Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp imam te?ave z mazdo 6 gh 2008 druge generacije. Ko avto vzgem utripa afs lu?ka pribli?no 2 minuti potem ugasne. Kaj bi lahko bilo?

Napisano

Vec moznosti

1. Poglej ce dela zarnica

2. Poglej varovalke

3. Najverjetneje pokvarjen senzor ali palisa za nivo luci (leveler)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Napaka na kateri zarnici bi lhko bila? Palico za senzor je cela sem jo ze enkrat varil

Hja....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Polomljena palcka ne vzge AFS lucke. Ravno tako mazda ne javlja pregorele zarnice tako, da mislim da ni zarnica kriva (tista k se priziga v ovinku). AFS lucka ponavadi gori zaradi okvare senzorja za nivelacijo zarometov, ampak ponavadi ves cas gori AFS lucka. Ali se zarometi normalno nastavijo? Lahko je tudi AFS modul ali pa samo umazanija na konektorju od senzorja.

Napisano

?arnice ki se pri?igajo ko hre? v ovinek delujejo normalno. Mislim da se normalno nastavlajo ja. Kje najdem afs modul? Na katerem konekturju?

Napisano

AFS modul je takoj za sovoznikovem predalu. Ce imas nekoga z istim avtom bi bilo najbolje samo modul premakniti in stestirati ali je to to :). Ce je modul je to strosek 50-60e pa zamenjas ga sam. Prej bi rekel, da ga senzor za nivelacijo serje, ampak probat ni greh. A javlja kaksno napako (obd)?

 

post-7623-0-24414100-1565381962_thumb.jpg

 

post-7623-0-92538800-1565381980_thumb.jpg

Napisano

Obd je javil kratek stik. ?e je zani? senzor za nastavitev a ga lahko kako preve?em da ga izklopim in sam nastavim ?aromete?

Napisano

Izklopis senzor in rocno nastavis zaromete oz. Peljes na amzs ali nekam da ti jih ustrezno nastavi.

Napisano

Ce se ti zarometi samodejno nastavijo (kot pravis) potem je napaka nekje drugje in ne v senzorju. Sprednji in zadnji senzor medseboj komunicirata in posljeta podatke ECUju (afs modul), kateri potem poslje ukaz in nastavi zaromete. Glede na to da ti gori lucka jest osebno mislim, da ti nastavljanje zarometov ne dela in je senzor v okvari. Sicer pa ponoci zapelji na en hrib in bos hitro ugotovil ali se nastavijo ali ne. Lucka bo gorela dokler napaka oz. tezava nebo odpravljena. Z rocno nastavitvijo bos resil samo to, da bojo zarometi normalno svetili, saj ce nastavitev zarometov ne dela se snop spusti na najnizjo tocko (podn).

Napisano

Jst sem to resil tako da sem luci rocno nastavu in sem odpru stevc pokril lucko za afs da se ne vidi da sveti. Ker ne mislim dajati 417e za en senzor.. Pri meni je bilo tako da je lucka afs utripala..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ja ponoci se zapelji na en hrib pa se ustavi in daj v ler pa bos videl ali se snop zvisa/znisa. Poleg tega ce pozorno poslusas se slisi tudi motorcek. No ce imas dizla potem slisis samo ropotanje motorja :P

 

Kvaliteto nastavi na 1080p

 

Napisano

Dizla mam ja. Bom poskusil. Ko ga v?gem se mi lepo nastavi

Hmm ce to vse normalno deluje potem ostane se senzor kota volana (ugibam). Je pa takoj za voznikovem airbagom. A je slucajno tam kdo kaj narazen dajal?

Napisano

Katera lucka ze sveti, ce je bil menjan akumulator? In niso zadeve skalibrirane? Ti odpiranje stekel deluje avotmatsko? Da se odpre do konca, ce pritisnes tipko do konca? Ce ne, potem je mogoce potrebno samo "nauciti" skrajni polozaj volana... tako da obrnes volan do skrajnega polozaja in nato na drugo stran do skranjega polozaja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nevem... se mi zdi ja... Ampak vseeno... lahko da kaj ni omenil, kaj se je prej dogajalo, preden se je pojavila ta lucka ... Za probat je :D. ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nevem... se mi zdi ja... Ampak vseeno... lahko da kaj ni omenil, kaj se je prej dogajalo, preden se je pojavila ta lucka ... Za probat je :D. ...

 

Res je :). Samo glede na to da fant pravi, da se zarnice prizigajo v ovinku potem je pomoje volan naucen. Hmm zanimivo. Me res zanima kaj ga serje :)

Napisano

Ja ?e odklopi? akumulator gori AFS in DSC lu?ka, dokler ne da? volana v skrajni levi in desni polo?aj.

EDIT: Sem zdaj prebral da delajo ?arnice AFSa, pol senzor kota volana deluje, lahko pa se enostavno preveri z OBDjem, preveri? lahko ?e deluje senzor kota (PID je STEER_ANGL).

?e javlja napako kratki stik bi bilo treba preverit kabel od ?arnice do AFS modula, da ni kje po?kodovan in prebija, to lahko premeri? z multimetrom.

Drga? pa ?e je kabel ok, in ti javlja kratki stik je verjetno v AFS modulu napaka

post-5522-0-26957400-1565781114_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sej pomoje samo se ta senzor ostane :). Lahko da je bil na kaksnem vpoklicu in so mu samo konektor malo premaknili. V skrajnem primeru pa nov (rabljen) senzor pa je :)

Napisano

Mam se eno vpra?anje ker se zdaj dosti ukvarjam z to lu?ko se mi je pojamila ena ideja. A se da dobiti kaka skica od kablov kateri grejo na ?tevec? Ker imam samo ene senzorje za nadzor tlaka mi skoz zimo sveti lu?ka za prazne gume. Da nebi kupoval novega kompleta me zanima ?e bi modal stikalo na signalni kabil ki pride do ?tevca in pa? samo izklopil lu?ko in jo potem vklopil. Ali ni ideja izvedljiva?

Napisano

Mam se eno vpra?anje ker se zdaj dosti ukvarjam z to lu?ko se mi je pojamila ena ideja. A se da dobiti kaka skica od kablov kateri grejo na ?tevec? Ker imam samo ene senzorje za nadzor tlaka mi skoz zimo sveti lu?ka za prazne gume. Da nebi kupoval novega kompleta me zanima ?e bi modal stikalo na signalni kabil ki pride do ?tevca in pa? samo izklopil lu?ko in jo potem vklopil. Ali ni ideja izvedljiva?

 

Pomoje to ni izvedljivo, ker ?tevec je svoj modul ki komunicira z ostalimi moduli, zna bit da bi stem povzro?il napako na katerem drugem modulu.

?tevci dobijo podatke o TPMS ventil?kov prek BCM modula.

Tu ima? shemo, zdaj kje bi pa ti dal vmes ?alter mi pa ni jasno, razen da bi mogo?e ?el lotat ?alter na vezju ?tevcev za lu?ko Tpms.

post-5522-0-90179800-1565874010_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.