Skoči na vsebino

Mazda 3 2016-18 - pri minus 1 nisem mogel spustiti sprednjih šip na vratih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

zjutraj se odpravim v službo, zunaj -1 stopinja in želim prezračiti avto, vendar se sprednji šipi nista hoteli odpreti (se je slišalo, da sta reagirali na gumb, vendar se nista pomaknili dol). Zadni sta se odprli-zaprli prez težav.

Očitno so se robovi "nalepili" oziroma zamrznili na oblogo.

 

Zanima me, ali je imel še kdo podobne izkušnje, težave?

 

Pred 2 mesecema sem rob okvirja na vratih kjer drsa šipa celo našprical s silikonskim sprejem, da bi ja teklo čim bolj gladko. 

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Živjo,

 

zjutraj se odpravim v službo, zunaj -1 stopinja in želim prezračiti avto, vendar se sprednji šipi nista hoteli odpreti (se je slišalo, da sta reagirali na gumb, vendar se nista pomaknili dol). Zadni sta se odprli-zaprli prez težav.

Očitno so se robovi "nalepili" oziroma zamrznili na oblogo.

 

Zanima me, ali je imel še kdo podobne izkušnje, težave?

 

Pred 2 mesecema sem rob okvirja na vratih kjer drsa šipa celo našprical s silikonskim sprejem, da bi ja teklo čim bolj gladko. 

V vsakem primeru nehaj pritiskati na gumb, da ti ne bo šel motorček ali mehanizem. Meni se je to na kii dogajalo nonstop. Pri xsari letos samo 1x, pa še to pri minus8. Ne mažem z ničemer. 

Napisano

na tastari mazdi 3 je blo isto... poleti ko je blo ful vroce ni sla dol... zutri pa...itd... popizdiš... sm mazu itd... nč... 

rešitev za vse težave  je sj veš kaj...  nesmem na glas povedat k bom tepen :P

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
dne 1. 2. 2021 ob 10:27 je gregc88 napisal:

na tastari mazdi 3 je blo isto... poleti ko je blo ful vroce ni sla dol... zutri pa...itd... popizdiš... sm mazu itd... nč... 

rešitev za vse težave  je sj veš kaj...  nesmem na glas povedat k bom tepen :P

.. kupit drugo znamko ... 😄 Tudi to je dobra rešitev. 👍

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

.. kupit drugo znamko ... 😄 Tudi to je dobra rešitev. 👍

 

To se mi je zgodilo prvič, če se bo ponavljalo, pa ja - imaš prav. Ampak tale Mazda 3 mi je tako luštkan avto, da ga ne bi kar takoj zamenjal za Golfa, Astro ali kaj podobnegal, ki so sicer tudi čisto v redu. 🙂

Ah, dokler je samo to... A se je že odtalilo? 

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Ah, dokler je samo to... A se je že odtalilo? 

 

Avto je zadnje čase preveč stal, bil skoraj nevožen. Zato je bilo zjutraj vse zamrznjeno. Sedaj se taja na parkirišču, ko bo kaj novega, pa seveda sporočim. lp

Napisano

In kaj je tukaj cudnega? Ne razumem? Pri meni se recimo moras celo malo potruditi, da odpres vrata, ker je vse tako zmrzjeno (skoda fabia). Z mazdo ni problemov, ker je pod nadstreskom. Pac ne odpiras oken, ko je vse zmrznjeno. Isto ne uporabljas brisalcev se isto sekundo, ko prizges avto, ker je vse zmrznjeno. Drgac pa tudi nevem kaj bos luftal na vse zgodi zjutri pri -1. Ce ze potem odpri voznikova in nato se sovoznikova vrata :D. 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Čudnega je to, da jo imam tudi sam pod nadstreškom in da se šip ni dalo spustiti le spredaj in to po pol ure vožnje. 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jah pri jutranji voznji in pri nizkih temperaturah se tisti led nebo kar tako hitro stopil. Preden startas probaj led cimbolj  "zdrsati" dol. Jest osebno sicer nevem zakaj bi pri nizkih temperaturah odpiral okno, ampak ga ze zaradi tega ne odpiram, da ne popraskam cele sipe :). Glede na to, da imas avto parkiran pod nadstreskom ga naslednjic parkiraj kontra, ker ocitno ti z ene strani vlece veter in ti potem zmrzne. Kaksen nadstresek pa imas? Je iz vseh strani odprt ali je zadnji del zaprt?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.