Alex Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2023 pred 11 minutami je Boss napisal: Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴 Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2023 Beri vse poste, tud tiste ki ti ne pašejo. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Jest Napisano 7. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 7. januar, 2023 pred 9 urami je Boss napisal: Beri vse poste, tud tiste ki ti ne pašejo. 1 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 7. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 7. januar, 2023 (urejeno) pred 10 urami je Alex napisal: Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉 Nekaj ne razumem. A so tudi cilindri, bati, obročki, ležaji pri X186 plastični, da v olju ni kovinskih ostankov? 🤔 😀 Kaj je pri X186 drugače od G122, G165 ali G194? Bi rekel, da ima prednost edino G194 z 2,5 motorjem, ki deluje pri nižjih obratih in se posledično pri enako prevoženih km manjkrat zavrti in toliko manj obrabi, recimo 20% manj. Popravljeno 7. januar, 2023 od Janez007 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Shrek Napisano 7. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 7. januar, 2023 pred 11 urami je Boss napisal: Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴 Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. Če bo zdržal 50 000 km... 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 7. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 7. januar, 2023 pred 18 minutami je Shrek napisal: Če bo zdržal 50 000 km... Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 7. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 7. januar, 2023 (urejeno) pred 30 minutami je Janez007 napisal: Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃 Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane. Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉 Popravljeno 7. januar, 2023 od Alex 1 7 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Jest Napisano 7. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 7. januar, 2023 In kaj ti koristi toliko nizja poraba, ce prihranek pri gorivu potem das za drug potrosni material (svecke, olje, termostati,... ) ... Samo za filanje ega? 6 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 7. januar, 2023 Prijavi Deli Napisano 7. januar, 2023 (urejeno) pred 5 urami je Alex napisal: Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane. Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉 Ja, lahko se tudi tako razlaga (X186 potrebuje izredno natančno obliko iskre, ki jo omogoča le zelo čista svečka). Glede primerjave "performansev" motorjev X186 in G194 pa kakšna posebna razlaga ni potrebna (pospešek prvega 8.2 - 8.6 s, drugega 7.6 - 7.9 s). 😀 Glej Alex, nasedel si nekim EKO parolam, v resnici so te osmodili. 😂 Mazda 3 Sport generation BP 2.0 e-SKYACTIV-X M Hybrid WWW.CAR.INFO Mazda 3 Sport generation BP 2.0 e-SKYACTIV-X M Hybrid Mazda 3 Sport generation BP 2.5 SKYACTIV-G WWW.CAR.INFO Mazda 3 Sport generation BP 2.5 SKYACTIV-G Popravljeno 7. januar, 2023 od Janez007 3 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
FuManchu Napisano 14. marec Prijavi Deli Napisano 14. marec Aless, če si boš vzel par minut za eno analizo. Me zanima, če bo kaj drugače. 8Kkm od menjave oz. eno leto bo. Uglavnem kratke relacije in pa 375Kkm na števcu. Avto je SAAB. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
miha20 Napisano 27. marec Prijavi Deli Napisano 27. marec dne 7. 1. 2023 ob 9:42 je Janez007 napisal: Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃 Sveče delujejo skozi in povišano kompresisko razmerje samo za to da revna mešanica še vedno zgori, okoli svečke je bolj bogata mešanica. 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.