Skoči na vsebino

Problemi s stranskimi ogledali


Priporočeno sporočilo

pred 11 urami je Bini napisal:

Napisal sem tako kot je bilo takrat oziroma NEKOČ, ker takrat sem imel slabo izkušnjo in TAKRAT ste zagovarjali BTC,ki je sedaj tamj kjer je in tako počnejo "mogoče" sedaj tudi na Interklasu kot kaže po zgornjih izjavah.....🤔 Mi je pa vseeno kaj in kako imate tam u "močvirju", malo za šalo malo za res.....😉

Bini, izogibaš se mojemu vprašanju.... po katerih izjavah točno so na Interclassu nateguni? Zaradi ene menjave motorčka?

 

Meni so v Mercatorju nateguni, ker je kruh 5,5 eura, pa ne grem potem v špar in jim razlagam lej kok je pri teh cenej... :lol:

  • Haha 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Bini napisal:

Napisal sem tako kot je bilo takrat oziroma NEKOČ, ker takrat sem imel slabo izkušnjo in TAKRAT ste zagovarjali BTC,ki je sedaj tamj kjer je in tako počnejo "mogoče" sedaj tudi na Interklasu kot kaže po zgornjih izjavah.....🤔 Mi je pa vseeno kaj in kako imate tam u "močvirju", malo za šalo malo za res.....😉

 

Hja jaz pa od leta 2004 vozim 4 Mazda tje (garancijsko in izvengarancijsko) in se ne spomnim kdaj nisem bil zadovoljen. Edino enkrat pri DPF-ju smo se lovili. Tako, da moje izkušnje niso bile slabe. Je pa res, da od kar tam ni Majesa so nekateri fantje ratali "fejst pametni" tam. 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne delaj se neumnega ker nisi, samo 10 postov zgozaj si poglej in ti bo vse jasno.... 😉

So pač naleteli na eno voznico Mazde, ki se ne pusti nasrat in je to odkrito povedala tukaj, ti pa še naprej bodi zadovoljen, če si lahko.... 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je NevLado napisal:

zdej se bo @Bini požrl :lol:

Jebi ga,še vedno imamo nižjo ceno kot vi.....😂

Jaz bi predlagal pobudo o izredni menjavi ogledal tudi izven garancije saj je to očitno serijska napaka pri Mazdi....🤔

Popravljeno od Bini
  • Všeč 4
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Jebi ga,še vedno imamo nižjo ceno kot vi.....😂

Jaz bi predlagal pobudo o izredni menjave ogledal tudi izven garancije saj je to očitno serijka napaka pri Mazdi....🤔

Bomo videli, prej ali slej tudi tebe čaka, žal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

Bomo videli, prej ali slej tudi tebe čaka, žal

Verjemi,da bom naredil pri uvozniku rompompom,če mi crknejo tile motorčki,ker takole ne morejo odirat zvestih strank in lastnikov Mazd.🤔👍

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Bini napisal:

Verjemi,da bom naredil pri uvozniku rompompom,če mi crknejo tile motorčki,ker takole ne morejo odirat zvestih strank in lastnikov Mazd.🤔👍

Ne bodo. Naše cx30 so pa ja premium. 😊

Najbrž so rešili tudi to jaro kačo.  

  • Všeč 1
  • Haha 4

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje je bolj problem, da je voda zmrznilav ogledalu pa je malo za hrskalo in je bila zadeva dokončana, ko je malo po zobnikih preskočilo. Pozimi oziroma, ko je pod nulo sam nikoli ne zlagam ogledal. Pač tak sem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Boss napisal:

Po moje je bolj problem, da je voda zmrznilav ogledalu pa je malo za hrskalo in je bila zadeva dokončana, ko je malo po zobnikih preskočilo. Pozimi oziroma, ko je pod nulo sam nikoli ne zlagam ogledal. Pač tak sem.

To je en primer na 50000 prodanih cx30. Pri ostalih Mazdah je pa razmerje dva ogledala na vsak prodan avto. 😄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je NevLado napisal:

Zadnjič sem na servisu iz prve roke slišal, da so isti biks :( 

Nimaš kaj premium roba

pred 8 minutami je Boss napisal:

Mislim, da je čas za anketo..., da vidimo koliko teh ogledal smo že menjali forumaši.

Se strinjam, ajde gospođa moderatore

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem zadnjič vprašal na servisu glede ogledal na premium mazdi cx30. 

Serviser mi je odgovoril, da pač kot celoten avto so tudi ogledala na tem avtu premium.To se vidi takoj tudi po izdelavi. Napram tem so na 6-ki ogledala kot igračke. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.