Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko ugasne je normalna delovna temperatura. Mislim, da je to bilo pri prvi razli?ici tretje generacije ?estke.

33112_1.png

Napisano

Ja, ugasne nekje med 40 in 50 stopinj temperature vode..pribli?no..

 

P.S.

Pa prehitro sem bremzo spustil pa ni kresnil v prvo :) hahaha


Bom pa naredil enkrat ?e en film?k, mogo?e ko grem s slu?be domov, ko je malce bolj toplo, za koliko ?asa se dvignejo obrati.

Napisano

Ja modra lu?ka ozna?uje hladen motor (?e? da v tem ?asu naj nebi nabijal motorja), kot je spektr napisal, gori dokler se hladilna teko?ina ne ogreje nad 40 stopinj ;)

Napisano

Tako pravijo Mazdini in?enirji:

 

After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.

This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

 

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

 

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Pa ?e tole:

 

Skyactiv Technology Tips

 

Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).

 

NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.

 

Jaz sem dosedaj vedno po?akal, da se ta postopek kon?a a o?itno ne rabi in lahko spelje? takoj z mesta.

 

 

V manual-u pi?e, da naj bi ob hladnem v?igu motorja po?akal 10 sekund predno spelje? (2.0 120 skyactiv). Meni pa ravno cca 10 sekund nabije obrate na nekje 1500 ampak res samo ob hladnem v?igu (?e avto stoji ?ez no?), ko se umiri pa speljem.

 

 

Nimam, moram zavrteti gumbek, radio pa pritisnem gumb "noto" da poka?e izvajalca ker ko v?gem avto je v za?etnem menuju.

 

 

Ej tole mene tako jezi, da mi avto sam ne gre nazaj na radio (?e ga ugasnem na radiju). ?e imam recimo v?gan tist monitor porabe se ob ponovnem zagonu avta sam pri?ge nazaj. Zakaj mi (?e ugasnem avto z radijem na ekranu) ne more isto pri?gat nazaj radija? A ma kdo kak?ne izku?nje s tem, se da to vklopit tudi za radio?

 

Ve?krat ko sm reku radio skor nebi mogu.  :lol:

 

 

Mimogrede pri vro?em motorju so obi?ajno 750-800,tudi pri mojem in verjetno tudi tvojem,nisi dobro pogledal,no pa saj ni pomembno,prvi del opisa pa popolnoma dr?i za bencinarje.

 

Ravno v?eraj bil na tehni?nem s segretim motorjem (2.0 120 skyactiv). Ko je testiral izpu?ne pline je avto kazal 560 rpm v prostem teku (nihali so od 550 do 600).

Ja modra lu?ka ozna?uje hladen motor (?e? da v tem ?asu naj nebi nabijal motorja), kot je spektr napisal, gori dokler se hladilna teko?ina ne ogreje nad 40 stopinj ;)

 

 

Jst mislm, da je za nabijanje motorja bolj?i indikator ?tevec obratov (ko avto v prostem teku laufa na 600 rpm potem ve?, da je gut in je segret). 

 

Me pa zelo moti, da avto nima klasi?nega cagarja za temperaturo - ta lu?ka mi je res premal.

Napisano

 

Ej tole mene tako jezi, da mi avto sam ne gre nazaj na radio (?e ga ugasnem na radiju). ?e imam recimo v?gan tist monitor porabe se ob ponovnem zagonu avta sam pri?ge nazaj. Zakaj mi (?e ugasnem avto z radijem na ekranu) ne more isto pri?gat nazaj radija? A ma kdo kak?ne izku?nje s tem, se da to vklopit tudi za radio?

 

Ve?krat ko sm reku radio skor nebi mogu.

 

Js mam v nastavitvah, tega fuel efficency monitorja mo?nost za vklop/izklop te aplikacije ob zagonu/zaustavitvi. In mam izkloplen, zmer mi gre nazaj tja ker sem bil nazadnje.

Napisano

Js mam v nastavitvah, tega fuel efficency monitorja mo?nost za vklop/izklop te aplikacije ob zagonu/zaustavitvi. In mam izkloplen, zmer mi gre nazaj tja ker sem bil nazadnje.

 

Tudi ?e avto ugasne? na radiju?

 

Mene ne moti, da se mi nazaj v?ge ta monitor. Mene moti, da se mi NE v?ge nazaj radio.  :lol: Ker ?e ga vgasnem na radiju se ob boot-u sistema poka?e glavni meni in tam ostane, pa tut ?e se 10 minut vozim naokoli.

 

Bom probal ta monitor izklopit, pa da vidim, ?e mi bo ?lo nazaj na radio.

Napisano

Ne bom zle trdil za radijo, ampak js mam ponavad USB in nism ?e zaznal, da neb ?ou nazaj na usb predvajanje ob zagonu. Bom pa opazval zej.

Napisano

Ne bom zle trdil za radijo, ampak js mam ponavad USB in nism ?e zaznal, da neb ?ou nazaj na usb predvajanje ob zagonu. Bom pa opazval zej.

Mislm, da se ne zastopva.  :lol:

 

Tudi meni ob zagonu avto normalno ?pila naprej DAB radio (oz karkoli sem imel na?timano). Samo moti me, ker mi na ekranu ne poka?e screena za radio ampak meni sistema.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Malo za šalo, malo zares. Najprej moraš preboleti staro ljubezen (Astro), potem lahko z odkritimi nameni vstopiš v novo zvezo... Na dveh stolih je vedno težko sedeti. Šele potem se boš mogoče zares zaljubil v Mazdo 🥰 in bodo vse napake izginile, vsaj  za kakšno leto 😃 Pri nas nekaterih, ta zaljubljenost verjetno še traja, pa sploh ne opazimo napak 😍
    • Če ga ne morejo tekmeci zlomit, ga je tokrat veter. 9 m dlje je skočil pa bil "šele" drugi. 
    • Kako to vidiš, da je izklopilo auto način dolgih? Jaz vem, da edino kar je napaka je to, da na veliko napiše nekaj v zvezi z camera mulfunction al neki podobnega. Če izklopi modro lučko in da zeleno to še ne pomeni, da je izklopljeno zaradi napake, ampak da razmere niso ustrezne za uporabo dolgih. To je recimo v zmerno osvetljenih mestnih ulicah oziroma, če se pelješ, kjer je veliko zunanjih virov svetlobe. Potem naslednja zadeva, ki "ugaša" auto je vožnja pod določeno hitrostjo. Ja to je malo nenavadno, ampak po drugi strani razumljivo, saj recimo pri 40km/h res ne rabiš z dolgimi osvetljevat okolico.   Tako, da dvomim, da gre tole pod napako ampak je pač tak način delovanja.     
    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.