čez nekaj dni našel neki sadist, trdeč, da pivo povzroča protin, v krompirju pa da so odkrili nekatere strupene snovi, ki lahko usodno poškodujejo prostato. Za nekaj časa sem presedlal na vino in otrobe; ker pa vino uničuje jetra in ker ovseni kosmiči in otrobi po teoriji nekega zlikovca, objavljeni v dnevniku, zavirajo normalno delovanje hipofize, ne vemo več, kako in kaj. Žena ima zdaj 35 kilogramov, hči kakšen kilogram več, sumiva, da nama občasno pobegne na kakšno zastrupljanje s pico, jaz pa sem vedno bolj podoben pokojnemu faraonu Ramzesu, potem ko so njegove ostanke zdravili v Parizu... Verna soseda je v bojazni pred našim pogubljenjem poklicala duhovnika, ta je z ministrantom prizvončkljal in nas je hotel dati v poslednje olje. Žena je z zadnjimi močmi zatulila: - "Tega pa ne!" Nekje je brala, da je poslednje olje navadno rastlinsko olje in zato smrt za organizem. Tako zdaj brez napotnice za prvi razred v onstranstvu čakamo izlakoteni, mumificirani, toda zdravi, za odhod iz tega prehrambnega svinjaka...
    • Smo se pa tukaj v službi danes kar smejali. Glavni zvezdi pa dva stroja: BTjc in John Deere. No, v bistvu njuna lastnika...   Gleda sodelavec BTjca, pa se obrne k meni, da če bi mu lahko traktor pripeljal domov, ker da se je ravno za enega rabljenega John Deera dogovoril, pa bi ga šli jutri iskat.   Vsi sodelavci vključno z menoj smo se začeli smejat češ dober štos, BTjc bo na prikolici John Deera vozil, ja. Potem ugotovimo, da mož čisto resno misli. Pa ga vprašam, kje bomo dobili tako prikolico, da bo šel John Deere gor. Možakar pa mrtvo hladno, da kar na navadno prikolico. Vsi spet v smeh, on pa čisto resen. Pa ga vprašam, da kolikokrat bi pa šli po tega John Deera, preden bi ga z BTjcem in prikolico pripeljali domov. On me gleda kot tele in čez nekaj časa se začne smejati. Pa mi razloži, da John Deere X167 tehta 230 kg - v bistvu je "vrtni" traktor...   Ja, kaj, sm kmet an s hribu doma, an John Deere je beštja, k jma nrmnj 6,8 litrski šest-valjni turbo dizel z 175 konji...
    • Kater set moment ključev priporočate? Rad bi take male, da lahko vijačim okrog motorja, pa potem tut klasiko do 200Nm, za kakšne felge zategnit
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.