Skoči na vsebino

DPF inspection required


Priporočeno sporočilo

Zaniimvo bi bilo videti log preko obd. Takole na prvi uč, če se to zgodi samo med regeneracijo, bi rekel da ECU nekako zmanjša moč motorja, ker je temperatura v filtru previsoka oz na zgornji meji. Lahko pa da ga kak senzor v DPFu serje, ki meri pač temperaturo. Če kdo spremlja regeneracijo bo videl, da ECU stalno prilagajo temperaturo v filtru, oz teži k temu da je nekje okoli 600 stopinj. Če kaj ni v redu, in bi šla temperatura v višave bi bilo možno, da omeji moč motorja, da se filter ne poškoduje. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je marko72 napisal:

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Takrat je najboljše, da voziš nad 2000 obrati in se regeneracija prej konča. 

A problem je, da bolj kot je dpf in vse ostalo zabito, prej ti dela regeneracije in dlje časa trajajo, ker ne uspe sežgati vedno več saj v njem. Je pa najbrž krivo kaj drugega (podložke injektorjev,  injektorji, kak senzor) ,da imaš prebogato mešanico in s tem nepopolno izgorevanje. Tako se pojavi prekomerno dilmljenje in posledično se zabije dpf. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je marko72 napisal:

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Tako se začne in počasi lahko postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔

 

Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Tako se začne in počasi postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔

 

Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami.

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Alex napisal:

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT :)

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Alex napisal:

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

Odstranitev dpf 🙂 Sem že razmišljal ja..cx 5 sem kupil z 127000 km in takoj zamenjal olje. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. Prejšnja lastnica ni imela vinjete in menim, da ni kaj dosti koristila AC, saj so bile regeneracije na cca 160 km. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. V kolikor se bo nafta začela mešati bi odstranil dpf. A kdo mogoče ve približen strošek odstranitve in preprogramiranja? Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Janez007 napisal:

To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT :)

Podložke so 10€.😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Časi, ko bodo na tehničnih pregledih preverjali, ali so vozila opremljena s filtri trdih delcev so vse bližje

 

pred 11 minutami je Alex napisal:

Podložke so 10€.😊

Govorim o psihi lastnikov, ki vozijo na servise, ki muhastih Mazd ne poznajo najbolj. Če redno voziš na pooblaščene servise, skrbi ne bi smelo biti. In veliko lastnikov jih tja kar vozi.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki.

 

Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor. In sledijo novi koraki. Pelko bi verjetno že moral vedeti kaj dela. 🤔

Te prisilne regeneracije so samo začasne in kratkotrajne rešitve. 

Problem je nekje drugje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija je rešitev, če se zaradi vožnje ali prevečkrat prekinjenih regeneracij DPF ne more očistit. 

Če je kriv kak senzor in se zato regeneracije ne izvajajo pravilno pa se bo težava spet ponovila. 

Spodaj je izsek iz manuala od 2.0diesla ampak logika se ni bistveno spremenila, kjer je opisano kako ECU omejuje delovanje motorja, ko je DPF preveč poln in se regeneracije ne morejo več avtomatsko izvajat. 

Screenshot_20220915_083405_com.android.gallery3d.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je marko72 napisal:

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Tole tvoje se mi ne zdi OK, je celo nevarno. Vem pa za tole težavo - brenčanje pri premikanju naprej in nazaj, pri CX-5 in tudi M6.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je marko72 napisal:

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Za to bi lahko ločeno temo dal, ker ne paše semle.

 

Pa vendar: ali si najprej pogledal, če so sani dobro prišraufane v tla? Lahko se je kak vijak razrahljal ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Alex napisal:

Te prisilne regeneracije so samo začasne in kratkotrajne rešitve. 

Problem je nekje drugje. 

Upam, da se motis in da je problem samo v kratkih relacijah. Bo pa cas pokazal svoje, kot za vse stvari 👍

pred 11 urami je Janez007 napisal:

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki.

 

Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔

Najbolje, da pustimo casu cas.  Upam,da so problem samo kratke relacije in se je zato filter zamasil. Bomo pa videli v prihidnosti kak se bo dogajalo z Mazdico 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 

 

Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.

 

Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430

 

299555864_780260669833836_3261460034853647953_n_2.jpg

 

299441776_3456143938005501_4337562816873810633_n_2.jpg

 

299343872_811207293381481_3050667222822287009_n_2.jpg

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 

 

Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.

 

Primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430

 

299555864_780260669833836_3261460034853647953_n_2.jpg

 

299441776_3456143938005501_4337562816873810633_n_2.jpg

 

299343872_811207293381481_3050667222822287009_n_2.jpg

Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Alex napisal:

Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔

"Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. 😉

"Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. 

Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.

Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. 

Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič."

 

@Alex, pa kaj se to tebi dogaja? Se niti svojih receptov in priporočil ne držiš? 🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.