Skoči na vsebino

Naša prva mazda - M6 karavan CD140 2.0 diesel, l. 2009

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj BC kaze dokaj tocno... Sem imel tudi sam pred leti sestico s takim motorjem... in sem imel povprecno porabo med mojim lastnistvom 7,5 l/100km...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Hmh, jaz imam na moji M6 karavan z istim motorjem porabo 6,34L, se pa vozim 90% avtocesta in 4-5ljudi, pa mam DPF. 

Tak da če ni mestne vožnje je 7,5L malo preveč. 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Danes sem avto prevzel pri mehaniku (hvala Aless, maš pivo v dobrem!) in sem ga zdaj teral po avtocesti do 200km/h in do slabih 5k rpm cca 70km, poraba po BC je narasla na 7,8 😑 Gre pa lepo, bi se še kar vozil.

 

Naslednji projekt je zamenjava vakum pumpe, ker se počasi poslavlja.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 6 urami je Chelemico napisal:

Z DPF-om ali brez?

Aprila 2016 je bil odstranjen DPF. Do takrat je bilo cca 6.43 po odstranitvi pa 6,25. Ni glih neka bistvena razlika.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Aprila 2016 je bil odstranjen DPF. Do takrat je bilo cca 6.43 po odstranitvi pa 6,25. Ni glih neka bistvena razlika.

Hej, kaj na to poreče Greta? :aaaaa:

 

 

Napisano

Greta je zdaj polnoletna in se ne more šlepat na prikaza ubogega otročička, ki smo mu mi zlobneži ukradli otroštvo. Tako, da Greta je passe razen, če bo našla povezavo med korono in avtizmom.

33112_1.png

Napisano

Rožlja, ali kako bi rekel (v obratih). Mehanik je takoj slišal, pa pravi da se mu zdi, da na pedalu od bremz čuti, da ni to to.

Napisano

Servis je bil narejen in je pod določenimi obrati še rožljalo. Je mehanik ugotovil. Bil drag del. Pri 280 000 sem zrihtal avto u nulo, zdaj imam pa blizu 330 000 km. Motor teče tiho kot bencinar. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Menjaval je mehanik. Še imam ta star del. Je kar dobro stolčen... Mislim pa, da je blo kar težko odviti dol... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.