Skoči na vsebino

Mazda CX-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 172
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ja da nebi res... <_<:whatever:

 

http://www.autounleashed.com/european-mazd...o-diesel-engine

 

The Mazda CX-7 is available for some time now in Europe with a 260 hp 2.3 petrol engine and a six-speed manual transmission. And with Europeans being big diesel fans, Mazda decided to offer a 2.2 liter Turbo diesel which develops 155 hp and is developed with Ford / PSA Peugeot-Citroen. With the CX-7 already having quite a success, the addition of the diesel engine will make it one of the most popular cars in its category.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

http://www.autounleashed.com/european-mazd...o-diesel-engine

 

The Mazda CX-7 is available for some time now in Europe with a 260 hp 2.3 petrol engine and a six-speed manual transmission. And with Europeans being big diesel fans, Mazda decided to offer a 2.2 liter Turbo diesel which develops 155 hp and is developed with Ford / PSA Peugeot-Citroen. With the CX-7 already having quite a success, the addition of the diesel engine will make it one of the most popular cars in its category.

 

Nerazumem, zakaj enostavno nemorejo malo dodelati svojih dizlov, pa bi ven dobili 150-160KM? 2.2HDi od PSA-ja je... Ko je ogret je zelo glasen, vzdr?ljivost je dale? od mazdinih,... Nevem, kaj ga sedaj te in?inerji serjejo :(
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Tukaj sem pozabu napisat, da sem pred 2 meseci videl Mazdo CX9, in res je huda petarda, sam je pa tu to da je za ameri?ki trg druga?na kot za evropski, ?e jo bodo tukaj sploh prodajali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Slu?ajno se je enkrat mimo mojega dvori??a pripeljala ta cx-7ka. Vizualno me je ?isto prevzela, ?e posebi ta ?portni look. Sedaj pa doma kupujemo "terenca" in jaz seveda navijam za tega :) Cene so tukaj kar zasoljene, tako da po vsej verjetnosti Nem?ija vabi. Ima cca 260KM.. Sem bolj laik me pa zanima ?e slu?ajno kdo ve koliko pribli?no pride kasko zavarovanje za ta avto + registracija?

 

P.S. tiste feltne kr neki... Jaz imam takega v mislih :P

 

Objavljena slika

Napisano

Pozdravljeni

 

Slu?ajno se je enkrat mimo mojega dvori??a pripeljala ta cx-7ka. Vizualno me je ?isto prevzela, ?e posebi ta ?portni look. Sedaj pa doma kupujemo "terenca" in jaz seveda navijam za tega :) Cene so tukaj kar zasoljene, tako da po vsej verjetnosti Nem?ija vabi. Ima cca 260KM.. Sem bolj laik me pa zanima ?e slu?ajno kdo ve koliko pribli?no pride kasko zavarovanje za ta avto + registracija?

 

P.S. tiste feltne kr neki... Jaz imam takega v mislih :P

 

Objavljena slika

 

 

Dobrega ima? v mislih. :danzoman::bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

je na gorenjskem/Ljubljani kak?na avtohi?a, da bi si od bli?je pogeldal to zverinico? :)

 

P.S. ve kdo oceniti koliko col imajo te feltne na tej zgornji sliki?

Napisano

Cosmos, Celov?ka

Gama Center, BTC

Avto Mo?nik, Kranj

pa ?e na Vi?u mislm, da je en

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Cosmos, Celov?ka

Gama Center, BTC

Avto Mo?nik, Kranj

pa ?e na Vi?u mislm, da je en

 

Na vi?u je Interclass (Tr?a?ka, Dolgi most)

33112_1.png

Napisano

V?eraj videl ?rno Cx-7 v Poljanah, imela je LJ tablco.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Zaklju?i pa kot Borat :P

 

It's nice... me like.

 

Predvsem mi je v?e? 'be?en' komentar v smislu sej ta masina bo pa mela boljso porabo (manjso)....NOT!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V petek smo na mejnem prehodu Jel?ane, sre?ali novo CX-7 diesel, pa ?e se ne motim je bil ?esenj za volanom,zgleda da jo je imel na testu, bil apa je polepljena z reklamo A-Cosmos.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.