Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Labijo po nastavitvi novega software-a avto te?e lep?e, motor je bolj umirjen, in baje lep?e te?e... Meni pa tudi.... meni so ga ?e 2krat na novo nalo?ili.... trenutno imam up-to-date verzijo---- :bravo:

Feel free....

  • Odgovori 158
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Na gami nekak poznam vse, tko da ce hocem sem lahko zraven...ponavadi sem zraven ko je kaksna majhna stvar npr. instaliranje novega software-ja...pri rednih servisih pa niti priblizno se mi ne da biti tam.

 

Mogo?e je tole letelo na mene, ko sem omenla prej ?e sem lahko zraven ko delajo rednis servis.

Mene je full ?okiralo ko sem ?la na neobvezen servis (1000 km) iz ce v lj in pol mi en bu?man (serviser) re?e da ne smem bit zraven avta. :angry: Avto sem mela komi dober mesec - moj pri avto, ko pazi? njega kot na svoj del telesa. Nisem mogla verjet kk je to mo?no da kupi? tk drag avto pol se pa vede kot da je njihov. Mogo?e sem res mal ?udna sam tk jaz ?utim. sramezljiv

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Prvi servis na 1000 km sem bil po 4 dneh od nakupa....in to na A Cosmosu... najprej sva se nasmejala z glavnim serviserjem kako hitro sem te km naredu, pol sem pa v delavnico pokukal in ?el na kavo..... no povedat sem tel da bi lahko gledal kaj delajo.... sam ne daaa seee miii.....

Feel free....

Napisano

No sej na konc sem bla jaz tud v delavnici, ker so mi mogl neki povedat :rolleyes: sam ne bi ?la ve? tja na servis, ?e ne smem bit zraven. Bom ?e nesla dnar v tisto delavnico kjer sem lahk zraven. No mogo?e ko bom mela pa 20.000 km se pa ne bom ve? tk sekirala za avto. :hohoho:

love.gif

2160_1.png

 

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

pozdravljeni!

 

sem novi clan tega foruma. zena kupuje mazdo2 dizel. ker pa treba misliti tudi na vzdrzevanje avtomobila me zanima kako je s serviserji na dolenjskem koncu ter v posavju?

slisal sem za dva: makoma NM in baumkircher BREZICE. ima kdo kaksne izkusnje z njima?

 

hvala za odgovor

Napisano

Mogo?e je tole letelo na mene, ko sem omenla prej ?e sem lahko zraven ko delajo rednis servis.

Mene je full ?okiralo ko sem ?la na neobvezen servis (1000 km) iz ce v lj in pol mi en bu?man (serviser) re?e da ne smem bit zraven avta. :angry: Avto sem mela komi dober mesec - moj pri avto, ko pazi? njega kot na svoj del telesa. Nisem mogla verjet kk je to mo?no da kupi? tk drag avto pol se pa vede kot da je njihov. Mogo?e sem res mal ?udna sam tk jaz ?utim. sramezljiv

 

 

Pravilno,da si zraven.Jaz sem na vseh servisih zraven.Moja 3 je bila 5.11 stara 3 leta in je ?al ne zaupam ,brez da sem zraven.Izku?nje.Le bodite zraven,avto je va? :bravo:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

servis je pogodba o delu (podjemna pogodba) po Obligacijskem zakoniku, kar pomeni, da serviser odgovarja za uspeh posla - servisa, torej mora biti servis opravljen strokovno, kot se smatra, da ga opravlja strokovnjak v tem poslu. Serviser odgovarja tako za delo kot za material. ?e prinese? svoj material (dele), ti odgovarja? za material. Ker je avto premi?na stvar, si kot lastnik premi?ne stvari ob njenem popravilu lahko vedno zdraven, ni va?no, ali je servis reden, izreden; lahko celo daje? navodila serviserju, lahko pove? da dolo?ena popravila no?e?, da se opravijo. Prisotnost lastnika premi?ne stvari ni pogojevana z privolitvijo serviserja, direktorja servisa, servisne hi?e ali kogarkoli drugega, ima? celo pravico nadzorovati servis in dajati navodila, ?e smatra? za potrebno. Stvar je v tem, da je torej serviser dol?an izvr?iti servis po dogovoru in po pravilih posla, ti pa si mu dol?an za to pla?ati. ?e celo, ?e se med servisom izka?e, da serviser ne dela, kot bi moral in da bo imel servis oz. delo serviserja napake, ga lahko na to opozori?, da napako popravi. Seveda si po servisu dol?an (nisi pa obvezen) pregledati izvr?eni servis in o eventualnih napakah obvestiti serviserja.

