Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na svoji mazdi 6 2005 sem pravkar menjal sprednje spodnje vilice na obeh straneh. Po menjavi mi volan ob zavijanju in pospesevanju potegne v smer zavijanja in se ne vrne v prvoten polozaj, pri zaviranju pa mi zacnejo tuliti (ne cviliti) zavore pri nizji hitrosti. Ali bi moral ponovno na optiko po menjavi? Ali potrebujejo nekaj casa da se vilice vlezejo? Naj povem da moram menjati se amortizerje in vzmeti. Mogoce je kaj veze s tem? Namrec pred menjavo se kaj od tega ni dogajalo. Glede zavor pa so bile menjani diski in ploscice nekaj mesecev nazaj. Hvala za nasvete in odgovore. Lep pozdrav.

Napisano

Ena varianta je, da so gume. Zaradi zanič vilic ti lahko začne neenakomerno pobirati gume. Posledično začnejo vlečt v določeno smer. 

 

Seveda to opaziš šele po tem, ko zamenjaš vilice saj so sedaj v "pravilnem položaju".

Napisano

Zna bit... obvezno naredi optiko oziroma bi bilo fino še amortizerje in vzmeti zamenjat pred tem. Ker da ti zavija, kot si opisal je po moje čist razštelana optika in ti bo gume pobralo prej kot 2x pomežikneš. Prva generacija je tako ali tako znana, da zelo hitro ob viseči cesti vleče v eno ali drugo smer, če pa optika ni ok je pa to sploh pogost pojav.

33112_1.png

Napisano

Stalno po menjavi kolesnih vodil je potrebno narediti optiko, ker ti deli imajo kar veliko odstopanje v merah in ti bo gume v 2 tednih uničilo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne bom odpiral nove teme zato bom tukaj vprašal in sicer zanima me kaj mi priporočate za znižanje vozila gre se za mazdo 3 limuzina 2016 letnik gledal sem eibach pro-kit in pa h&r... vozilo se uporablja 95% za vožnjo po avtocesti ( dnevno 200km). Lahko kdo prilepi kakšno sliko če si kdo lasti vozilo z športnimi vzmetmi :)

 

Hvala

Napisano

@Saso5Eibach

Eibache se je dalo pri prejšnjih generacijah naročit tudi na Mazdi, kot dodatna oprema (športno podvozje). 

H&R so tudi ok, ampak so trši in zgubiš na udobju. 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Koliko kilometrov pa imaš do sedaj?

 

trenutno jih je malenkost prek 112.000

Pred eno uro je Aless napisal:

@Saso5Eibach

Eibache se je dalo pri prejšnjih generacijah naročit tudi na Mazdi, kot dodatna oprema (športno podvozje). 

H&R so tudi ok, ampak so trši in zgubiš na udobju. 

 

 

to sem zasledil da se je dalo pri Mazdi naročit ampak glede na njihovo ceno pa ceno drugod je dokaj razlika ja....

Napisano

Po moje je eibach najboljše

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 3 urami je Saso5 napisal:

trenutno jih je malenkost prek 112.000

to sem zasledil da se je dalo pri Mazdi naročit ampak glede na njihovo ceno pa ceno drugod je dokaj razlika ja....

Se ti izplača to delat pri teh kilometrih? Pri kakih 200k km ga boš verjetno menjal,to pa je cc2 leti.:whatever:

Napisano (urejeno)

@Saso5Pa saj ni potrebno kupit Eibache pri Mazdi, dobiš enake v prosti prodaji ;)

Edina razlika med Mazdinimi Eibachi in temi v prosti prodaji je da so Mazdini modro pobarvani, v prosti prodaji pa črni.

Pa Eibachi v prosti prodaji so zaveč kot polovico cenejši ;)

 

@BiniNekateri vozimo avte tudi več kot 2 leti in več kot 200kkm ;)

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 31 minutami je Aless napisal:

@Saso5Pa saj ni potrebno kupit Eibache pri Mazdi, dobiš enake v prosti prodaji ;)

Edina razlika med Mazdinimi Eibachi in temi v prosti prodaji je da so Mazdini modro pobarvani, v prosti prodaji pa črni.

Pa Eibachi v prosti prodaji so zaveč kot polovico cenejši ;)

 

@BiniNekateri vozimo avte tudi več kot 2 leti in več kot 200kkm ;)

Sem prav vesel,da se bo vozil dlje,saj me bo zelo zanimalo kako bo šla Mazdica,ker imam enako....:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.