Skoči na vsebino

Cudno dogajanje v podvozju


Priporočeno sporočilo

Na svoji mazdi 6 2005 sem pravkar menjal sprednje spodnje vilice na obeh straneh. Po menjavi mi volan ob zavijanju in pospesevanju potegne v smer zavijanja in se ne vrne v prvoten polozaj, pri zaviranju pa mi zacnejo tuliti (ne cviliti) zavore pri nizji hitrosti. Ali bi moral ponovno na optiko po menjavi? Ali potrebujejo nekaj casa da se vilice vlezejo? Naj povem da moram menjati se amortizerje in vzmeti. Mogoce je kaj veze s tem? Namrec pred menjavo se kaj od tega ni dogajalo. Glede zavor pa so bile menjani diski in ploscice nekaj mesecev nazaj. Hvala za nasvete in odgovore. Lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zna bit... obvezno naredi optiko oziroma bi bilo fino še amortizerje in vzmeti zamenjat pred tem. Ker da ti zavija, kot si opisal je po moje čist razštelana optika in ti bo gume pobralo prej kot 2x pomežikneš. Prva generacija je tako ali tako znana, da zelo hitro ob viseči cesti vleče v eno ali drugo smer, če pa optika ni ok je pa to sploh pogost pojav.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stalno po menjavi kolesnih vodil je potrebno narediti optiko, ker ti deli imajo kar veliko odstopanje v merah in ti bo gume v 2 tednih uničilo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bom odpiral nove teme zato bom tukaj vprašal in sicer zanima me kaj mi priporočate za znižanje vozila gre se za mazdo 3 limuzina 2016 letnik gledal sem eibach pro-kit in pa h&r... vozilo se uporablja 95% za vožnjo po avtocesti ( dnevno 200km). Lahko kdo prilepi kakšno sliko če si kdo lasti vozilo z športnimi vzmetmi :)

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

Koliko kilometrov pa imaš do sedaj?

 

trenutno jih je malenkost prek 112.000

Pred eno uro je Aless napisal:

@Saso5Eibach

Eibache se je dalo pri prejšnjih generacijah naročit tudi na Mazdi, kot dodatna oprema (športno podvozje). 

H&R so tudi ok, ampak so trši in zgubiš na udobju. 

 

 

to sem zasledil da se je dalo pri Mazdi naročit ampak glede na njihovo ceno pa ceno drugod je dokaj razlika ja....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Saso5 napisal:

trenutno jih je malenkost prek 112.000

to sem zasledil da se je dalo pri Mazdi naročit ampak glede na njihovo ceno pa ceno drugod je dokaj razlika ja....

Se ti izplača to delat pri teh kilometrih? Pri kakih 200k km ga boš verjetno menjal,to pa je cc2 leti.:whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Saso5Pa saj ni potrebno kupit Eibache pri Mazdi, dobiš enake v prosti prodaji ;)

Edina razlika med Mazdinimi Eibachi in temi v prosti prodaji je da so Mazdini modro pobarvani, v prosti prodaji pa črni.

Pa Eibachi v prosti prodaji so zaveč kot polovico cenejši ;)

 

@BiniNekateri vozimo avte tudi več kot 2 leti in več kot 200kkm ;)

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Aless napisal:

@Saso5Pa saj ni potrebno kupit Eibache pri Mazdi, dobiš enake v prosti prodaji ;)

Edina razlika med Mazdinimi Eibachi in temi v prosti prodaji je da so Mazdini modro pobarvani, v prosti prodaji pa črni.

Pa Eibachi v prosti prodaji so zaveč kot polovico cenejši ;)

 

@BiniNekateri vozimo avte tudi več kot 2 leti in več kot 200kkm ;)

Sem prav vesel,da se bo vozil dlje,saj me bo zelo zanimalo kako bo šla Mazdica,ker imam enako....:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro ☕ Tolk velka šalca pa tolk mal kave 😆  
    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.