Zato obstaja seveda tudi garancija na opravljeno delo oz. servis. S trenutkom, ko po opravljenem servisu podpi?e? nalog, ali pla?a? ra?un ali v?ge? avto, brez vsakih pripomb, se smatra, da je delo serviserja prevzeto oz. da je servis opravljen brez napak.

 

?e servis daje garancijo na opravljeno delo, se odgovornost serviserja seveda podalj?a do konca garancije. Garancija na vgrajene dele pa seveda tudi ostane do konca roka garancije.

IPB Image
Napisano

servis je pogodba o delu (podjemna pogodba) po Obligacijskem zakoniku, kar pomeni, da serviser odgovarja za uspeh posla - servisa, torej mora biti servis opravljen strokovno, kot se smatra, da ga opravlja strokovnjak v tem poslu. Serviser odgovarja tako za delo kot za material. ?e prinese? svoj material (dele), ti odgovarja? za material. Ker je avto premi?na stvar, si kot lastnik premi?ne stvari ob njenem popravilu lahko vedno zdraven, ni va?no, ali je servis reden, izreden; lahko celo daje? navodila serviserju, lahko pove? da dolo?ena popravila no?e?, da se opravijo. Prisotnost lastnika premi?ne stvari ni pogojevana z privolitvijo serviserja, direktorja servisa, servisne hi?e ali kogarkoli drugega, ima? celo pravico nadzorovati servis in dajati navodila, ?e smatra? za potrebno. Stvar je v tem, da je torej serviser dol?an izvr?iti servis po dogovoru in po pravilih posla, ti pa si mu dol?an za to pla?ati. ?e celo, ?e se med servisom izka?e, da serviser ne dela, kot bi moral in da bo imel servis oz. delo serviserja napake, ga lahko na to opozori?, da napako popravi. Seveda si po servisu dol?an (nisi pa obvezen) pregledati izvr?eni servis in o eventualnih napakah obvestiti serviserja.

Zato obstaja seveda tudi garancija na opravljeno delo oz. servis. S trenutkom, ko po opravljenem servisu podpi?e? nalog, ali pla?a? ra?un ali v?ge? avto, brez vsakih pripomb, se smatra, da je delo serviserja prevzeto oz. da je servis opravljen brez napak.

 

?e servis daje garancijo na opravljeno delo, se odgovornost serviserja seveda podalj?a do konca garancije. Garancija na vgrajene dele pa seveda tudi ostane do konca roka garancije.

 

Dobro napisano!!!Ko bi vsaj to vpo?tevali vem da bi morali apak so tak?ni ki se jim je*e za ceu svet

Napisano

jst pa k sre?i sploh nimam teh problemov z serviserji

ker nikoli ne hodim k njimi enostavno te preve? oberejo!

 

jst mam zaenkrat ?e kr najbol? kolega k je mehanik in mi ?ist use popravi

pa ?e bolj? naredi ko kak serviser k se mu ne ljubi in ti kr nahiter skupi spravi

 

kolega mi je do zdej ?e vse porihtu brez problemov pa ?e kasiru mi ni kej velik

mu ?e najbolj zaupam!! :mi pijemoo:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Pozdravljeni.

 

To je pa moja jubilejna 500 objava :jupiii:.

