FuManchu Napisano 15. september, 2022 Prijavi Deli Napisano 15. september, 2022 Pred eno uro je Janez007 napisal: Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku. Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂 https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430 Vidim da dizla mazde ni glih za kupit. Žal 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 15. september, 2022 Prijavi Deli Napisano 15. september, 2022 (urejeno) pred 27 minutami je FuManchu napisal: Vidim da dizla mazde ni glih za kupit. Žal Ja na tem poljskem forumu se kar dogaja. Večinoma (uporabljam Google translate) se ukvarjajo s prvo generacijo 2.2 dizel motorjev (letnik 2013, 2014, 2015). Si mislim, da je mnogo od teh prišlo že iztrošenih iz zahodnih držav, leasing hiš, službenih, rent a car, ... ne prav šparanih, a minimalno vzdrževanih, pa še kakšni km so prevrteni (menda je tudi v Nemčiji takih avtov kar nekaj, enkrat je nek poznavalec omenil, da okoli 30%). Sem srečal pri nas že nekaj lastnikov, ki nimajo z njimi nobenih težav. Popravljeno 15. september, 2022 od Janez007 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 15. september, 2022 Prijavi Deli Napisano 15. september, 2022 Pred eno uro je Janez007 napisal: "Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. " 😉 "Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam. Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič." @Alex, pa kaj se to tebi dogaja? Se niti svojih receptov in priporočil ne držiš? 🤣 Zvili so se mi po enem letu in ne novi. Baje, da je cela serija bila slabo narejena. So se tudi na drugih forumih pritoževali prav nad enakimi diski. 🙄 1 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.