Skoči na vsebino

Naša prva mazda - M6 karavan CD140 2.0 diesel, l. 2009

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj BC kaze dokaj tocno... Sem imel tudi sam pred leti sestico s takim motorjem... in sem imel povprecno porabo med mojim lastnistvom 7,5 l/100km...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Hmh, jaz imam na moji M6 karavan z istim motorjem porabo 6,34L, se pa vozim 90% avtocesta in 4-5ljudi, pa mam DPF. 

Tak da če ni mestne vožnje je 7,5L malo preveč. 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Danes sem avto prevzel pri mehaniku (hvala Aless, maš pivo v dobrem!) in sem ga zdaj teral po avtocesti do 200km/h in do slabih 5k rpm cca 70km, poraba po BC je narasla na 7,8 😑 Gre pa lepo, bi se še kar vozil.

 

Naslednji projekt je zamenjava vakum pumpe, ker se počasi poslavlja.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 6 urami je Chelemico napisal:

Z DPF-om ali brez?

Aprila 2016 je bil odstranjen DPF. Do takrat je bilo cca 6.43 po odstranitvi pa 6,25. Ni glih neka bistvena razlika.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Aprila 2016 je bil odstranjen DPF. Do takrat je bilo cca 6.43 po odstranitvi pa 6,25. Ni glih neka bistvena razlika.

Hej, kaj na to poreče Greta? :aaaaa:

 

 

Napisano

Greta je zdaj polnoletna in se ne more šlepat na prikaza ubogega otročička, ki smo mu mi zlobneži ukradli otroštvo. Tako, da Greta je passe razen, če bo našla povezavo med korono in avtizmom.

33112_1.png

Napisano

Rožlja, ali kako bi rekel (v obratih). Mehanik je takoj slišal, pa pravi da se mu zdi, da na pedalu od bremz čuti, da ni to to.

Napisano

Servis je bil narejen in je pod določenimi obrati še rožljalo. Je mehanik ugotovil. Bil drag del. Pri 280 000 sem zrihtal avto u nulo, zdaj imam pa blizu 330 000 km. Motor teče tiho kot bencinar. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Menjaval je mehanik. Še imam ta star del. Je kar dobro stolčen... Mislim pa, da je blo kar težko odviti dol... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.