In ravno to lepo ?tevilko bom izkoristil za pohvalo. Nana?a se zopet na Gama center v BTC-ju. Zadnji? sem ?e v garanciji peljal svojo M6 na manj?e popravilo. Pri mo?nej?ih basih mi je prihajalo v sprednjih desnih vratih do zelo mote?ih vibracij. Kot vedno, je bil g. ?tefan zelo, zelo prijazen in resni?no ustre?ljiv. Kljub temu, da je bilo to popravilo malenkostno in zelo hitro, so mi v tem ?asu brez kakr?negakoli mojega naro?ila posesali notranjost avtomobila, ko pa je bilo popravilo zaklju?eno, so ga brez besed odpeljali ?e v pralnico in mi ga brezpla?no oprali. Ne glede, da je finan?no to malenkost, je gesta zelo lepa in da ?loveku resni?no dober ob?utek :bravo:.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Kar se tega ti?e nas pri Gami res pedenajo. No sicer na koli?ino denarja, ki smo ga ?e pustili in ?e bomo pustili tam si to tudi zaslu?imo je pa vseeno to tista pikica na i, ki najbolj pripomore k temu, da se radi vra?amo prav na ta servis.

 

Marsikateri drugi servis bi se lahko zgledoval prav po Gami in ne bi bilo neumno, da bi obstajala kak?na spletna stran, kjer bi lahko uporabniki ocenjevali delo posameznih servisov (ne samo Mazdinih) in zelo hitro bi se oblikovali elitni servisi in vsi ostali pi?mevuharji bi morali zelo izbolj?ati svoj odnos do strank, ?e bi ?eleli pre?iveti.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem ravno zadnji? ?el k njim po filter klime in so mi dali 10% popusta kar tako :bravo:Ampak vseno me je pri?el skoraj 7.000 sit-ov <_< Se pa opazi saj prah me ne zasuje ko vklopim ventilacijo :hohoho: Takrat ko sem imel nesre?o so mi predra?un naredili zastojn druga?e je 1 ali 2% ?kode.Tako da o gami imam zelo dobre izku?nje :rispekt:

Napisano

Slu?ajno na?el nekaj ne temo servisev in sicer tukaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz mam glede stricev v BTC-ju malo mesane obcutke. Sigurno se psoznajo na posel, dali so popusta, ampak, mam obcutek da si niso ravno cajt vzeli za pregled avta in zamenjavo delov. Zato ker so mi po opravljenem posegu nasteli veliko delov, ki bi jih bilo treba zamenjat, zamenjal so pa samo olje.

Potem sem pac peljal k enemu lokalcu, ki se je dvakrat sprehodil okoli avta povedal kaj moram zmenjat in drug dan popoldne sem lohka bil zraun njega in mu pod prste gledal kaj dela, u bistvu da mi je pokazal kak kaj zgleda, glede na to da glih avti niso moja jaca strana :). Jermeni so bli totalni v riti, bremze takisto.

 

Tisto dvakrat okol avta bi se lahko sprehodil tut tam, glede na to da sem moral potem 4 dni cakat da sem prisel na vrsto, pa ta caj bi lohka pol dele narocil, ce jih niso meli na zalogi. <_<

 

Bo pa treba zdej redni servis spet delat, pa studiram a cem it v BTC, ker pooblascen servis je le nekaj, ampak se bojim da bo isto kot prejsnic. :ne vem:

Napisano

Mi o volku in volk na vrata... glih kar sem oddal vpra?alnik, ki so mi ga poslali MMS-ovci, kako sem zadovoljen s servisom. V glavnem, tri strani vpra?anj in ocen in to je eden od pravih na?inov, da se dvigne nivo servisov :bravo: - predvsem tistih bolj ?lampastih ;)

33112_1.png

Napisano

Kam pa naj dam jst svojo mazdico popravt (zadnja leva vrata in bok)? Kako se re?e unmu servisu v LJ, poleg na?ih sre?anj??? ?e zdj ne vem al je gamma al cosmos al kaj ?e??? Ker v parih dneh gre avto na popravilo.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

BTC je Gamma v ?i?ki ob obvoznici je pa ACosmos oboje je pa ista firma

 

Kje pa misli? da bi bolje popravil avto?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.