Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

Khm khm, kaj pa če bi kdo od vas dejansko pogledal, kaj piše v servisni knjigi?!

 

Tudi pri novih Mazdah, kjer se uporablja olje 0W-20 - in to zgolj zaradi par deci nižje porabe in doseganja nižjih izpustov CO2, da so penali za proizvajalca manjši - v knjigi lepo piše, da lahko uporabljaš tudi olje 5W-30. Saj SkyActiv G motorji se od 2013 do včeraj niso bistveno spremenili ...

 

Če bi se držal servisne knjige na Miati, bi že 6x delal generalko ;) 

 

 

Napisano
pred 6 urami je g.Wankel napisal:

 

Če bi se držal servisne knjige na Miati, bi že 6x delal generalko ;) 

In kje je bil problem🤔

Napisano
pred 17 minutami je Bini napisal:

In kje je bil problem🤔

 

Sej ni bil, samo mal pozno je opazil, da ima servisno in navodila od Alfe.

33112_1.png

Napisano
pred 15 urami je Bini napisal:

In kje je bil problem🤔

 

Problem je bil v optimističnih intervalih, predpisani znamki olja in redkosti.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jutranja molitev:   Dragi Bog, zaenkrat mi gre dobro. Nisem opravljal, nisem se jezil, nisem mislil na drugo žensko, nisem izgubil nadzora, nisem bil sebičen, nisem se pritoževal, nisem jamral, nisem preklinjal. Nisem popil niti požirka alkohola. Nisem bil na bankomatu in nisem prekoračil limita, ampak ... ... ... Čez nekaj minut bom vstal iz postelje in takrat bom res potreboval tvojo pomoč...
    • Se pravi, da jaz s svojimi dizli, ki ropotajo preko 350.000 km brez nekih hudih težav, nisem neka izjema ampak samo eden od mnogih iz tistih 98%...   Eh, ja, da človek zgubi vse veselje...
    • Ja to je res, ampak tudi lastniki avtov smo subjektivni in eni tu gredo v ekstreme 😅
    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.