Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko ugasne je normalna delovna temperatura. Mislim, da je to bilo pri prvi razli?ici tretje generacije ?estke.

33112_1.png

Napisano

Ja, ugasne nekje med 40 in 50 stopinj temperature vode..pribli?no..

 

P.S.

Pa prehitro sem bremzo spustil pa ni kresnil v prvo :) hahaha


Bom pa naredil enkrat ?e en film?k, mogo?e ko grem s slu?be domov, ko je malce bolj toplo, za koliko ?asa se dvignejo obrati.

Napisano

Ja modra lu?ka ozna?uje hladen motor (?e? da v tem ?asu naj nebi nabijal motorja), kot je spektr napisal, gori dokler se hladilna teko?ina ne ogreje nad 40 stopinj ;)

Napisano

Tako pravijo Mazdini in?enirji:

 

After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.

This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

 

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

 

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Pa ?e tole:

 

Skyactiv Technology Tips

 

Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).

 

NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.

 

Jaz sem dosedaj vedno po?akal, da se ta postopek kon?a a o?itno ne rabi in lahko spelje? takoj z mesta.

 

 

V manual-u pi?e, da naj bi ob hladnem v?igu motorja po?akal 10 sekund predno spelje? (2.0 120 skyactiv). Meni pa ravno cca 10 sekund nabije obrate na nekje 1500 ampak res samo ob hladnem v?igu (?e avto stoji ?ez no?), ko se umiri pa speljem.

 

 

Nimam, moram zavrteti gumbek, radio pa pritisnem gumb "noto" da poka?e izvajalca ker ko v?gem avto je v za?etnem menuju.

 

 

Ej tole mene tako jezi, da mi avto sam ne gre nazaj na radio (?e ga ugasnem na radiju). ?e imam recimo v?gan tist monitor porabe se ob ponovnem zagonu avta sam pri?ge nazaj. Zakaj mi (?e ugasnem avto z radijem na ekranu) ne more isto pri?gat nazaj radija? A ma kdo kak?ne izku?nje s tem, se da to vklopit tudi za radio?

 

Ve?krat ko sm reku radio skor nebi mogu.  :lol:

 

 

Mimogrede pri vro?em motorju so obi?ajno 750-800,tudi pri mojem in verjetno tudi tvojem,nisi dobro pogledal,no pa saj ni pomembno,prvi del opisa pa popolnoma dr?i za bencinarje.

 

Ravno v?eraj bil na tehni?nem s segretim motorjem (2.0 120 skyactiv). Ko je testiral izpu?ne pline je avto kazal 560 rpm v prostem teku (nihali so od 550 do 600).

Ja modra lu?ka ozna?uje hladen motor (?e? da v tem ?asu naj nebi nabijal motorja), kot je spektr napisal, gori dokler se hladilna teko?ina ne ogreje nad 40 stopinj ;)

 

 

Jst mislm, da je za nabijanje motorja bolj?i indikator ?tevec obratov (ko avto v prostem teku laufa na 600 rpm potem ve?, da je gut in je segret). 

 

Me pa zelo moti, da avto nima klasi?nega cagarja za temperaturo - ta lu?ka mi je res premal.

Napisano

 

Ej tole mene tako jezi, da mi avto sam ne gre nazaj na radio (?e ga ugasnem na radiju). ?e imam recimo v?gan tist monitor porabe se ob ponovnem zagonu avta sam pri?ge nazaj. Zakaj mi (?e ugasnem avto z radijem na ekranu) ne more isto pri?gat nazaj radija? A ma kdo kak?ne izku?nje s tem, se da to vklopit tudi za radio?

 

Ve?krat ko sm reku radio skor nebi mogu.

 

Js mam v nastavitvah, tega fuel efficency monitorja mo?nost za vklop/izklop te aplikacije ob zagonu/zaustavitvi. In mam izkloplen, zmer mi gre nazaj tja ker sem bil nazadnje.

Napisano

Js mam v nastavitvah, tega fuel efficency monitorja mo?nost za vklop/izklop te aplikacije ob zagonu/zaustavitvi. In mam izkloplen, zmer mi gre nazaj tja ker sem bil nazadnje.

 

Tudi ?e avto ugasne? na radiju?

 

Mene ne moti, da se mi nazaj v?ge ta monitor. Mene moti, da se mi NE v?ge nazaj radio.  :lol: Ker ?e ga vgasnem na radiju se ob boot-u sistema poka?e glavni meni in tam ostane, pa tut ?e se 10 minut vozim naokoli.

 

Bom probal ta monitor izklopit, pa da vidim, ?e mi bo ?lo nazaj na radio.

Napisano

Ne bom zle trdil za radijo, ampak js mam ponavad USB in nism ?e zaznal, da neb ?ou nazaj na usb predvajanje ob zagonu. Bom pa opazval zej.

Mislm, da se ne zastopva.  :lol:

 

Tudi meni ob zagonu avto normalno ?pila naprej DAB radio (oz karkoli sem imel na?timano). Samo moti me, ker mi na ekranu ne poka?e screena za radio ampak meni sistema.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.