Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 

 

Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.

 

Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430

 

299555864_780260669833836_3261460034853647953_n_2.jpg

 

299441776_3456143938005501_4337562816873810633_n_2.jpg

 

299343872_811207293381481_3050667222822287009_n_2.jpg

Vidim da dizla mazde ni glih za kupit. Žal:(

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 27 minutami je FuManchu napisal:

Vidim da dizla mazde ni glih za kupit. Žal:(

Ja na tem poljskem forumu se kar dogaja. Večinoma (uporabljam Google translate) se ukvarjajo s prvo generacijo 2.2 dizel motorjev (letnik 2013, 2014, 2015). Si mislim, da je mnogo od teh prišlo že iztrošenih iz zahodnih držav, leasing hiš, službenih, rent a car, ... ne prav šparanih, a minimalno vzdrževanih, pa še kakšni km so prevrteni (menda je tudi v Nemčiji takih avtov kar nekaj, enkrat je nek poznavalec omenil, da okoli 30%).

 

Sem srečal pri nas že nekaj lastnikov, ki nimajo z njimi nobenih težav.

 

Screenshot 2022-09-15 21.34.30.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

"Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. 😉

"Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. 

Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.

Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. 

Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič."

 

@Alex, pa kaj se to tebi dogaja? Se niti svojih receptov in priporočil ne držiš? 🤣

 

image.png

Zvili so  se mi po enem letu in ne novi. 

Baje, da je cela serija bila slabo narejena. So se tudi na drugih forumih pritoževali prav nad enakimi diski. 🙄

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Priporočam ti da vzameš na ebayu lahko ti kopiram linke. Odmična gred ter ročice: https://www.ebay.de/itm/395175608516 Vodila: priporočam da se zamenja vseh 8 https://www.ebay.de/itm/326168908488 V primeru da so tudi podložke bile slabe se bo tudi videlo ko bo vzel pokrov valjev dol bo veliko sludga(izgleda kot sluz) v tem primeru boš moral zamenjati tudi sito na oljni pumpi link:https://www.ebay.de/itm/166443013706 V primeru odstranitve oljne pumpe lahko zamenjaš tudi ketno: https://www.ebay.de/itm/334615340544   Podložke za šobe: https://www.ebay.co.uk/itm/132845221894 Za vsak slučaj preveri po oem številkah ali ti pašejo deli.   Še vakumska pumpa če imaš skener lahko sam preveriš ali je slaba gre se za PID brake booster pressure v leru mora biti približno 7kPa parkrat pritisneš na bremzo mora pritisk zrastit ter hitro padit če potrebuje dolgo da pade je pumpa slaba. Link:https://www.ebay.de/itm/326028005156?fits=Year%3A2013|Make%3AMazda|Model%3A6+Stufenheck|Engine%3A2191+ccm%2C+110+KW%2C+150+PS|Type%3A2.2+D|Platform%3AGJ%2C+GL&_skw=mazda+6+vacuum+pump&itmmeta=01K2MK5E0SFCA7A77ZGS5YWW69&hash=item4be8c88f24:g:IWkAAOSw2O1l3ACu&itmprp=enc%3AAQAKAAAA8FkggFvd1GGDu0w3yXCmi1d6ZPRFS7CUvTtPuc9STTLqkqTKKgyCbp8PlY%2BmQT8VEvX1DaxFhskQRb9IHm4HDGt0bHZBnahtIFK51b%2BljcrFfbJyIAfQkdWjddnhMV2NgZ4uDlDfZpDnmTdMtdjqI31CXvZwth2BPg7w2%2BGEAFvf95H8eUi31FApTFJ6dZJ2nXZtXMFmyFBp5E0ezYI8VZR3PJAE4hMdkEckntt%2BQR5xldO4q3pRQ%2BTWhlmvlK8L7rUCPFy3AnekAmRA%2FgTdaQ3oKCt2MgBIAlGdOn3Zhei%2BqRwexCUFkuMzV05t87Ah9g%3D%3D|tkp%3ABk9SR77glZOVZg  
    • Pridem nazaj v dolino in na črpalko in - nižja cena. Skoraj bi po stari ceni tankal, še dobro, da sem prej na forum pogledal, da sem bil informiran o novi ceni...
    • Hja. Večina prodajo rabljene iz uvoza ali pa uvožene vozene prodaja naprej.   Torej to je skoraj vedno dizel, ker je za dosti km z par let in daj naprej.   Sem prodajal bencina Mazdo, pa ni ostala na forumu. 😉
    • Seveda ne. Takrat je bilo gorivo kvalitetno in ne Eko. 
    • Viva la France Dubenga nikjer. Niti na cestah...kot če bi Dolomitom negativ naredil
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.