Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

mene je moja mazda ?ist razo?arala. Ampak res. Pri 126.000 sem menu sklopko, ato sem kupil od druge lastnice in s servisno knjigo. Naj bi bilo 90.000 km realnih. Od samga za?etka mi kuri olje pribli?no 3L na 15.000km. Zdaj ima avto 152.000 in mi je za?el med 1.000 obrati in 2.000 zlo ?udn trokirat. Prov nevarno je ?e. Tester je pokazal dvakrat merilec pretoka zraka. Nekateri pravijo da je napaka v ?tromu. Zdej pa mene zanima a je mel kod ?e podoben problem, pa ?e kdo kej rabljene dele prodaja. O novem merilcu se raje ne menim (160.000 sit).

 

aja imam mazdo xedos 6 1.6 16v 79KW, letnik 1996 tip motorja B6

 

stvar je zelo nujna, ker avto vsak dan rabim, tako da ?e kdo kaj prodaja al pa pozna koga, naj me pokli?e: 031 338 267, Grega

Napisano

Kar se ti?e olja se mi ne zdi pretirana potro?nja... nekateri avtomobili imajo toleranco tudi liter na 1000km ampak ker tu ne govorimo o avtomobilih na?ih zahodnih sosedov tega ne bom komentiral ;)

 

Trokiranje bo? pa moral malo bolj razlo?iti in sicer kdaj se to dogaja (mrzel/topel), a pri pospe?evanju? a je to vedno ali samo ob?asno...itd Ima? kaj pove?ano porabo?

 

Na?eloma so najpogostej?i problemi prebijanje kablov, slabe sve?ke ali pa nepravilna nastavljen "luft" na anodi sve?ke, v?igalne tuljave, preluknjane oz preparene cevke...

33112_1.png

Napisano

Kar se ti?e olja se mi ne zdi pretirana potro?nja... nekateri avtomobili imajo toleranco tudi liter na 1000km ampak ker tu ne govorimo o avtomobilih na?ih zahodnih sosedov tega ne bom komentiral ;)

 

Trokiranje bo? pa moral malo bolj razlo?iti in sicer kdaj se to dogaja (mrzel/topel), a pri pospe?evanju? a je to vedno ali samo ob?asno...itd Ima? kaj pove?ano porabo?

 

Na?eloma so najpogostej?i problemi prebijanje kablov, slabe sve?ke ali pa nepravilna nastavljen "luft" na anodi sve?ke, v?igalne tuljave, preluknjane oz preparene cevke...

 

 

Dobro glede olja ?e gre. Ni panike.

ampak kar se pa ti?e trokiranja. Avto mi za?ne trokirat ko je normalno segret. Ko stojim na kri?i??u in speljem avto trokira med 1.000 in 2.000 obrati. ampak ful trokira, pol pa normalno potegne naprej.

V?eri k sem se vozil in sem jo ful sti?al je blo pol ene par kri?i?? mir pol pa spet trokira. Glede porabe nevem mislim da ni ni? vi?ja.

Tester je dvakrat pokazal merilec pretoka zraka, ampak ko sem avto resetiral je bilo vse OK. Sve?ke so bile zamenjane pred 7.000 km. Se mi pa zdi da mogo?e nima ve? tiste kon?ne hitrosti oz ne gre tolk kot prej.

morda pozna? koga ki prodaja rabljene dele oz. ?e se ti slu?ajno kaj ukvarja? s temi re?mi? Hvala lepa in lep pozdrav.

Napisano

poskusi zamenjat filter zraka, spucat kanal dotoka svezega zraka, vzami dol AFM in ga ocisti s palcko za usesa...rahlo, da ne poskodujes tiste tanke palcke, ki je noter, lahko, da se ti ne odpira, ker je zapacan...

 

pol imas tukaj se filter ali crpalko bencina, ki lahko ne delujeta pravilno, in pa razdelilno kapo, kjer so lahko zoksidirani kontakti...

 

ali pa ti res prebijajo kje kabli od sveck...

 

 

fantje ti bodo napisali se kr nekaj pametnih predlogov...tko, da sam malo pocakaj, pa bos dobil veliko informacij...

 

Upam,d a bos kmalu odpravil tezavo...

 

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

poskusi zamenjat filter zraka, spucat kanal dotoka svezega zraka, vzami dol AFM in ga ocisti s palcko za usesa...rahlo, da ne poskodujes tiste tanke palcke, ki je noter, lahko, da se ti ne odpira, ker je zapacan...

 

pol imas tukaj se filter ali crpalko bencina, ki lahko ne delujeta pravilno, in pa razdelilno kapo, kjer so lahko zoksidirani kontakti...

 

ali pa ti res prebijajo kje kabli od sveck...

fantje ti bodo napisali se kr nekaj pametnih predlogov...tko, da sam malo pocakaj, pa bos dobil veliko informacij...

 

Upam,d a bos kmalu odpravil tezavo...

LP

 

ja ti matr, dons sem se klele prjavu k sem ?e ?ist obupan amapk vidim da je odziv enkratn ampak res. najprej hvala. druga?e pa uf je sej sem tehni?ni tip. sam kaj vse naj naredim kaj bolj po kme?ko ?e se da...

filtr za gorivo in za zraka stabila menjana tut pred 7.000 km zdej sej ni panike ga zamenjat ?e enkart sam mislim da ne bi smela delat te?av.

Napisano

Jaz sem imel tudi oidiben primer pa sem zrihtal mi je pa ko sem pohodil gas za?el trokirat ni va?no od obratov, ?e pa sem lepo postopoma pritiskal na gas je pa normalno delal.

 

In napaka je bila v merilcu pretoka, k sre?i sem imel doma ?e enega in sem zamenjal pa dela BP.

