Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Ne vem še zagotovo. Nekaj cincam med brembo im ebc zavornimi ploščicami. Prav tako med ebc naluknjanimi diski in zimmerman diski. To pride na vrsto enkrat v juniju, juliju, ko bom delal redni servis. Ebc je edina opcija Anglija, ostalo je najboljša cena na Autodoc-u.

Ok ..daj ATE vse komplet 👍👍jaz imam in zavira super👍😁😁😉😉😉

Napisano
On 5/12/2021 at 9:44 PM, Janez007 said:

A res ne piše Mazda, kot na sliki?

 

bremze.png

 

 

Screenshot 2021-05-12 21.59.24.png

Mi je danes na servisu reko, da mi bodo ploscice začele cvilit, ker ni gor teh srebrnih ploščic. Ma kdo kako izkušnjo? Po mojem mnenju ne bi smelo bit problemov, bi radi zgleda samo prodali nekaj... Ker je za te plehece spredaj in zadaj zracunal 90€ 😂

Napisano
pred 2 urama je Mesko napisal:

Mi je danes na servisu reko, da mi bodo ploscice začele cvilit, ker ni gor teh srebrnih ploščic. Ma kdo kako izkušnjo? Po mojem mnenju ne bi smelo bit problemov, bi radi zgleda samo prodali nekaj... Ker je za te plehece spredaj in zadaj zracunal 90€ 😂

Super če je tako,moje so nove original in jih nimajo.🤔 Jih bo treba reklamirat,ker so še v garanciji😊😆😂

Napisano

Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.

33112_1.png

Napisano
8 minutes ago, Boss said:

Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.

 

V principu običajni uporabniki sami ne preverjamo zavor, ampak računamo, da bodo to naredili na servisih. No, meni so začele prej cviliti in sem imel pač izredni servis. So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉

Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉

Tudi sam sem tako razmišljal do tistega trenutka in občutek, ko pedal za bremzao pade notr je nepopisno neugoden. Pa ne mogoče takrat, ko se je vse srečno izšlo, ampak, ko pomisliš, da si se 14 dni nazaj malo bolj mladostniško razigrano vozil dol iz Vršiča. 😬

33112_1.png

Napisano

2-3 mm mesa na ploščicah je še čist ok, drugače pa tako lučka zagori in menjaš za ene dobre nove malo mehkejše, da ne požre in zvije diska.... :prstgor:

Napisano

Tocno tako. Ploscica zacne cviliti k ima se 3 mm fore in to je vec kot dovolj za zamenjat. Nebo noben ostal brez bremz. Sem videl ze ploscice znucane do fondamenta (zastekana celjust) in je normalno bremzal. Nakoncu je ze ruzilo, ker preprosto vec ni bilo materiala .No takrat je komaj pogrunta, da pa neki zna biti narobe. 
Kako za vraga se je pa to zgodilo, da je ploscico vn vrglo ?? :D

Napisano

Ja dobro vprašanje... nč ti ni jasno dokler ne začneš pobirat ploščic po cesti. Očitno pri tem Pugiju letnik 1981 so naredili tud neustrezne čeljusti, da je sploh lahko ven vrglo ploščici pa še to sploh ni šlo za ekstremno zaviranje. Recimo z nekje 40-50km/h desno v ulico. Se pravi niti ne do nule ampa do nekje 15-20km/h pa nič na silo. In je sam počlo pa padal padel notri.

  • Haha 1
  • Jezen 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.