Skoči na vsebino

Pivo mi paše


FuManchu

Priporočeno sporočilo

image.png

 

WWW.LASKO.EU

Po dobrem letu dni priprav vam danes ponosno predstavljamo novo pivo, ki je še posebej osvežujoče, ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Bini napisal:

Ko hudič v sili muhe žre, bo nekako za zdržat🤪🥴🙃😉

IMG_20230401_195015.jpg

Lejga Bini, ne se hecat, piješ najboljšo znamko 😊😆

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 4. 2023 ob 11:56 je Tilen5 napisal:

Laško ma nov pir. Neka hladna filtracija in piranska sol. Me zanima kdaj bo na policah.


Je že izgleda….

 

WWW.SPAR.SI

PIVO Z EKSTRA HLADNO FILTRACIJO S KRISTALI PIRANSKE SOLI.

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cena niti ni zasoljena ;) Samo 1 cent drazje kot navadno Lasko…

 

image.png

  • Všeč 3
  • Ljubim 2
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smo na firmi meli demo tega piva pa tisto "Laski Pjes" hot dog.

 

Tole je pivo je bolj pitno od navadnega ker je tudi bolj vodeno in z manj alkohola kot navadno. Ma 3,5%.

Ni pa meni osebno prav nic posebnega, da bi zdaj rekel WAW to bom pa zdaj naroci / kupil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Bossek napisal:

Smo na firmi meli demo tega piva pa tisto "Laski Pjes" hot dog.

 

Tole je pivo je bolj pitno od navadnega ker je tudi bolj vodeno in z manj alkohola kot navadno. Ma 3,5%.

Ni pa meni osebno prav nic posebnega, da bi zdaj rekel WAW to bom pa zdaj naroci / kupil.

Pol ga niti ne bom proval :D hvala

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

😮 kul kul, kaj maš to? 🙂

Pivo. 😄

Klasična angleška IPA. Na fotki izgleda temnejše...drugače je jantarne barve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.