 

Probaj odklopit merilec ko ti to dela in ?e je isto brez merilca je nekaj narobe z njim.

 

Kater motor pa ima? z eno ali dvema odmi?nima.

Napisano

Jaz sem imel tudi oidiben primer pa sem zrihtal mi je pa ko sem pohodil gas za?el trokirat ni va?no od obratov, ?e pa sem lepo postopoma pritiskal na gas je pa normalno delal.

 

In napaka je bila v merilcu pretoka, k sre?i sem imel doma ?e enega in sem zamenjal pa dela BP.

 

Probaj odklopit merilec ko ti to dela in ?e je isto brez merilca je nekaj narobe z njim.

 

Kater motor pa ima? z eno ali dvema odmi?nima.

 

hm ja pr men tega ?e nisem probu ?e postopoma pritiskam na gas. no normalno zmeri spelem ni? ne ti?im recmo a ne, potegnem v kri?i??u. Je pa fora k se recmo ?e normalno pelem v tretji primer in ?e jaz postopoma pritiskam na gas avto ful bol? vle?e kot pa ?e ga na enkrat pohodm. Takrat je ?ist zamorjen in ful rab da se zvrti.

ej a ma? ?e kak?nga al pa ?e mogo?e ve? ?e jih ma kdo ke rablene?

ja mande da sta dve odmi?ni, motor je 1.6 16v dohc tip pa pi?e v prometni B6 letnik je pa 96.

Napisano

mmm...to je tak motor kot ga ima kawsk v mx-3, mogoce pa ima on kaksen del zate?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

mmm...to je tak motor kot ga ima kawsk v mx-3, mogoce pa ima on kaksen del zate?

 

hm hm ja z veseljem se kaj zmenim za kak del. Sicer pa ne vem kaj je to?no kawsk? sem bolj blond, he he.

Kaj potem misli? da bi lahko bil merilec pretoka?

 

aja ?e to ne, k je mehankar direkt na frgazarju pohodu po gasu ne je avto potrokiral oz ga je zamorl pol je pa ?ele obrate dobu?

Napisano

preveri gumijasto cev ki gre od merilca pretoka zraka(MPZ :) ) na sesalno loputo, da nima kje luknje !

 

spucaj kontakte na konektorju MPZ

 

preveriti, ?e je pravilno nastavljen senzor lopute plina, pre?ekiraj ?e v?igalne kable...

 

zenkrat :)

 

Jaz sem imel tudi oidiben primer pa sem zrihtal mi je pa ko sem pohodil gas za?el trokirat ni va?no od obratov, ?e pa sem lepo postopoma pritiskal na gas je pa normalno delal.

 

In napaka je bila v merilcu pretoka, k sre?i sem imel doma ?e enega in sem zamenjal pa dela BP.

 

Probaj odklopit merilec ko ti to dela in ?e je isto brez merilca je nekaj narobe z njim.

 

Kater motor pa ima? z eno ali dvema odmi?nima.

 

?e bo odklopil merilec pretoka zraka, bo avto crkno... njegov motor pa ma 2 odmi?ne :)

predlagam, da si sposodi merilec pretoka zraka od B6 motorja, pa proba, to ni te?ko doma narexdit ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

preveri gumijasto cev ki gre od merilca pretoka zraka(MPZ :) ) na sesalno loputo, da nima kje luknje !

 

spucaj kontakte na konektorju MPZ

 

preveriti, ?e je pravilno nastavljen senzor lopute plina, pre?ekiraj ?e v?igalne kable...

 

zenkrat :)

?e bo odklopil merilec pretoka zraka, bo avto crkno... njegov motor pa ma 2 odmi?ne :)

predlagam, da si sposodi merilec pretoka zraka od B6 motorja, pa proba, to ni te?ko doma narexdit ;)

 

ja moram pogledat, sam zdele mam delavnco ?ist polno robe in nimam kam zapelat avta tko da zuni pa tak mraz sej ne mor? normalno delat. Drga? pa bom mogu kaj od tega naredit k to je pa vi?ek. mal jih bom s kontakt sprejom po?prical...bom pol vidu ?e bo ?e kaka razlika...no to bom kar zdele.

Ja sam ke naj pa merilec dobim to je pa spet...jaz bi kakega kupu ?e bi ga mel kdo za prdat.

Napisano

preveri gumijasto cev ki gre od merilca pretoka zraka(MPZ :) ) na sesalno loputo, da nima kje luknje !...

 

 

Pred leti sem imel podoben problem pri fordu Mondeu-enaki simptomi-vse zivo sem imel ze napovedano-katalizator,generalko...sam oko je vrgel na masino(na pravem servisu) mehanik in prinesel malo cevko za

1125 sit (nikol nam pozabu te cene :rispekt: ), pa je bil avto zdrav...

 

Upam, da je pri tebi enako... :ne vem:

Napisano

Pred leti sem imel podoben problem pri fordu Mondeu-enaki simptomi-vse zivo sem imel ze napovedano-katalizator,generalko...sam oko je vrgel na masino(na pravem servisu) mehanik in prinesel malo cevko za

1125 sit (nikol nam pozabu te cene :rispekt: ), pa je bil avto zdrav...

 

Upam, da je pri tebi enako... :ne vem:

 

Uf jej, tole me je pa zelo razveselilo, zdaj sem konektorje na?prical ampak ni ni? bolj?, tako da tale varianta je prov zanimiva. ker mehankar ti je pa to delu? Pa kero cevko zamenu k ?e je pa to ta stro?ek ne... pol dam pa njemu ?e za eno gajbo pera...

aja pa iz kje je?

 

 

 

druga?e pa a morda kdo ve ke se kaka mazda po delih prodaja da bi mal probu zamenjati...kabli...merilec...tuljave...

K to je pa ?e ?ista groza

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.