Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A maš kakšno belo usedlino na pokrovčku od olja? Če ti antifriz uhaja se načeloma tam vidi,

33112_1.png

Napisano

Bela usedlina je lahko tudi, kot posledica kratkih vozenj. Upam, da zrihtas in da nebo potrebno menjati tesnila glave :)

Napisano

Tesnilo glave ima povprečno življenjsko dobo okrog 200k km. Tako se ga lahko preventivno menja na 2. veliki servis, ko se že veliko podira za menjavo zobatega jermena. In skupni strošek na koncu niti ni dosti višji. Je pa temu posledično v bodoče manj težav in skrbi. Nenehno pregrevanje in ohlajanje dela svoje.

 

Antifriz ima povprečno življenjsko dobo 2 leti. Tudi tu ima nenehno pregrevanje velik vpliv. Upada moč glikolov v tekočini, ki preprečujejo zmrzovanje in korozijo.

 

V največ primerih je, če ne deluje gretje ali pa temperatura hladilne tekočine čudno skače, kriv pokrov na ekspanzijski/raztezni posodi ali hladilniku. Ker v sistemu ni nadtlaka, vodna črpalka na mestu meša hladilno tekočino, namesto da jo poganja po celotnem sistemu.

  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano

So "originalni" avtodeli največkrat najslabše kvalitete!

Saj veš, kupi najceneje in prodaj najdražje.

Napisano
dne 15. 1. 2021 ob 11:36 je Bossek napisal:

V hladilnik sem nalil, sel en krog. Gretje ni delal, temperatura je bila ves cas normalno ... razen ko sem ga zacel priganjat pa je sla do H ampak potem takoj dol (se pravni nekaj ni ok).

 

No drug teden klicem pelkota bo najbolje.

Podobno se mi je dogajalo na bmw 320d. Krivec je bil termostat na egr ventilu. Sem zamenjal in je bilo rešeno. 

N7rRRL1.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

No minilo nekaj casa ... kolicina antifriza je ista kot je bila kot je prisel avto iz servisa. Tako, da ocitno kar je pelko zategnil je pomagalo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.